TheNarsissist Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Hadde en merkelig treningsdrøm i natt. Begynte med at jeg var på treningssenteret og tok pullups med opp til 15kg mellom beina og gikk over til en anne drøm etter at en polakk knakk stanga mens han gjorde knebøy. Awesome. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Økologisk = dyrare Vanleg > Økologisk 6 økologiske egg koster det samme som vanlige på Rema ettusen her jeg bor... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Ein 6-pakke altså? Normalt er 12-pakk eller 24-pakk billigare per egg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Det jeg liker best ved denne pakken er to nye shakere. Haha. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Egg kjøpes i kvantum av 18 eller mer! 6 egg er jo ikke nok til å fylle munnen en gang :/ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Det er fordi du er så stor i kjeften. 2 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Det er fordi du er så stor i kjeften. Rapportert! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Det er fordi du er så stor i kjeften. Rapportert! Rapport henlagt. 3 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Det er fordi du er så stor i kjeften. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Egg kjøpes i kvantum av 18 eller mer! 6 egg er jo ikke nok til å fylle munnen en gang :/ De solgte for noen måneder siden brett med økologiske egg på COOP OBS i Tromsø. Jeg kjøpte 4... Egg holder seg jo i månedsvis så lenge de er lagret kaldt. Det er fordi du er så stor i kjeften. Rapportert! Rapport henlagt. Rapportert at rapport ble henlagt og rapportert som henlagt som igjen blir rapportert, men ikke henlagt siden det bare var henleggingen som ble rapportert Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Økologisk mat forsvinner? Good riddance. Greit nok for de som foretrekker det av etiske grunner, men de som tror de redder verden ved å spise økologisk blir nesten svindlet... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Økologisk mat forsvinner? Good riddance. Greit nok for de som foretrekker det av etiske grunner, men de som tror de redder verden ved å spise økologisk blir nesten svindlet... Jeg driter i verden når det er snakk om økologisk mat. Økologisk landbruk er skadelig for naturen slik det blir drevet i Norge. Merkelig at i USA vet de å få økologisk landbruk til å virkelig være økologisk... Jeg spiser så økologisk jeg kan for egen fysisk vinning, det er mindre forurensning i økologisk mat... Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Skal ikke diskutere det for langt her Doof, men jeg hadde jeg trodd det var nok gevinst ved økologisk mat til å rettferdiggjøre prisen, hadde jeg spist det selv også Takker meg til mat som har blitt sprayet og sprøytet med pest og kolera, så det hvertfall er så lite basilusker som mulig. Norske legeforening om fordeler ved økologisk mat Endret 3. august 2011 av Kevlar Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Jamen det ER marginalt dyrere å spise økologisk. Som jeg nevner så koster eksempelvis egg det samme... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Melken er iallefall en del dyrere hvis jeg ikke husker feil.. Iallefall hvis man pleier å kjøpe 1.75l kartonger Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Over gata fra hybelen min var det en sjappe som bare solgte økologisk mat, og den spesialforretningen der var latterlig dyr, så det er mulig jeg er farget av det. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Ja den er 2,50 dyrere enn vanlig... Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) For de av oss som drikker minst 2 liter melk om dagen, blir det fort 1800kr+ i året ekstra, bare på melk Tine taper store summer på økologisk melk Endret 3. august 2011 av Kevlar Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Skal begynne med myo-reps i løpet av uken, jeg setter derfor opp et treningsprogram. Dersom målet mitt er å vokse så mye som mulig på kortest mulig tid; hva er mest hensiktsmessig å velge, en to-splitt eller et tredagersprogram? Ser på et par treningsprogrammer Børge Fagerli har satt opp, men er veldig usikker på om jeg skal velge en av disse, eller et annet ferdig oppsatt program. 2-splitt Dag 1 (Decline) Benkpress eller dips for bryst Foroverbøyd eller sittende roing Skulderpress med manualer (anbefaler at du stopper like over hodehøyde og ikke strekker helt ut på toppen) og/eller sidehev Chins eller nedtrekk Smal benkpress eller JM-press/triceps extensions Dag 2 Bicepscurl Markløft eller strake markløft Utfallsvarianter eller ettbeins beinpress Legger – sittende Mage Dag 3 Skulderpress med manualer (anbefaler at du stopper like over hodehøyde og ikke strekker helt ut på toppen) og/eller sidehev Chins eller nedtrekk (Decline) Benkpress eller dips for bryst Foroverbøyd eller sittende roing Smal benkpress eller dips for triceps Dag 4 Bicepscurl Knebøy eller frontbøy Lårcurl Legger – stående Mage Tredagersprogram Dag 1 Bein – Beinpress (på ett bein når du trener lette vekter) eller knebøy Benkpress eller dips for bryst (foroverlent, albuene litt ut, ikke strekk helt ut på toppen) – se artikkelen min om De beste øvelsene for Brystet Roing – sittende eller foroverbøyd med stang, kabel, maskin eller manualer Bicepscurl Legger (sittende eller stående, fortrinnsvis på et og et bein så slipper du å bruke så mye vekt på stanga/maskinen) Dag 2 Markløft eller strake markløft Skulderpress med manualer (anbefaler at du stopper like over hodehøyde og ikke strekker helt ut på toppen), Børge press, og/eller sidehev Chins eller nedtrekk Smal benkpress eller dips for triceps (overkroppen rett opp, albuene inntil kroppen, gå halvveis ned og strekk helt ut på toppen) Mage Dag 3 (Decline) Benkpress eller dips for bryst Foroverbøyd eller sittende roing Bein – Utfallsvarianter eller frontbøy eller knebøy Bicepscurl Legger (stående) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Ja den er 2,50 dyrere enn vanlig... Coop har sin egen økologiske ekstra lett melk, den er latterlig billig per liter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå