Fredrik Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Neida, det holder til og med for Styrketrenern noen uker til det der! 2 Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Takk for raskt svar! Kan det være en bedre idé å hoppe rett på et benk/knebøyrack med en belastning opp til 200kg? http://www.gym2000shop.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=296&category_id=5&option=com_virtuemart&Itemid=6 Er jo noen svimlende priser på slike apparater Du må passe litt på når deg gjelder den der. Om du har litt vekt på den (100kg+ eller noe) så kan den bli ustø. Har sett flere episoder på treningsstudioet hvor den blir meget ustø når man setter stanga litt for fort/skrått på. Den velta da en på studioet var ferdig med skråbenk. Farlige greier Men om du passer på så vil det nok gå greit. Kjører knebøy fra den selv, og har aldri hatt noen store problemer med den Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Takk for gode svar fra dere alle! Får neste sjekke ut noen av apparatene litt mer. Om det er noen som har noen gode løsninger på en hjemmelagd/ghettoløsning knebøyrack må dere bare skrike ut. Er det noen andre nettbutikker enn gym2000 som selger treningsapparater? Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Sjekk Mobech og Kappi 1 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Fy faen, 5X5 Knebøy med 77,5kg idag. Faen så tungt. 1 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Pleier å gå for tunfisk i olje selv. Heller jo av det meste av olja, men synes det er litt bedre smak og ikke så tørt Majones og sylteagurk passer bra til tunfisk. Paprika og mais er heller ikke så værst. Endret 11. august 2011 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Hvor lenge kan (kylling)kjøttdeig stå i kjøleskapet etter det er stekt? Stekte det på Tirsdag og litt usikker på om jeg må spise det i dag eller om jeg kan drøye det til i morgen. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Har du oppbevart det nogenlunde lufttett? Den er hvertfall fin i dag, kanskje i morra også, men veit ikke om jeg hadde tatt sjansen på det Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Du blir neppe dårlig. Spis med åpent sinn - da vil den smake bra Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Hehe Er i ikeaboks så regner med det er lufttett. Tror kanskje jeg lager meg taco til kveldsmat i dag bare for å være sikker. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Fy faen, 5X5 Knebøy med 77,5kg idag. Faen så tungt. Har gått ned til 3x5 nå, og det er bare så vidt det går, fikk forsåvidt ikke heller igår, ble 5 reps på de 2 første settene, 1 rep på siste. Tungt som et helvete! Lenke til kommentar
Sink Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Hvis den lukter eller ser dårlig ut ville jeg stått over, hvis ikke sklir det meste ned. Edit: (kyllingen over her) Endret 11. august 2011 av Sink Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Periodisk faste anyone? Har holdt på siden midtvinters, omtrentlig, men kjørte i perioder 3 måltider. Nå blir det rundt 4 store måltider, da jeg prøver å bulke litt. Det vil vel ikke ødelegge formatet med periodisk faste, så lenge det holder seg innenfor 8 timer? @Storken Lenke til kommentar
Brad Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Hvordan syntes dere dette programmet ser ut: http://www.bodybuilding.com/guides/male-20to39-muscle-building/training Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Periodisk faste anyone? Har holdt på siden midtvinters, omtrentlig, men kjørte i perioder 3 måltider. Nå blir det rundt 4 store måltider, da jeg prøver å bulke litt. Det vil vel ikke ødelegge formatet med periodisk faste, så lenge det holder seg innenfor 8 timer? @Storken Drev på med det i vår, men har hatt pause i sommer av praktiske årsaker. Begynner igjen om et par uker. Skal ikke være noe problem med 4 måltider, så lenge du har samme tidsperiode. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Berkhan har forskjellige protokoller han har skrevet på siden sin, så ta en titt der. Merk deg at kalorioverskudd med IF kan bli veldig tungt, men det avhenger av hvor mye du trenger å få i deg. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Har ikke problemer med å ligge i overskudd. Ligger godt over 3000 kcal, og jeg teller svært unøyaktig oppover. Viktigste er å få i meg mat, masse mat. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Hvordan syntes dere dette programmet ser ut: http://www.bodybuilding.com/guides/male-20to39-muscle-building/training Er vanligvis ikke så fan av no-names som skal "finne opp kruttet på nytt", men det programmet så helt OK ut, ingenting jeg syns det mangler. Plusspoeng for fornuftige mageøvelser edit: Ekstra plusspoeng for external rotation. Mye fornuftige øvelser. Endret 11. august 2011 av Kevlar Lenke til kommentar
Brad Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Hvordan syntes dere dette programmet ser ut: http://www.bodybuilding.com/guides/male-20to39-muscle-building/training Er vanligvis ikke så fan av no-names som skal "finne opp kruttet på nytt", men det programmet så helt OK ut, ingenting jeg syns det mangler. Plusspoeng for fornuftige mageøvelser edit: Ekstra plusspoeng for external rotation. Mye fornuftige øvelser. Så til sammen så vart det et bra program ? Er noen øvelser jeg er nødt til å droppe, f.eks Lying leg curl, markløft og dips. Men er jo en god del øvelser, så betyr kanskje ikke så mye? Evt. legge på noen øvelser med samme muskelgruppe involvert. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Hvordan syntes dere dette programmet ser ut: http://www.bodybuilding.com/guides/male-20to39-muscle-building/training Er vanligvis ikke så fan av no-names som skal "finne opp kruttet på nytt", men det programmet så helt OK ut, ingenting jeg syns det mangler. Plusspoeng for fornuftige mageøvelser edit: Ekstra plusspoeng for external rotation. Mye fornuftige øvelser. Så til sammen så vart det et bra program ? Er noen øvelser jeg er nødt til å droppe, f.eks Lying leg curl, markløft og dips. Men er jo en god del øvelser, så betyr kanskje ikke så mye? Evt. legge på noen øvelser med samme muskelgruppe involvert. Hvorfor vil du droppe markløft? :O Det er mye øvelser, men programmet er balansert rundt de øvelsene de har med, så avhengig av hvilke du dropper kan du jo ende opp med et ubalansert opplegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå