leifeinar Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Dro 10 reps på 34kg x2 i hantelpress i dag, fornøyd med det 1 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Noen som har prøvd tribulus? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Noen som har prøvd tribulus? Har ikke prøvd, men steroider.net har en artikkel om tribulus. sitat fra artikkelen; Av alle de studiene vi har funnet er det ingen som kunne bekrefte at Tribulus terrestris har noen anabol effekt. Hvis du allikevel ønsker å kaste bort pengene dine på ingenting er vanlig dose 250 - 1500 mg om dagen. Her er link til en medisinsk studie som beviser det de fleste erfarne kroppsbyggere vet. Nemlig at Tribulus terrestris er søppel som ikke funker uansett hvor mye du spiser. Endret 18. august 2011 av Kevlar Lenke til kommentar
Brad Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Noen som har prøvd tribulus? Jepp, jeg har! Eneste effekten jeg har hatt er at det har satt fart på drømmene mine Morsomt nok det, så er verdt å ta det bare for den grunnen. Har ikke lagt merke til noen andre effekter av det. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Noen som har prøvd tribulus? Jepp, jeg har! Eneste effekten jeg har hatt er at det har satt fart på drømmene mine Morsomt nok det, så er verdt å ta det bare for den grunnen. Har ikke lagt merke til noen andre effekter av det. Aight. Hva med Tongkat? Noen som har prøvd det? Har lest endel om det rundt om, men vet ikke helt hva jeg skal tro. Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Hvorfor gidder folk kaste bort penger på disse jalla-middlene som ikke neppe funker eller i beste fall har en ytterst marginal effekt? Når dere først skal dytte dritt i kroppen så er det jo liksågreit å bare ta steroider, så får dere hvertfall ønsket effekt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Mange har nevnt at nybyrjarar vil stagnere etter 2-3 månader. Kva er bakgrunnen for dette, og er det noko eg må ta hensyn til? Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Hvorfor gidder folk kaste bort penger på disse jalla-middlene som ikke neppe funker eller i beste fall har en ytterst marginal effekt? Når dere først skal dytte dritt i kroppen så er det jo liksågreit å bare ta steroider, så får dere hvertfall ønsket effekt. Det er ulovlig å kjøpe steroider . Endret 18. august 2011 av EirikYeah Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Men ikke ulovlig å bruke. Men for all del, jeg vil ikke oppfordre noen til å begynne på steroider! Syns bare det er rart at man leter etter dette magiske midlet som skal øke testosteronnivået. Ønsker man det så kan man som sagt liksågreit gjøre det ordentlig. Eller så kan man bare trene naturlig istedet for å jakte på snarveiene 3 Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Men ikke ulovlig å bruke. Men for all del, jeg vil ikke oppfordre noen til å begynne på steroider! Syns bare det er rart at man leter etter dette magiske midlet som skal øke testosteronnivået. Ønsker man det så kan man som sagt liksågreit gjøre det ordentlig. Eller så kan man bare trene naturlig istedet for å jakte på snarveiene De fleste setter en grense ved steroider mye på grunn av at det er ulovlig å kjøpe/selge i Norge. Mange synes proteinpulver og kratin er over grensen og synes ikke det er stor forskjell på dette og steroider. Personlig ville jeg kjøpt alt som har bevist effekt, ikke er bevist skadelig og ikke er ulovlig, dersom jeg hadde hatt råd. Endret 18. august 2011 av EirikYeah Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Hvorfor gidder folk kaste bort penger på disse jalla-middlene som ikke neppe funker eller i beste fall har en ytterst marginal effekt? Når dere først skal dytte dritt i kroppen så er det jo liksågreit å bare ta steroider, så får dere hvertfall ønsket effekt. Det er ulovlig å kjøpe steroider . Det kommer heeelt an på hvordan lege man har... Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Hvor får man tak i steroider? Og hvilke er bra for en nybegynner? Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 På internett eller hos din lokale forhandler Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Kommet hjem fra første Kickboxing trening. Tror dette er noe jeg kan fortsette med. Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Kommet hjem fra første Kickboxing trening. Tror dette er noe jeg kan fortsette med. Har alltid lurt på dette; får man faktisk bokse mot andre (sparring eller hva det nå heter) når man går på kickboxing/boksing? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 ikke før etter et halvt år i denne klubben Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 http://www.vg.no/sport/artikkel.php?artid=10089584 Sterkt, bokstavleg talt. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Absolutt imponerende, men man kan jo begynne å lure hvor musklene og kiloene kom fra Gikk ganske fort! 1 Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Slik jeg ser det: Carl Yngvar veide 70kg når han startet å trene. På 7 år med ekstrem hard trening kan han MAKS ha lagt på 30kg muskler. Det vil si at de 63kg ekstra han har lagt på seg, består av fett. Hvis vi antar at han hadde en fettprosent på 10 når han begynte å trene, har han nå 70kg fett på kroppen. Det gir han en fettprosent på 43, altså er nesten halve kroppen hans fett. Personlig synes jeg ikke det å være i verdenstoppen i noe som helst er verdt å legge så stort press på kroppen. Å være så stor fører med seg masse helserisiko som jeg aller helst vil være foruten. Bare min mening selvsagt.. 1 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Noen vil leve trygt i middelmådighet, noen vil risikere og satse for toppen. Det er vel opp til hver enkelt ja 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå