Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Var utplassert på et treningssenter en gang. Gjett hvem som vaska og tørka støv. Men slapp billig da, det var ikke så veldig mye. Var trossalt utplassert. Så fort jobben var gjort, kunne jeg trene og ta matpause. Etter det var det å hjelpe til med småtteri, ettersom det var noen endringer på g akkurat den uka :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Damer gjør treningen så mye vanskeligere. Jeg hadde en jente som bodde hos meg i to uker, det var ikke lett å få i seg nok mat. Kan ikke sitte å stappe i seg mat fire ganger om dagen, når en jente sitter tvers over bordet, særlig ikke når man er så treig til å spise som meg. Ikke kunne jeg stå opp til vanlig tid, klokken syv, for å trene heller, for da hadde jeg vekket henne. Kjenner jeg egentlig er glad i singellivet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Lurker rundt, men har ikke tid til så mye forumskriving. 67 kg, spiser for lite ja xD men rippa, jau - ingen tvil om at packen synes :-P

Pics or it didnt happen!

Mje, noen halvblurry noen - men: it happened :p

post-75988-0-38448300-1312219373_thumb.jpg

post-75988-0-79131900-1312219491_thumb.jpg

post-75988-0-27677600-1312219615_thumb.jpg

Fettklypa sier 9% - noe jeg tenker stemmer ganske så bra. Ikke Berkhan - rippa enda, men det blir om noen år xD (mer masse først :) )

• Liker 1
Lenke til kommentar

Storken er blitt deilig :new_woot: No homo :ph34r:

Det var en for en stund siden som spurte om hvorfor du ga råd når du ikke hadde gjort det så bra som Berkhan, og mente du var en wannabe eller no i den retninga... Han har åpenbart ikke sett før og etterbilder...

Bra jobba Storken!!!!!!! Nyt livet :thumbup:

Lenke til kommentar

Hjelper seg med fettprosenten der nå. Men på 69kg er jeg fristet til å calle skinnypack ;)

Du er fristet, men på 176 cm er det ikke helt skinnypack. Skinnypack er tenåringen på 55 kg fordelt på 180 cm. Uansett, planene mine videre er mer muskelmasse, men jeg har ikke tenkt meg over 10-12% bf. Huden på magen drar seg fortsatt innover, så det er derfor viktig at jeg ikke eser ut for mye for å ha den på plass.

Vekta/fettprosenten er hovedsakelig et resultat av jobbing m/mye gåing og dame som har hatt mye å si for matinntak. Gleder meg til å komme i gang med studier og vektoppgang :p

Lenke til kommentar

Hjelper seg med fettprosenten der nå. Men på 69kg er jeg fristet til å calle skinnypack ;)

Du er fristet, men på 176 cm er det ikke helt skinnypack. Skinnypack er tenåringen på 55 kg fordelt på 180 cm. Uansett, planene mine videre er mer muskelmasse, men jeg har ikke tenkt meg over 10-12% bf. Huden på magen drar seg fortsatt innover, så det er derfor viktig at jeg ikke eser ut for mye for å ha den på plass.

Vekta/fettprosenten er hovedsakelig et resultat av jobbing m/mye gåing og dame som har hatt mye å si for matinntak. Gleder meg til å komme i gang med studier og vektoppgang :p

Nei, det er jo klart, du har jo muskelmasse, det ser man jo. Men du er jo langt i fra ditt eget potensial uansett. Vektoppgang og få packet på litt lean mass blir bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...