Camron Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Du øker vel ikke i reps og i antall kilo du tar? Det blir litt feil... Man burde vel ta mange reps med lette vekter, og færre reps med tyngre vekter... Endret 7. oktober 2005 av Camron Lenke til kommentar
apwr Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Er ikke flere reps, men vekt som er tingen. Dette kan vel strengt tatt diskuteres... Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Du øker vel ikke i reps og i antall kilo du tar?Det blir litt feil... Man burde vel ta mange reps med lette vekter, og færre reps med tyngre vekter... La oss si jeg for tiden trener med 10 kilo i benkpress. Dette klarer jeg 7 reps på. Neste trening tar jeg 8 reps på 10kg, neste trening der igjen tar jeg 9reps, også tar jeg 10reps. Da slenger jeg på 15-20 kilo på neste trening, som jeg kanskje klarer 4 reps på, så øker jeg til 5 reps neste trening der igjen osv osv. Skjønte du dette? Har aldri klart å forklare ting på en enkel måte. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg kjører: -Høyrep -Lavrep -høyrep -Lavrep -Dropset Så det samme om igjen. Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg kjører: -Høyrep -Lavrep -høyrep -Lavrep -Dropset Så det samme om igjen. Droppsett har jeg aldri prøvd, knapt hørt om. Det river vel godt kan jeg tenke meg? Kan det anbefales å kjøre 1,5 / 2 småharde økter på bryst i uka, om man vil prioritere kassa? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg kjører: -Høyrep -Lavrep -høyrep -Lavrep -Dropset Så det samme om igjen. Droppsett har jeg aldri prøvd, knapt hørt om. Det river vel godt kan jeg tenke meg? Kan det anbefales å kjøre 1,5 / 2 småharde økter på bryst i uka, om man vil prioritere kassa? Dropset funker det, men bare for å øke glykogenlagring. 2 harde benkpress økter? tror ikke det er så lurt, kjør heller en økt. Ta heller f.eks dips hardt samtidig som du tar triceps. Men bryst er som bein, kan ikke kjøres steinhardt hver uke. Mye variasjon er tingen. Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg lurer på en ting. Er det lite å pushups hver tredje dag? Så mange til en ikke orker mer... Er det bra trening for å øke volum av bryst? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Pushups er ikke god trening...Du får bare utholdende muskler av det... Altså ikke volum.. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Og spesielt ikke i brystet. Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Noen andre forslag? Disponerer ikke treningsutstyr. Må være noe jeg kan gjøre uten hjelpemidler. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Du kan eventuelt ta beina opp på ei seng eller noko som står høgt for å auke belastninga. Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Kan du forklare litt nærmere Earendil? Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) han mener vel sånn Endret 8. oktober 2005 av Snillingen Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 håndleddknekker nr1... Hånda er ikke lagd for å tåle påkjenninger i den stillingen. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Ta pushups sånn, bare på knokene. Det funker knall. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Men då er det vel kun handledda som får ekstra belastning? Ser ingen grunn at brystmusklane skal få ekstra belastning av det. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Men då er det vel kun handledda som får ekstra belastning? Ser ingen grunn at brystmusklane skal få ekstra belastning av det. mer vekt er det eneste, men treffpunktet er helt elendig. Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hmm. Så jeg bør ikke ta den pushupen da? Finnes det virkelig ingen pratikse råd til å trene uten hjelpemidler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå