AndyPanda Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Er Zyzz død Hvor fikk du det fra? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) 4chan... Han er jo ikke dau... Han dreiv å rapa /fit/ for ei stund sia Endret 8. august 2011 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 http://www.facebook.com/zyzzthetics Lenke til kommentar
storken Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Fantastisk attitude på Zyzz, mye bra tull (UMIRIN?) som har kommet fra den kanten ;P Liker for så vidt at han ikke skjuler steroidebruken sin, en av få som faktisk ikke benekter det 2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Klyse? Han er jo herlig... No homo... i mirin fo sho... 1 Lenke til kommentar
jahas Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Er Zyzz død Hvor fikk du det fra? Er over hele misc, og alle kompisene hans bekrefter det. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Er ikke det broren som har dævva? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg digger attituden og hva han står for og tør å stå for. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg digger attituden og hva han står for og tør å stå for. Samme her. Han hadde en bra fysikk, men det var evnen til å gi faen i hva alle andre tenkte som gjorde han spesiell. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Han gir seg beng i hva ALLE mener og bare pwner de som prøver å gjøre narr fordi han mangler skam i livet... Noe som ihvertfall JEG ser på som positivt... Og janteloven kan suck it Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Alltid trist når unge folk som er glad i livet dør. Men fenomenet Zyzz kommer jeg ikke til å savne. Fremste eksempel og frontfigur for noe jeg ser på som ukultur. edit: Og jeg driter i hva alle andre mener om at jeg mener det, etc. Det å gi faen er bra, det å ikke se at du er douchebag trenger ikke være en del av det Endret 8. august 2011 av Kevlar 2 Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Han har da vel ikke dødd? Er bare i fengsel, sist jeg leste. Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Googlet kjapt å fant ut at han døde av en overdose kokain, ble drept av en bikergjeng og var funnet med hjertestans i en badstu i bangkok. Såee... ja. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Sikkert fått juling av en bikergjeng i en badstu full av kokain. 1 Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Får bare anta at det er et troll til at det er offisielt Trente hamstrings, ræv, korsrygg og mage i dag. Kjørte først 6 sett med markløft, så gikk jeg over på lårcurl med 60 kg, og kjørte 3 sett. Løftet opp med begge føttene, og alternerte på å senke med en. Sakte ned, stopp på topp. Fin teknikk dersom man bruker en slik maskin. Kjør 10 - 15 reps på denne slik at man ikke skader noe på negativen, hvis noen velger å prøve den da Lenke til kommentar
War Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 EDIT: Har satt opp programmet for uke 1 nå. Brukte 0,25 som eksempelet ditt. 15 reps, tre serier? Regner med at du da kjører lineær progresjon, dvs kutte 25% og øke pr trening eller uke. Det er vanlig de første 1-2 år. 15 rep første uka pga lette vekter, 10 rep i uke 2 og 3 og 5 rep i ukene etter det så langt det går er "oldschool-rypaktig" Du kan bruke https://www.tn.no/ryp -kalkulatoren for grunnprogrammet og regne ut progresjonen der. Finner du ikke øvelsen så bare plott inn for en som ligner / muskelgruppemessig. Det finnes mange måter , men prinsippe er det samme, kutt, øk til maks og deload/hvileuke. Deload er en uke uten trening eller 1-2 økter med lette vekter, gjerne noen øvelser man ikke har i programmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå