Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Spiste min første tunfisk boks nå! Var ikke så ille som jeg hadde forventa, men var heller ikke noe særlig godt.

Kjøpte en boks med 140 gram tunfisk fra Euro Shopper til 10 kroner. 35gram protein i boksen. Ikke dyrt det.

Spiste den rett fra boksen med litt forskjellige krydder. Syntest det var en merkelig konsistens, som var vanskelig å få svelgt. Ganske tørt. Men vist du stappet litt i munnen og drakk vann så løsnet jo alt opp og gikk rett ned. Så var ikke så ille egentlig. Klarte å spise litt over halve boksen, så får jeg ta resten etter trening etterpå.

Noen andre tips til hvordan jeg kan gjøre den bedre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvor mye protein kraftfor til hester inneholder?

Er vell gjennom den de får i seg mest av protein, og de har jo muskler som bare faen!

Aper og gorillaer er jo primært vegetarianere, men muskler har dem! =)

Yes, de er sterke som faen. Hvis det var mulig skulle jeg hatt en Panda eller Silverback Gorilla som spotter.

Lenke til kommentar

Appropos mitt tidligere spørsmål vedrørende treningsutstyr, kan denne benkpressbenken gjøre susen når vi snakker om hjemmetrening for en gutt på 16, som ikke har tanker om å delta i norges sterkeste mann? max brukervekt inklusiv vekter på 225kg. Prisen var jo virkelig ikke ille.. :)

http://www.gym2000shop.no/index.php?page=shop.product_details&product_id=479&category_id=5&flypage=flypage.tpl&option=com_virtuemart&Itemid=6

Endret av FredrikV.
Lenke til kommentar

200 kg maksvekt :dontgetit:

Burde da holde lenge det for de aller fleste her inne.

Det manglet litt i innlegget mitt, det var maksvekten i kombinasjon med dette jeg reagerte på:

Meget solid benk- og knebøyrack!

Lista for "meget solid" er tydeligvis ikke så høy. Til å være knebøyrack vil jeg heller si det er ganske veikt :p

Fungerer nok helt fint for de fleste her inne ja, regner med de har regnet 200kg i noen centimeter bevegelse/fall i det du racker stanga, ikke 200kg stillestående.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...