Locrin Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Ah. Ja det må du ikke bruke. Masse vekt på stanga som presser ned i ryggmusklene er digg for å klemme ut muskelknuter og drit Selv trente jeg knebøy for andre gang på omtrent 2 mnd i dag, og klarte å utføre hele settet med god form Klarte ikke det første gangen desverre. Dårlig balanse og form. Men presset meg selv til jeg var ferdig. Begynte faktisk å ta av den ene vektskiva når jeg hadde tatt 4 sett og var helt ferdig. Men jeg snudde meg tilbake mot racket, smelte skiva på plass og presset ut 5 reps til. Føltes digg Endret 1. august 2011 av -Zeitgeist- Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Brukte det for å unngå å få grep-delen av stanga gnissende ned på solbrent rygg. Var helt kritisk vondt Men ble vondt med sissy pad og, men tvinga meg gjennom settene. Er så herlig når man bare tar seg faen i det og presser ut det siste. Merker det ofte i benkpress nå som jeg har begynt med det (skråbenk før). Siste repetisjonen, seig som faen men SKAL opp. Digg. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Tok også knebøy med skikkelig solbrent rygg/nakke/skuldre i dag, dog uten beskyttelse. Det var insane vondt! Aldri igjen! Kjentes ut som om stanga var en varm kniv som skar seg ned i huden og svei som faen. Trodde ikke det kom til å bli så ille når jeg satt hjemme og tenkte på det Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Sitter og blar litt i denne tråden nå. Folk har tydeligvis ikke fått med seg at det er kosttilskudd Endret 1. august 2011 av TheNarsissist Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Tok også knebøy med skikkelig solbrent rygg/nakke/skuldre i dag, dog uten beskyttelse. Det var insane vondt! Aldri igjen! Kjentes ut som om stanga var en varm kniv som skar seg ned i huden og svei som faen. Trodde ikke det kom til å bli så ille når jeg satt hjemme og tenkte på det Ja, det var helt jævlig. Liiiitt bedre med pad, men det var marginalt. Glad når det var over for å si det sånn. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Noen som har tenkt over at paden endrer posisjonen til stanga på ryggen i forhold til uten? Det er snakk om noen få centimeter/millimeter, men tyngdepunktet blir jo flyttet, oppover og bakover. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Husker jeg prøvde med pussypad engang. Aldri igjen. Føltes helt jævlig. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Noen som har tenkt over at paden endrer posisjonen til stanga på ryggen i forhold til uten? Det er snakk om noen få centimeter/millimeter, men tyngdepunktet blir jo flyttet, oppover og bakover. Merket litt forskjell ja. Følte først og fremst mye mindre kontroll. Den ekstra dempingen gjør at du ikke i like stor grad føler "kontakt" med stanga. Dessuten gjør den det vanskeligere å posisjonere seg midt på uten noen holdepunkter. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Kanskje bare litt halvveis treningsrelatert, men er det noen tanker om hvilke yrker som passer bra sammen med mye trening? Har kjørt taxi i 4-5 mnd nå, og formen har aldri vært så dårlig. Mye sitting kombinert med maange 17-timers skift gir dårlige forutsetninger for trening. Har i den siste uka begynt å få litt kontroll på kosthold og tatt fri i arbeidstiden for å løpe litt. Men merker at dette ikke går i lengden. Så tilbake til spørsmålet, hva anser dere som bra arbeid ved siden av trening? Mye fysisk for mer aktivitet, mindre fysisk for bedre restitusjon, jobbe med noe treningsrelatert, eller ikke i fare for å bli lei? Lenke til kommentar
storken Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Jobba som dekkomlegger forrige sommer, mye volum - men også en del tunge løft. Mye dynamisk i omtrentlig alle ledd. Å springe hit og dit går som kardio. Denne sommeren jobber jeg som utkjører + lagerarbeider. Lite volum - men 50 kgs esker er ikke uvanlige. Å bære svære sofaer opp i 4-5 etg tar også veldig på. Mellom kassa og lageret er det 150 meter, så man får kardio også oppi her. Veldig belastende på underarmer og biceps pga mye isometrisk arbeid. Kjernemuskulaturen får også kjenne det xD Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Lagerarbeid eller sjåfør vil nok gi mye trening. Selv jobber jeg som lokal support (data) så blir noen trapper og en del PC'er som skal bæres i løpet av en dag. Dagene mine er også variert så det passer veldig bra med trening for min del. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Jobbet en del på lager før, plukkarbeid. Var mye lettere å holde form da. Driver og ser etter arbeid atm, derfor jeg lurer. Det beste i mitt hode blir en 8-4/10-6 jobb, med moderat mengde aktivitet. Da har man både tid og overskudd til trening. Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Det er jo åpenbart lageret til en utselger, og da ble det plutselig ikke så imponerende/galskap lengre Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Joda, mest sannsynlig er det det. Men er mange som bruker greit mye penger på tilskudd. Personlig vil jeg si at det er mer interessant å se kjøleskap/fryser enn hvilket tilskudd dem har. EDIT: Bare jeg som synes det er litt drøyt å bruke Oslo-terroren som grunnlag for å gjenoppta debatten rundt anabole steroider? Kilde Er det ikke slik at når man leter etter feil finner man dem? Det finnes jo flere millioner som bruker steroider som ikke sliter med aggresjon, bror-parten finner du på scenen under Mister Oplymia... Endret 2. august 2011 av bIsk0p Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Det burde vært forbudt for lenge siden, terroren er sikkert ikke den beste foranledningen, men whatever works... Har ingenting imot at det undersøkes om det faktisk er en sammenheng, selv om jeg personlig ville blitt overrasket om det var det. Forøvrig er endel av sitatene forfatterne av kronikken i Dagbladet bruker direkte feil. DET syns jeg er utrolig teit. Det fins nok av argumenter for å forby skiten om man ikke skal legge ekstra ord i munnen på terrorister. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Noen som bor eller trener i Arendalsområdet her? Nettop flytta hit på søndag, og må finne et brukendes studio. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Full av blåmerker etter å ha trent med kettlebells :!: Blir utrolig frustrert når jeg ikke får til teknikk! Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Full av blåmerker etter å ha trent med kettlebells Blir utrolig frustrert når jeg ikke får til teknikk! Håper det ikke var så ille som hun her; http://www.youtube.com/watch?v=zyv3GLvKe2k Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Prøvde kettlebells for første gang her om dagen selv. Prøvde noe som han gjør på , men ble halveis redd for å ødelegge noe Må nesten få inn teknikk først, hvis jeg skal starte med noe slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå