Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Men medisin er en 6årig utdannelse

Så kommer 1 år som turnus, så kommer 1-3 år med spesialiseringen om man ikke vil bli fastlege.

Skanner fort 10+ om du skal inn på et sykehus.

Kommer litt an på... Ene onkelen min som har studert medisin var overlege ved kreftavdelinga på UiT i en alder av 32... :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får skikkelig vondt i høyre skulderblad når jeg tar knebøy. Har dette noe med grepbredde eller posisjonering av baren å gjøre?

Det kan være grunnet posisjonering ut i fra hva jeg forstår. jeg tror ikke man skal aktivere skuldrene særlig mye under knebøy. baren skal hvile rett bak nakken, altså øvre del av ryggen. hvis du får vondt av at baren ligger der så kan det være verdt å sjekke ut hos fysio.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Tror du misforsto igjen. 200 gram havregryn fordelt på to porsjoner, på to forskjellige tidspunkt, som du ser på bildet. Det er ikke nesten et halvt kilo.

Lenke til kommentar

Er jo ikke mulig å se ryggen til disse to ut i fra det bildet.

Nei, tenkte siden han sto så foroverbøyd.. Men kanskje det ikke har noe å si..

Ser ut som om de presser veldig på brystmuskler i tilegg til armer, for å se buff ut. Da får man lett en foroverbøyd holdning.

Lenke til kommentar

Har kjøpt noe testo-booster som heter T-100 (kleint navn, minner meg bare om T-800 (terminator)).

Greier ikke finne noen som har testet det, så da spør jeg heller her.

Noen som har troen på dette, eventuelt har testet det?

Jeg tror det er enten skrap eller idioti :)

Lenke til kommentar

Jeg tror det er enten skrap eller idioti :)

Haha :D

Ja jeg også. Men jeg har lenge hatt lyst å prøve et slikt preparat, så når jeg fant noe så hoppet jeg bare i det.

Får gi noe tilbakemelding hvis jeg føler/merker det har noe effekt ;)

Om dette ikke hadde vært et forum og vi hadde gått i samme klasse eller no pga plutselig kjentskap i det vireklige liv hadde jeg smekka deg over hodet med en den største hammeren bestefaderen har i naustet...

Testosteronproduksjon avtar når man runder 25 år ca og da avtar den bare gradvis om man ikke passer på å ha nok fett i kosten...

SÅ!!!!!! Er det slik at testosteron kan man ikke få mer av enn man selv kan produsere på naturlig vis. Det MÅ testosterontilskudd til, også kjent som DOPING...

Si at kroppen din kan produsere 35 enheter pr 1000000 enheter blodlegemer, det som da er din absolutt maksimale egenproduksjon av testosteron vil være nettopp 35 enheter...

Det du kunne gjort med de pengene du brukte på den såkalte "testoboosteren" kunne du heller ha brukt på noe vettig... Som øl...

HESTKUK!!!!!!! ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Haha fy faen Doof :D

Ser for meg den hammeren fra naustet nå!

Ja, jeg vet at dette sannsynligvis ikke var det største sjakktrekket i mitt liv, men siden jeg er en femiklatt så må jeg ha testo-tilskudd :p

Hehe neida. Tilskuddet varer ikke lenger enn en måned, så jeg bruker meg selv som forsøkskanin :)

Antar at den eneste effekten jeg vil få av dette er veldig dyrt gult piss, noe jeg kunne brukt på å bli skikkelig kanakkas på byen istedenfor ;)

Edit: Faktisk så har det fått skikkelig gang på fiseringen, så du kan si at jeg atm fiser jævlig dyr fjert!

Endret av Corey
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...