Orbo Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 raffegutten: Se Rocky IV. Han trener med det han finner. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Treningsmetodene i Rocky IV er oppskrytt, har møtt fleire som meinar at det er betre å trene slik som Rocky enn på et treningsstudio. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Hmm. Så jeg bør ikke ta den pushupen da? Finnes det virkelig ingen pratikse råd til å trene uten hjelpemidler? Lån eller kjøp The Naked Warrior av Pavel Tsatsouline . I denne boken lærer man å trene effektivt nesten uten hjelpemidler. Alle jeg vet om er kjempefornøyd med boka. http://www.enotalone.com/books/0938045555.html De selger den brukt her og det er ikke moms på bøker http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/0...6541302-3330854 Endret 9. oktober 2005 av Snillingen Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Isj, har begynt å få smerter i et muskelfeste i venstre skulder... Hva er tipset da? å ikke trene skuldre før det har gått over, eller å trene lettere enn jeg bruker å gjøre? Når du har vondt i skulderen, påvirker det mange andre øvelser også... kjedelig Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Noen som har eller har lyst å lage en tråd med ulike treningsprogrammer? Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Isj, har begynt å få smerter i et muskelfeste i venstre skulder... Hva er tipset da? å ikke trene skuldre før det har gått over, eller å trene lettere enn jeg bruker å gjøre? Når du har vondt i skulderen, påvirker det mange andre øvelser også... kjedelig Hvis du tror det kan være en begynelse på betennelse i muskelfeste, er det bare og ta seg treningsfri. Skal du trene så tren under smertegrensen ellers så kan du irritere dette mer. Hvis du trener med en betennelse og ikke tar dette i et tidlig stadige kan det gå over i kronisk bettenelse, og da hjelper det ikke lenger bare å ta trenings fri. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Noen som har eller har lyst å lage en tråd med ulike treningsprogrammer? Gerilja Kardio HST (Iform) Sheiko systemet ABCDE-metoden German volum training 5x5 Powerbuilding V.I.F.T systemet EDT-systemet HST del 1(Treningforum) HST del 2(treningsforum) Release YOUR Potential - The concept Lenke til kommentar
Camron Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Bra Bax! Ser det ikke nødvendig å lage en ny tråd om det Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Har hørt et slags rykte om at hvis man strekker ut etter å ha trent, så øker ikke volumet på musklene. Er det noen som kan bekrefte eller avkrefte dette med sikkerhet? Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Det er bare et usant rykte. Men det skal sies at det verken er bevist at det har noen effekt og strekke ut eller at det ikke har noen effekt. Når du strekker ut lager du jo egentlig bare små microskader på muskelen, det er det samme du gjør når du trener den. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Har hørt et slags rykte om at hvis man strekker ut etter å ha trent, så øker ikke volumet på musklene. Er det noen som kan bekrefte eller avkrefte dette med sikkerhet? kan avkrefte dette, men jeg anbefaler ingen og strekke hardt ut etter en tung lavreps økt siden musklene da er så avrevet fra før at mer strekking ikke gagner noe som helst. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 kan avkrefte dette, men jeg anbefaler ingen og strekke hardt ut etter en tung lavreps økt siden musklene da er så avrevet fra før at mer strekking ikke gagner noe som helst. Men innen sporten anbefales uttøyning på grunn av bedre bevegelse. Så om du trener til noe spesielt, der det er viktig å være någenlunde myk, så tøy ut... Er du som de fleste her inne kun opptatt av å få muskler på kroppen, så hør på Hyrlen & co. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Agnående linken som ble postet tidligere som viste en artikkel om hvor skadelig flies med dumbbells var: Han har ganske peiling og sa at det stemmer det som står der, men selv bruker han den øvelsen. Han sa man bare må være litt forsiktig, helst ha en som sikrer deg. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Var å trente idag. Jeg var i veldig mye d¨rligere form enn det jeg hadde tenkt meg... Lurer på om jeg skal kjøpe meg kort på treningssenteret, men årskort koster 4800 kr. Det er mye penger...eller? Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Var å trente idag. Jeg var i veldig mye d¨rligere form enn det jeg hadde tenkt meg...Lurer på om jeg skal kjøpe meg kort på treningssenteret, men årskort koster 4800 kr. Det er mye penger...eller? Hos Nautilus(så at du bodde i Kristiansand) koster det vel 3000 kroner i året så der kan du vel spare 1800 kr. Endret 11. oktober 2005 av Snillingen Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Dette i Kristiansand? Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Dette i Kristiansand? ja holder til i Kristiansand Svømmehall. Om du vurderer å trene der så kan du spørre om en gratistime slik at du kan sjekke ut stedet Endret 11. oktober 2005 av Snillingen Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Ja. Kanskje det...hmm. men åssen er utsyret der? Likt som Spicheren sitt? gammelt utstyr? Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Ja. Kanskje det...hmm. men åssen er utsyret der? Likt som Spicheren sitt? gammelt utstyr? Jeg har personlig aldri vært der, men utstyret er ikke no gammelt etter hva jeg har hørt. om du går inn på www.nautilusgym.no så kan du sjekke. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Har alldeles ikke motivasjon til å starte hardt på med trening igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå