Dufen Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Men medisin er en 6årig utdannelse Så kommer 1 år som turnus, så kommer 1-3 år med spesialiseringen om man ikke vil bli fastlege. Skanner fort 10+ om du skal inn på et sykehus. Kommer litt an på... Ene onkelen min som har studert medisin var overlege ved kreftavdelinga på UiT i en alder av 32... Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Kanskje du har arvet noe akademikk fra det hjørnet da Overlege på 32 skal faen meg bra gjøres! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Lurer på om genpoolen i slekta var TOM da jeg skulle få, for jeg er så lat som det er overhodet mulig å bli Endret 16. august 2011 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Skal godt gjøres å gå helt tom for gener da, men jeg skjønner hvor du vil. Du virker jo ikke særlig lat heller, jeg har nok sett treningsloggen din. Slutt å gjør deg til a, doof Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg får skikkelig vondt i høyre skulderblad når jeg tar knebøy. Har dette noe med grepbredde eller posisjonering av baren å gjøre? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Lurer på om genpoolen i slekta var TOM da jeg skulle få, for jeg er så lat som det er overhodet mulig å bli Jeg kan forsikre deg om at det helt klart er mulig å bli latere enn deg. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Burde man trene bicepsen til failure hver gang? Trener den 2 ganger i uken. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg får skikkelig vondt i høyre skulderblad når jeg tar knebøy. Har dette noe med grepbredde eller posisjonering av baren å gjøre? Det kan være grunnet posisjonering ut i fra hva jeg forstår. jeg tror ikke man skal aktivere skuldrene særlig mye under knebøy. baren skal hvile rett bak nakken, altså øvre del av ryggen. hvis du får vondt av at baren ligger der så kan det være verdt å sjekke ut hos fysio. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Meiner å ha lese at det er lurt å spenne opp ryggen under knebøy for å unngå at den gjev etter. Samtidig får du litt meir å trykka med. Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Tror du misforsto igjen. 200 gram havregryn fordelt på to porsjoner, på to forskjellige tidspunkt, som du ser på bildet. Det er ikke nesten et halvt kilo. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Er jo ikke mulig å se ryggen til disse to ut i fra det bildet. Nei, tenkte siden han sto så foroverbøyd.. Men kanskje det ikke har noe å si.. Ser ut som om de presser veldig på brystmuskler i tilegg til armer, for å se buff ut. Da får man lett en foroverbøyd holdning. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Eg laga meg havregraut med proteinpulver oppi. Trur eg hadde 100g gryn og åt kanskje 80% av det før eg var heilt mett. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Ser ut som om de presser veldig på brystmuskler i tilegg til armer, for å se buff ut. Da får man lett en foroverbøyd holdning. Du sier noe der. Om sant skal sies, så ser de veldig buff ut. :!: Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Syns det ser ut som to glade nybegynnere, som ikke har vært gjennom sin første bulk ennå. La dem holde på Lenke til kommentar
Brad Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Noen som har erfaringer med Opti Men? Trenger en multivitamin, og ser ut som det blir opti men. Er det vanskelig å få det i gjennom tollen? Eller er det lovlig? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Har kjøpt noe testo-booster som heter T-100 (kleint navn, minner meg bare om T-800 (terminator)). Greier ikke finne noen som har testet det, så da spør jeg heller her. Noen som har troen på dette, eventuelt har testet det? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Har kjøpt noe testo-booster som heter T-100 (kleint navn, minner meg bare om T-800 (terminator)). Greier ikke finne noen som har testet det, så da spør jeg heller her. Noen som har troen på dette, eventuelt har testet det? Jeg tror det er enten skrap eller idioti Lenke til kommentar
Corey Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg tror det er enten skrap eller idioti Haha Ja jeg også. Men jeg har lenge hatt lyst å prøve et slikt preparat, så når jeg fant noe så hoppet jeg bare i det. Får gi noe tilbakemelding hvis jeg føler/merker det har noe effekt Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg tror det er enten skrap eller idioti Haha Ja jeg også. Men jeg har lenge hatt lyst å prøve et slikt preparat, så når jeg fant noe så hoppet jeg bare i det. Får gi noe tilbakemelding hvis jeg føler/merker det har noe effekt Om dette ikke hadde vært et forum og vi hadde gått i samme klasse eller no pga plutselig kjentskap i det vireklige liv hadde jeg smekka deg over hodet med en den største hammeren bestefaderen har i naustet... Testosteronproduksjon avtar når man runder 25 år ca og da avtar den bare gradvis om man ikke passer på å ha nok fett i kosten... SÅ!!!!!! Er det slik at testosteron kan man ikke få mer av enn man selv kan produsere på naturlig vis. Det MÅ testosterontilskudd til, også kjent som DOPING... Si at kroppen din kan produsere 35 enheter pr 1000000 enheter blodlegemer, det som da er din absolutt maksimale egenproduksjon av testosteron vil være nettopp 35 enheter... Det du kunne gjort med de pengene du brukte på den såkalte "testoboosteren" kunne du heller ha brukt på noe vettig... Som øl... HESTKUK!!!!!!! 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Haha fy faen Doof Ser for meg den hammeren fra naustet nå! Ja, jeg vet at dette sannsynligvis ikke var det største sjakktrekket i mitt liv, men siden jeg er en femiklatt så må jeg ha testo-tilskudd Hehe neida. Tilskuddet varer ikke lenger enn en måned, så jeg bruker meg selv som forsøkskanin Antar at den eneste effekten jeg vil få av dette er veldig dyrt gult piss, noe jeg kunne brukt på å bli skikkelig kanakkas på byen istedenfor Edit: Faktisk så har det fått skikkelig gang på fiseringen, så du kan si at jeg atm fiser jævlig dyr fjert! Endret 17. august 2011 av Corey 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå