Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Beina mine er muskuløse fra før, så jeg er ikke interessert i å trene for mye styrke på dem.

Tren de uansett, det er ikke sånn at de vil eksplodere i størrelse og du vil se ut som en bodybuilder.

Det er hormonfordeler med å trene de store muskelgruppene i bena, det vil gi deg hjelp på massen i resten av kroppen.

Problemet er at jeg faktisk blir veldig fort stor. Jeg er ikke så høy (178) og har korte muskler, noe som gjør at jeg veldig fort ser bulky ut. Jeg er har lår og legger som en bodybuilder uten å faktisk ha trent disse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet er at jeg faktisk blir veldig fort stor. Jeg er ikke så høy (178) og har korte muskler, noe som gjør at jeg veldig fort ser bulky ut. Jeg er har lår og legger som en bodybuilder uten å faktisk ha trent disse.

Selv blir jeg faktisk ganske stor i ræva av knebøy og det relativt raskt også. Merker det fort på buksene så fort jeg trener det regelmessig.

Lenke til kommentar

Hvilke innvirkninger har egentlig snus på trening? Jeg er en typsik fest snuser som bruker kanskje en boks på to-tre uker.

Mye av de samme effektene som tobakk ellers. Høyere blodtrykk, puls og dårligere blodgjennomstrømning. Mest sannsynlig er ikke du på så høyt nivå at du i det hele tatt trenger å tenke på det. Det du derimot bør vurdere er generell helse og økonomi.

Lenke til kommentar

Du minner meg om de jentene som ikke tør å løfte en manual fordi de er redde for å "få like store muskler som Marit Bjørgen".

Jeg tror Marit får lyst til å slå noen hver gang hun hører det sitatet.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Takk for svar Discipline.

Jeg er helt enig med det du sier, og helse og økonomi er det jeg bryr meg mest om egentlig. Sånn som jeg ser det har jeg råd til å snuse kontra å røyke. Før jeg begynte treningen i Januar, var det mye røyking. Jeg var ikke avhengig, men likte godt følelsen. Nå har nikotinsuget kommet tilbake, og jeg ser mye fler fordeler i å snuse en å røyke.

Takk for svar uansett!

Lenke til kommentar

Heh, droppet snusboksen selv på fredag og har nå gått uten siden. Tømmer vanligvis en boks løs sterksnus på to dager. Jeg vil ikke si at jeg er avhengig, fordi foreløpig har jeg ikke noe nikotinsug eller abstinenser, men jeg savner følelsen av at leppa svir, og har lyst å legge inn en prell nå, så kanskje er jeg litt addict likevel :p

Lenke til kommentar

Hvordan er Activate Whey på kvalitet? Ser at det inneholder en del fett og karbo ettersom det bare er et konsentrat. Likevel, så lenge produktet inneholder de angitte 76g/100g protein gjør dette meg ikke så mye, forutsatt at profilen til proteinet ikke er skadet. Prislappen på 499,- må jeg innrømme er veldig fristende for en fattig student...

Lenke til kommentar

Om du ikke blir dårlig av det så er det vel bare til å kjøpe det.

Regn med at det er råvarens innhold som står skrevet og 65+-g er mer sansynlig.

Da er man nede i en "gainer" og da kanskje du finner noe billigere?

Hva med erteprotein? Smaker høgg, men mer protein pr krone.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...