Dufen Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hvor mange gram proteiner trenger man når man er på bulk egentlig? Veier 75 kg og har som mål å få i meg 200 gram proteiner daglig, men trenger jeg ikke fult så mye? Deffer du eller? Isåfall ser det ikke så feil ut, og for pr gram protein du kutter må du erstatte det med karb og må du velge mellom de to opp til 3g pr kg kroppsvekt så er ikke valget hardt med tanke på muskelbesparende, metthetsfølese og TEF. når man er på bulk Piske piske.. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Coa: Siden du allerede har legitimert forum som kilde: Kilde, Kilde, Kilde. Hvis du vil ha mer kan jeg få tak i mer. I tillegg sier kilden din "7 pounds", noe som blir ca. 3kg. Endret 7. august 2011 av Corey Lenke til kommentar
War Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Piske piske. Vi kan ikke bla tilbake for å finne andre innlegg ifra samme bruker for å analysere hans mål : P På bulk så kan man ta kroppsvekten og trekke ifra 15kg , så gange med 2,2 Pga det er X g pr kg fettfri kroppsvekt Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Noen som kan forklare bulking og cutting? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg er rå på å spise fort. Stort sett ferdig på 5 minutter. Så det skjærer seg de gangene jeg lager meg mat og setter meg ned for å se på ny episode av en serie. Er jo ferdigspist før introen har begynt... Haha! Minner meg om at jeg alltid må vente til introen er ferdig før jeg kan begynne å spise. Bare meg? Hvor mange gram proteiner trenger man når man er på bulk egentlig? Veier 75 kg og har som mål å få i meg 200 gram proteiner daglig, men trenger jeg ikke fult så mye? Jeg vil si at det holder med 150g, egentlig. La oss si du har en fettprosent på 10. Da vil du ha en fettfri masse på 67.5kg. Ganger vi dette med to får vi 135. Hvis vi i tillegg legger oss litt over og sier 150g proteiner per dag er vi godt innenfor vinduet. :-) Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 What? Ikke mer enn 3kg muskler i året. Det vil si at av de 20kg jeg har gått opp de siste 11 månedene er 17kg reint fett. Nekter jeg å tro. Det er vanlig å legge på seg vekt i din alder, både med og uten trening. Du er i vekstfasen ennå må du huske på. Det er også vanlig å ha større fremgang første året. Du kan nok dessverre ikke regne med å gå opp 20kg hvert år uten å legge på den en enorm mengde med fett. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg er rå på å spise fort. Stort sett ferdig på 5 minutter. Så det skjærer seg de gangene jeg lager meg mat og setter meg ned for å se på ny episode av en serie. Er jo ferdigspist før introen har begynt... Haha! Minner meg om at jeg alltid må vente til introen er ferdig før jeg kan begynne å spise. Bare meg? Hvor mange gram proteiner trenger man når man er på bulk egentlig? Veier 75 kg og har som mål å få i meg 200 gram proteiner daglig, men trenger jeg ikke fult så mye? Jeg vil si at det holder med 150g, egentlig. La oss si du har en fettprosent på 10. Da vil du ha en fettfri masse på 67.5kg. Ganger vi dette med to får vi 135. Hvis vi i tillegg legger oss litt over og sier 150g proteiner per dag er vi godt innenfor vinduet. :-) Godt å høre! Syntes det er litt vanskelig å få i seg 200 gram proteiner hver dag. Men vil fortsatt ha som mål å nå 200 gram, men da er det ingen krise eller skade om jeg kun får i meg 150 gram. Jeg vil ha like bra fremgang? Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 http://www.steroider.net/pdf/BivirkningerSteveMichalik.pdf De som ønsker burde lese denne! Har lest den, og angrer ikke på at jeg tok meg tid. Lenke til kommentar
Populært innlegg Runar Skrevet 7. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 7. august 2011 En håndfull innlegg og én bruker forsvant. Folkeskikk og retningslinjer er to stikkord alle bør ha i bakhodet før de poster.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. 12 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Her vrakes med hard hånd ja, var en del innlegg etter modereringen men de er borte... Nuvel, kveldsmat er pølsebiter av en kvart kjøttpølse og 1 egg på knekkebrød. Et lite glass melk til... Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 "some girl just jack3d me off then showed me her pink magic and i yok3d all over the place it was powerfull" Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 http://www.kk.no/873306/derfor-bor-du-spise-rett-etter-trening Fint å komme med såå mange påstander i en artikkel og bare referere til mister Ravlo. Han er jo tross alt ernæringsterapeut og personlig trener. Det er jo nesten en bachelorgrad det! 2 års deltidsstudie for ernæringsterapeut pluss 6 måneder i Syden for å bli PT? ;P Lenke til kommentar
Brad Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 "some girl just jack3d me off then showed me her pink magic and i yok3d all over the place it was powerfull" Kødder du ? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 En dude på et annet forum hadde den i signaturen :!: Lenke til kommentar
Brad Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hehe, hørtes litt drøyt ut alt på en gang! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hehe, hørtes litt drøyt ut alt på en gang! Jeg tror nok ikke tanken bak det er at han stacker kosttilskudd altså. 1 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Til de som bruker BCAA her, hvordan blander dere det? Blandet det bare i ett glass med vann , men blandet seg ikke overhodet. I tillegg smakte det helt jævlig. Var også sykt irriterende at "halve" boksen kom flygende ut når man åpnet lokket. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 http://www.youtube.com/watch?v=_nr4b_7HLdE Trenger litt teknikktips her jeg, folkens. Føler ikke jeg får maks utbytte, blir liksom aldri sliten og får ikke pump... Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Til de som bruker BCAA her, hvordan blander dere det? Blandet det bare i ett glass med vann , men blandet seg ikke overhodet. I tillegg smakte det helt jævlig. Var også sykt irriterende at "halve" boksen kom flygende ut når man åpnet lokket. Blander det i en shaker. Rister og lar det stå et par minutter før jeg rister igjen og drikker. Min type smaker sitron så det er ikke noe å si på smaken, men tungvint å blande ut ja. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hvor mange reps og sett er optimalt for å bygge masse? Ser det er mange masse program som legger seg ut med 2-3 sett på 8-12 reps. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå