Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Hater å trene bein, presser meg til jeg spyr hver gang. Slår aldri feil.

Det er derfor jeg digger og kjøre bein, man kan presse seg så bra :D

Kjører meg så hardt at jeg blir helt skjelven i beina :w00t:

Jeg datt nesten ned trappa etter ei beintrening. Bein er helt klar det letteste å bli skikkelig sliten på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal begynne å trene på et helsestudio nå. Bare lurer på om jeg skal begynne på Sats, Elixia eller Nautilus :hmm:

Var på prøvetime på sats idag, skal bestille prøvetime for de to andre og. Sats er nærmest og var egentlig digg, men er nesten dobbelt så dyrt som nautilus da :|

Noen her som har erfaringer med Nautilus og Elixia ell?

Lenke til kommentar

Ditto, men idag var en merkelig dag.

Har ikke trent beina på ca. 2 måneder nå, altså ikke noe løping, ingenting.

Klarte 60-70% mindre belastning enn det jeg sluttet med den gangen og da presset jeg meg skikkelig. Helt sykt.

Vel, vel, tar nok noen måneder og få fart på beina igjen.

Lenke til kommentar

Har du virkelig spydd altså? Jeg kjente at jeg ble småkvalm idag, men ikke mer. Må være kjipt å begynne å vaske opp etter seg :p

Har spydd ca 4 ganger... Har også spydd etter en ekstrem ryggøkt.

Rekker jo å komme meg til vasken;)

Lenke til kommentar
Skal begynne å trene på et helsestudio nå. Bare lurer på om jeg skal begynne på Sats, Elixia eller Nautilus :hmm:

Var på prøvetime på sats idag, skal bestille prøvetime for de to andre og. Sats er nærmest og var egentlig digg, men er nesten dobbelt så dyrt som nautilus da :|

Jeg trener på Nautilus i Tromsø vel å merke.. Synes at det er lett å gli inn der og forstå seg på alt. Heller ikke overfylt med mennesker på alle de populære maskinene

Lenke til kommentar
Skal begynne å trene på et helsestudio nå. Bare lurer på om jeg skal begynne på Sats, Elixia eller Nautilus  :hmm:

Jeg trener på Nautilus i Tromsø vel å merke.. Synes at det er lett å gli inn der og forstå seg på alt. Heller ikke overfylt med mennesker på alle de populære maskinene

Okei. Glemte å si at jeg trener i Oslo, men uansett kult å høre.

Synes nautilus er mest fristende egentlig, fordi gratis svømmetilbud er ganske digg, men det er også det treningsstudioet som er lengst unna meg..

Gleder meg veldig til å begynne å trene for fullt, men gruer meg litt til alle utgiftene :dontgetit:

Blir mye penger på mat og treningsstudio. :(

Lenke til kommentar
Woohoo, jeg fekk 6'er på 3000 meter i dag :) Sprang på 10.27.

hey! nice goin'! Min bestetid er 10:59, noe jeg er sånn passelig fornøyd med... 10:27 er veldig bra!

EDIT: Jeg trener på SATS i Oslo, og alle sentrene jeg har vært på er toppers. SATS er bra, men dyrt. Mulig du tjener litt på å korte ned reiseveien da. (Jeg har 200m til nærmeste SATS, det er herlig) I tillegg har SATS de beste åpningstidene, men de er dyre, det skal sies. Må nevnes at alle bekjente også trener på sats, kanskje noe sånt kan gjøre valget enklere for deg?

Endret av smeboe
Lenke til kommentar
Hvorfor kjøper du det da?

Er fint lite poeng i å tygge proteinpulver dagen lang egentlig.

Hehe :)

Jeg tar bare en-to shaker om dagen og dette fordi jeg får i meg for lite protein gjennnom mitt vanlige kosthold; og jeg tror jeg hadde brukt minst like mye penger på mat med mye proteiner.

Men er helt enig, får man i seg nok proteiner gjennom sitt vanlige kosthold så er det jo ikke noe vits med proteinpulver.

Endret av White Fox
Lenke til kommentar

God morgen :p

Fy faen, det kjennes at man har trent bein. Fikk nesten ikke på meg sokkene idag.

Idag er det bryst som står for tur, det skal lades opp med havregryn og tunfisk, også skal jeg klare flere reps i benk enn jeg gjorde sist gang.

Lenke til kommentar
God morgen :p

Fy faen, det kjennes at man har trent bein. Fikk nesten ikke på meg sokkene idag.

Idag er det bryst som står for tur, det skal lades opp med havregryn og tunfisk, også skal jeg klare flere reps i benk enn jeg gjorde sist gang.

Er ikke flere reps, men vekt som er tingen.

Rep antallet skal variere fra gang til gang uansett :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...