Kevlar Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 LOL, din lille gnom! Hvem? 1 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Noen som vet hvor man får kjøpt Beef Jerkey billig på nettet? Man får det neppe billig da frakt alltid ødelegger for oss her i Norge. Det rimeligste jeg fant var 550 g (fordelt på 2 poser) for 137,- (inkl. frakt). Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Yes da, rett før jeg skal dra på trening minner mamma meg på at de stenger 3 idag. Møkka senter Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Yes da, rett før jeg skal dra på trening minner mamma meg på at de stenger 3 idag. Møkka senter Say waaaat. Det er jo idiotisk. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 24/7 365 dager i året <3 1 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Er helt rektalt. Skal nok bytte senter til høsten. Blir joggings i steden. Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Yes da, rett før jeg skal dra på trening minner mamma meg på at de stenger 3 idag. Møkka senter Og?... klokken var ikke 14 engang når du skrev dette? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Tar 10 min å gjøre meg klar. 25-30 minutter å kjøre til senteret avhengig av trafikk, 5-10 min å skifte, 10 min varme opp og 2 min å pisse. Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Da hadde du hatt ca en halvtime å trene på, skjerpings!! excuses excuses Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Til og med det teite seneret jeg trener på har lengre oppe enn det der! 1 time lengre hvertfall.. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Da hadde du hatt ca en halvtime å trene på, skjerpings!! excuses excuses Jeg rekker ikke alt på en halvtime, da tar jeg heller og trener i morgen Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Enig med du, liker ikke å stresstrene Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 ELSKER å stresstrene. Beste øktene jeg har hatt er de med dårligst tid, pausene blir så korte som overhodet mulig og det går slag i slag til jeg er ute av døra igjen. Digg! Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Enig med du, liker ikke å stresstrene Spørst jo veldig hvilket program en trener,for meg som trener kun 2 muskelgrupper per dag holder det ofte med 30-40 minutter. Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 22 minutter for å gjøre seg klar til trening? På den tida rekker jeg jo både dusje, spise, drite og kle på meg. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Jeg bruker ofte en time på å spise en stor middag, ikke sjelden jeg bruker 30 - 45 min på en større lunsj. Er utrolig treig til å spise. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Jeg er rå på å spise fort. Stort sett ferdig på 5 minutter. Så det skjærer seg de gangene jeg lager meg mat og setter meg ned for å se på ny episode av en serie. Er jo ferdigspist før introen har begynt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå