depeche Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Beina mine er muskuløse fra før, så jeg er ikke interessert i å trene for mye styrke på dem. Tren de uansett, det er ikke sånn at de vil eksplodere i størrelse og du vil se ut som en bodybuilder. Det er hormonfordeler med å trene de store muskelgruppene i bena, det vil gi deg hjelp på massen i resten av kroppen. Problemet er at jeg faktisk blir veldig fort stor. Jeg er ikke så høy (178) og har korte muskler, noe som gjør at jeg veldig fort ser bulky ut. Jeg er har lår og legger som en bodybuilder uten å faktisk ha trent disse. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 PIcs or it didn't happen. 3 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Hvilke innvirkninger har egentlig snus på trening? Jeg er en typsik fest snuser som bruker kanskje en boks på to-tre uker. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Problemet er at jeg faktisk blir veldig fort stor. Jeg er ikke så høy (178) og har korte muskler, noe som gjør at jeg veldig fort ser bulky ut. Jeg er har lår og legger som en bodybuilder uten å faktisk ha trent disse. Selv blir jeg faktisk ganske stor i ræva av knebøy og det relativt raskt også. Merker det fort på buksene så fort jeg trener det regelmessig. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 PIcs or it didn't happen. Enig. Dette vil jeg se. 1 Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Hvilke innvirkninger har egentlig snus på trening? Jeg er en typsik fest snuser som bruker kanskje en boks på to-tre uker. Mye av de samme effektene som tobakk ellers. Høyere blodtrykk, puls og dårligere blodgjennomstrømning. Mest sannsynlig er ikke du på så høyt nivå at du i det hele tatt trenger å tenke på det. Det du derimot bør vurdere er generell helse og økonomi. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Problemet er at jeg faktisk blir veldig fort stor. Jeg er ikke så høy (178) og har korte muskler, noe som gjør at jeg veldig fort ser bulky ut. Jeg er har lår og legger som en bodybuilder uten å faktisk ha trent disse. Du minner meg om de jentene som ikke tør å løfte en manual fordi de er redde for å "få like store muskler som Marit Bjørgen". Jeg tror Marit får lyst til å slå noen hver gang hun hører det sitatet. 3 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Takk for svar Discipline. Jeg er helt enig med det du sier, og helse og økonomi er det jeg bryr meg mest om egentlig. Sånn som jeg ser det har jeg råd til å snuse kontra å røyke. Før jeg begynte treningen i Januar, var det mye røyking. Jeg var ikke avhengig, men likte godt følelsen. Nå har nikotinsuget kommet tilbake, og jeg ser mye fler fordeler i å snuse en å røyke. Takk for svar uansett! Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Heh, droppet snusboksen selv på fredag og har nå gått uten siden. Tømmer vanligvis en boks løs sterksnus på to dager. Jeg vil ikke si at jeg er avhengig, fordi foreløpig har jeg ikke noe nikotinsug eller abstinenser, men jeg savner følelsen av at leppa svir, og har lyst å legge inn en prell nå, så kanskje er jeg litt addict likevel Lenke til kommentar
Sink Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 - Snus gir flere treningsskader - Dagens Næringsliv Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 Funker denne øvelsen til mage? Eller er den å fraråde? Har forresten noen en bedre side for øvelser? Liker coopersguns fordi jeg enkelt kan finne isoøvelser for muskler, men det er ingen fullkropps der. Har noen en bedre, men likt oppbygd? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 - Snus gir flere treningsskader - Dagens Næringsliv Kanksje noen gode poeng, men for en ræv artikkel. Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Lønner det seg å ta litt chin-ups/pull-ups etter SL 5x5? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Er jo Pull-Ups i 5x5 programmet. Pleier selv å ta litt chins og dips i supersett på slutten av treningen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Kor djupt skal ein gå på dumbbell flyes? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Legg deg på gulvet og gjør øvelsen. Så langt ned som du kommer med armene når du ligger på gulvet er så langt ned man etter sigende skal gå... Lenke til kommentar
lowkey Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Hvordan er Activate Whey på kvalitet? Ser at det inneholder en del fett og karbo ettersom det bare er et konsentrat. Likevel, så lenge produktet inneholder de angitte 76g/100g protein gjør dette meg ikke så mye, forutsatt at profilen til proteinet ikke er skadet. Prislappen på 499,- må jeg innrømme er veldig fristende for en fattig student... Lenke til kommentar
War Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Om du ikke blir dårlig av det så er det vel bare til å kjøpe det. Regn med at det er råvarens innhold som står skrevet og 65+-g er mer sansynlig. Da er man nede i en "gainer" og da kanskje du finner noe billigere? Hva med erteprotein? Smaker høgg, men mer protein pr krone. Lenke til kommentar
lowkey Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 65g blir rett og slett for dårlig for et kosttilskudd. Da betaler jeg heller litt ekstra for et kvalitetsprodukt. Elite Gold er et isolat, og burde vel være et kurant valg? Lenke til kommentar
War Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 TN har 4 kg basic , du kan jo kjøpe deg VIP-rabatt der for en engangssum. Ville ha kjøpt en "basic"-bøtte på 4 kg for 7-800kr iallefall, og ikke en hi-end tusenlapp for 3kg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå