wingeer Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Fristende, men jeg tror jeg foretrekker NOM NOM NOM Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Fristende, men jeg tror jeg foretrekker Det der er ufint gjort av deg Jeg sitter nemlig her med en halvspist salat siden kyllingkjøttet smakte litt funky Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Knebøy to dager på rad kjennes i beina! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Hvordan er en balansepute å bruke i forhold til å styrke knær? Moren min har kjøpt en etter anbefaling fra fysioterapeut etter benbrudd, så tenkte jeg kanskje kunne dra litt nytte av det. Tanker? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Knebøy to dager på rad kjennes i beina! Hvorfor to dager på rad? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Måtte ta igjen forige ukes siste økt :!: Lenke til kommentar
Coa Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Noen som har trent myo-reps? Har litt problemer med å forstå del 3 av myo-reps artikkelserien, altså når det kommer til progresjon. Vet at noen her er relativt ferske i forhold til myo-reps, hva gjorde dere den første måneden? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Det meste står i Myo-reps del 4 – Baseversjonen. Eg kjører etter dette opplegget: Uke 1: 20-25 +20 utført som 20-25 + 5 + 5 + 5 -5(5-10 pust pause) Uke 2: 15-20 +15 utført som 15-20 + 5 + 5 + 5 (5-10 pust pause) Uke 3: 12-15 +16 utført som 12-15 + 4 + 4 + 4 + 4 (10 pust pause) Uke 4: 9-12 +15 utført som 9-12 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 (10-15 pust pause) Uke 5: 9-12 +15 utført som 9-12 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 (10-15 pust pause) Uke 6: 6-9+10 utført som 6-9 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2 (15-20 pust pause) Uke 7: 6-9+10 utført som 6-9 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2 (15-20 pust pause) Uke 8: avlastningsuke/deloading Er kome til veke 6 no. Endret 10. august 2011 av Zeph Lenke til kommentar
Coa Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Har vært så fokusert på de tre første artikkelseriene at det ikke falt meg inn å sjekke på del fire Takk for tipset. Kjenner jeg belaster leggene i stor grad på den eksentriske fasen i lårcurl, helt normalt eller er det jeg som har stilt inn apparatet feil? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Haff... Var en tur innom Bø idag for å sjekke ut treningssentre. Triiiiste saker... Vurderer faktisk å fortsette å trene på Pro Gym, og heller kjøre fem mil hver vei for å trene Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 FEM MIL? Da hadde jeg faktisk heller trent på sats eller noe.. Bare de har et rack og en stang med plater, funker jo det meste.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Er ikke Sats der. Det er to treningssenter, Bø Friskotek og treningsrom på lokale kulturhuset/badeanlegget. Ble påstått at Bø Friskotek har velutstyrt frivektsavdeling, så ba om noen bilder. Var låst dør vi kom til og det vi så gjennom vinduet var en benkpress der man ligger på en justerbar benk, smithmaskin og litt skiver. Samt et par manualer. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Kan du legge ut bildene her? Jeg ble nysgjerrig. Kjenner bare en fra Bø og han er ganske stor, må jo ha funnet noe å løfte et eller annet sted Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Kan legge ut om jeg får noe. Skrev mail til eieren tidligere i sommer og spurte om utstyret og han sa de var godt utstyrt på frivekter og slikt, så forhåpentligvis var det noe ekstra rom man ikke så gjennom vinduene... Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) I dag klarte jeg nesten en hel chin-up! Var forferdelig close, men det gikk akkurat ikke. Nå klarer jeg i hvert fall å løfte meg opp fra bakken uten å måtte sparke litt fra, så det er da en forbedring. Målet er å klare mitt livs første chin-up før September . EDIT: Er det noen her som trener på Bjørns Gym i Stavanger? Hadde vært hyggelig å fått hilst på noen som har greie på ting. Jeg har masse spørsmål ang. egen teknikk. Endret 10. august 2011 av EirikYeah Lenke til kommentar
Coa Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Kan anbefale deg å filme løftene dine på øvelser som markløft, knebøy, benkpress og øvelser der du ikke tror teknikken sitter helt godt. Hjelper utrolig mye å få tilbakemeldinger på teknikken. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Var helt for jævlig å løfte mark med hansker. Fikk ikke grep rundt stanga, og da var poenget med bedre grep borte. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 EDIT: Er det noen her som trener på Bjørns Gym i Stavanger? Hadde vært hyggelig å fått hilst på noen som har greie på ting. Jeg har masse spørsmål ang. egen teknikk. På Bjørns er det jo mange reiale folk som både jobber der og ikke, som kan gi deg hint og clues I motsetning der jeg trener (på SATS) der trenerne lærer folk feil teknikk.... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 må jo ha funnet noe å løfte et eller annet sted hehe, jævlig bra sagt Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Hvordan er en balansepute å bruke i forhold til å styrke knær? Moren min har kjøpt en etter anbefaling fra fysioterapeut etter benbrudd, så tenkte jeg kanskje kunne dra litt nytte av det. Tanker? Hva slags balansepute er det? Alt som er ustabilt og krever balanse fra knær og ankler vil være bra for å stabilisere og styrke knærne dine ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå