Brad Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Spiste min første tunfisk boks nå! Var ikke så ille som jeg hadde forventa, men var heller ikke noe særlig godt. Kjøpte en boks med 140 gram tunfisk fra Euro Shopper til 10 kroner. 35gram protein i boksen. Ikke dyrt det. Spiste den rett fra boksen med litt forskjellige krydder. Syntest det var en merkelig konsistens, som var vanskelig å få svelgt. Ganske tørt. Men vist du stappet litt i munnen og drakk vann så løsnet jo alt opp og gikk rett ned. Så var ikke så ille egentlig. Klarte å spise litt over halve boksen, så får jeg ta resten etter trening etterpå. Noen andre tips til hvordan jeg kan gjøre den bedre? Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Bland det med litt tacokrydder og lauk, og stek noen egg til Endret 11. august 2011 av joakimz Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Spiser dere tunfisk i vann eller olje? Antar vel egentlig vann ut i fra hvor jeg er, men Endret 11. august 2011 av Fredrik Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Jeg spiser hvertfall utelukkende tunfisk i vann, men det er av vane, ikke pga "omg, olje=kalorier". Kalorier er bra, fett er bra, tunfisk i olje er sikkert helt konge. Lenke til kommentar
War Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Tunfisk biter i vann , står det. Hvorfor må de personifisere fisken, da blir det enda hardere å sette tennene i den.. Endret 11. august 2011 av War 1 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Tunfisk biter i vann , står det. Hvorfor må de personifisere fisken, da blir det enda hardere og sette tennene i den.. Hva er verst, særskriving eller og/å? Lenke til kommentar
War Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Forbaska firefox-rette-pluggin, farvell Jeg er gift med en lektor i norsk, får høre det når bokstavan krølle sæ. Endret 11. august 2011 av War Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Noen som vet hvor mye protein kraftfor til hester inneholder? Er vell gjennom den de får i seg mest av protein, og de har jo muskler som bare faen! Aper og gorillaer er jo primært vegetarianere, men muskler har dem! =) Yes, de er sterke som faen. Hvis det var mulig skulle jeg hatt en Panda eller Silverback Gorilla som spotter. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Apropos mennesker vs gorillaer: TEDtalks: Are we born to run? Interessant:) Lenke til kommentar
Brad Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Jeg spiser tunfisk i olje. Steke noen egg til hørtes ikke dumt ut! Kan man steke tunfisken litt også? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Jeg pleier å kjøpe tunfisk i vann og blander heller litt olje i boksen. Sparer noen kroner på det. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Men den boksen jeg kjøpte med olje i var billigere enn den uten vann fra ICA. Kosta 10 kroner Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Du kan steke det litt ja var det jeg mente. Først blade det med litt lauk så steke litt og ta i tacokrydder. Lenge siden jeg har spist det, men er godt! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Appropos mitt tidligere spørsmål vedrørende treningsutstyr, kan denne benkpressbenken gjøre susen når vi snakker om hjemmetrening for en gutt på 16, som ikke har tanker om å delta i norges sterkeste mann? max brukervekt inklusiv vekter på 225kg. Prisen var jo virkelig ikke ille.. http://www.gym2000shop.no/index.php?page=shop.product_details&product_id=479&category_id=5&flypage=flypage.tpl&option=com_virtuemart&Itemid=6 Endret 11. august 2011 av FredrikV. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 I og med at den koster en tusenlapp så er det greit foreløpig tipper jeg, men hvis max brukervekt med vekter er 225 kg tar det ikke lang tid før du er forbi det Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Takk for raskt svar! Kan det være en bedre idé å hoppe rett på et benk/knebøyrack med en belastning opp til 200kg? http://www.gym2000shop.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=296&category_id=5&option=com_virtuemart&Itemid=6 Er jo noen svimlende priser på slike apparater Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Ja, det vil være bedre. Da kan du jo trene knebøy, militærpress etc også. "G2 Sport Half Rack" gir litt flere muligheter, siden den har sikkerhetspinner. Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 200 kg maksvekt Burde da holde lenge det for de aller fleste her inne. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 200 kg maksvekt Burde da holde lenge det for de aller fleste her inne. Det manglet litt i innlegget mitt, det var maksvekten i kombinasjon med dette jeg reagerte på: Meget solid benk- og knebøyrack! Lista for "meget solid" er tydeligvis ikke så høy. Til å være knebøyrack vil jeg heller si det er ganske veikt Fungerer nok helt fint for de fleste her inne ja, regner med de har regnet 200kg i noen centimeter bevegelse/fall i det du racker stanga, ikke 200kg stillestående. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå