phax Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Middag består av 200g kyllingfilet uten tilbehør? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Middag består av 200g kyllingfilet uten tilbehør? Marinert, går fint det. Men er enig at det kan være litt kjedelig Mangler vel også litt vitaminer og mineraler den dagen. Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Joda det går ned men virker ganske unødvendig å spise den alene. Burde lesset på med noe grønnsaker i det minste. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Uten at jeg orker å telle over synes jeg det ser ut som utrolig lite mat for 3200kcal men stemmer sikkert. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) http://www.side2.no/helse/article3202240.ece O' rly? Endret 4. august 2011 av Zeph Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Ja? De kom jo frem til det vi vet fra før av... ? KonklusjonSeks uker med magetrening alene er ikke tilstrekkelig nok for å redusere fettmengde rundt magen og kroppssammensetningen. Men magetrening gir bedre muskulær utholdenet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Det var poenget mitt. For å fjerne fettet må du ha kaloriunderskot, helst i kombinasjon med trening. Kvifor skulle fettet rundt magen forsvinne ved mageøvelser? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Var vel et forskningsarbeide for å klarlegge det rent akademisk vil jeg tro... Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Foretrekker dere middag før eller etter trening? Personlig foretrekker jeg før da jeg føler meg full av energi en time eller to etter middagen. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Jeg tar meg heller et lett måltid og to kopper kaffe før trening, for så å stappe meg full etter trening. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Spørs når på dagen eg trenar. Normalt trenar eg på føremiddagen, då blir middagen etterpå. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Foretrekker dere middag før eller etter trening? Personlig foretrekker jeg før da jeg føler meg full av energi en time eller to etter middagen. Etter. Da får jeg mer næring til musklene, og det er etter trening at man trenger mest næring. Prøver som oftest å få til treninga så tidlig som mulig slik at jeg får flest mulig måltider etter trening. Men nå er jeg vant med PF, så jeg har ingen problemer med å trene på tom mage heller. En banan og litt koffein sammen med bcaa'en bør duge hvis jeg har behov for mer energi før trening. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Tufte er mandig... http://www.youtube.com/watch?v=YIN6UgCoh08&feature=related Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Noen yoghurter med masse havregryn oppi, rørt sammen, er jævlig god nattmat! Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Tufte er mandig... Sterk kar, men teknikken kunne han godt jobba med. Skulle tro at en fyr i hans posisjon hadde nok av trenere rundt seg til å ta seg av den biten. Endret 5. august 2011 av phax Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Tssss, han har den teknikken etter å ha løfta krøtteret på gården over gjerder så det går nok bra Lenke til kommentar
storken Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Til det 3200 kcal bildet. 300 gram prot mens man bulker er helt unødvendig. Klarer deg fint med halvparten! 1 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Er det noen som så på det 3200kcal-bildet som en "guide"? Jeg gikk ut ifra at det var stjålet fra en eller annen 4chan-dude som hadde laget det for å gå gjennom dagens inntak. 300g prot kan være nødvendig.. hvis man er Dorian Yates. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå