Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm. Så jeg bør ikke ta den pushupen da? Finnes det virkelig ingen pratikse råd til å trene uten hjelpemidler? :(

Lån eller kjøp The Naked Warrior av Pavel Tsatsouline . I denne boken lærer man å trene effektivt nesten uten hjelpemidler. Alle jeg vet om er kjempefornøyd med boka.

http://www.enotalone.com/books/0938045555.html

De selger den brukt her og det er ikke moms på bøker

http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/0...6541302-3330854

Endret av Snillingen
Lenke til kommentar

Isj, har begynt å få smerter i et muskelfeste i venstre skulder...

Hva er tipset da? å ikke trene skuldre før det har gått over, eller å trene lettere enn jeg bruker å gjøre?

Når du har vondt i skulderen, påvirker det mange andre øvelser også... kjedelig :thumbdown:

Lenke til kommentar
Isj, har begynt å få smerter i et muskelfeste i venstre skulder...

Hva er tipset da? å ikke trene skuldre før det har gått over, eller å trene lettere enn jeg bruker å gjøre?

Når du har vondt i skulderen, påvirker det mange andre øvelser også... kjedelig :thumbdown:

Hvis du tror det kan være en begynelse på betennelse i muskelfeste, er det bare og ta seg treningsfri. Skal du trene så tren under smertegrensen ellers så kan du irritere dette mer. Hvis du trener med en betennelse og ikke tar dette i et tidlig stadige kan det gå over i kronisk bettenelse, og da hjelper det ikke lenger bare å ta trenings fri.

Lenke til kommentar
Har hørt et slags rykte om at hvis man strekker ut etter å ha trent, så øker ikke volumet på musklene. Er det noen som kan bekrefte eller avkrefte dette med sikkerhet?

kan avkrefte dette, men jeg anbefaler ingen og strekke hardt ut etter en tung lavreps økt siden musklene da er så avrevet fra før at mer strekking ikke gagner noe som helst.

Lenke til kommentar
kan avkrefte dette, men jeg anbefaler ingen og strekke hardt ut etter en tung lavreps økt siden musklene da er så avrevet fra før at mer strekking ikke gagner noe som helst.

Men innen sporten anbefales uttøyning på grunn av bedre bevegelse. Så om du trener til noe spesielt, der det er viktig å være någenlunde myk, så tøy ut... Er du som de fleste her inne kun opptatt av å få muskler på kroppen, så hør på Hyrlen & co.

Lenke til kommentar
Var å trente idag. Jeg var i veldig mye d¨rligere form enn det jeg hadde tenkt meg...

Lurer på om jeg skal kjøpe meg kort på treningssenteret, men årskort koster 4800 kr. Det er mye penger...eller?

Hos Nautilus(så at du bodde i Kristiansand) koster det vel 3000 kroner i året så der kan du vel spare 1800 kr.

Endret av Snillingen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...