jigaplow Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Var utplassert på et treningssenter en gang. Gjett hvem som vaska og tørka støv. Men slapp billig da, det var ikke så veldig mye. Var trossalt utplassert. Så fort jobben var gjort, kunne jeg trene og ta matpause. Etter det var det å hjelpe til med småtteri, ettersom det var noen endringer på g akkurat den uka Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Der jeg jobber har vi noen kjempeflinke vaskefolk som vasker det meste, så drar vi over benker og slikt når vi ikke har annet å gjøre Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Hvor har storken tatt veien? 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Hvor tror du? Han fant seg dame vel... edit: også jobba han visst mye i tillegg... Endret 1. august 2011 av Doofenschmitz 1 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 What the hell!?!? Hvorfor ialledager skal sånt stå i veien for DST?! Jeg kombinerer jobbing med DST og damer ersattes av nattesøvn! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Damer gjør treningen så mye vanskeligere. Jeg hadde en jente som bodde hos meg i to uker, det var ikke lett å få i seg nok mat. Kan ikke sitte å stappe i seg mat fire ganger om dagen, når en jente sitter tvers over bordet, særlig ikke når man er så treig til å spise som meg. Ikke kunne jeg stå opp til vanlig tid, klokken syv, for å trene heller, for da hadde jeg vekket henne. Kjenner jeg egentlig er glad i singellivet. 1 Lenke til kommentar
storken Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Lurker rundt, men har ikke tid til så mye forumskriving. 67 kg, spiser for lite ja xD men rippa, jau - ingen tvil om at packen synes :-P Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Lurker rundt, men har ikke tid til så mye forumskriving. 67 kg, spiser for lite ja xD men rippa, jau - ingen tvil om at packen synes :-P Pics or it didnt happen! 6 Lenke til kommentar
storken Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Får se om jeg ikke får lagt opp noe bevis på at jeg lever i kveld :-) Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Er det noen her som har kjøpt noen av manualene til Eirik Sandvik eller Silje Mariela og kan gi noe tilbakemelding på hvordan de er, er det bra innhold eller er det "ting vi vet" i annen innpakning? Lenke til kommentar
storken Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Ting vi vet, i annen innpakning. Men Sandvik har en fin tilnærming til et HIIT lignende program for ben som jeg liker :-) Bootybuilding er bare enda et PT konsept - men det er ett av de bedre ;-) Lenke til kommentar
storken Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Lurker rundt, men har ikke tid til så mye forumskriving. 67 kg, spiser for lite ja xD men rippa, jau - ingen tvil om at packen synes :-P Pics or it didnt happen! Mje, noen halvblurry noen - men: it happened Fettklypa sier 9% - noe jeg tenker stemmer ganske så bra. Ikke Berkhan - rippa enda, men det blir om noen år xD (mer masse først ) 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Storken er blitt deilig No homo Det var en for en stund siden som spurte om hvorfor du ga råd når du ikke hadde gjort det så bra som Berkhan, og mente du var en wannabe eller no i den retninga... Han har åpenbart ikke sett før og etterbilder... Bra jobba Storken!!!!!!! Nyt livet Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Hjelper seg med fettprosenten der nå. Men på 69kg er jeg fristet til å calle skinnypack Endret 1. august 2011 av Fredrik 5 Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Fettklypa sier 9% - noe jeg tenker stemmer ganske så bra. Ikke Berkhan - rippa enda, men det blir om noen år xD (mer masse først ) Veldig bra jobba, men begynn å spise deg oppover nå Du kommer til å være mer definert med høyere fettprosent, men med mer muskelmasse Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Usj, knebøy når man er solbrent på ryggen... Første og siste gang jeg bruker sissypad. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Sissy?? pad??? Hva i alle? Lenke til kommentar
storken Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Hjelper seg med fettprosenten der nå. Men på 69kg er jeg fristet til å calle skinnypack Du er fristet, men på 176 cm er det ikke helt skinnypack. Skinnypack er tenåringen på 55 kg fordelt på 180 cm. Uansett, planene mine videre er mer muskelmasse, men jeg har ikke tenkt meg over 10-12% bf. Huden på magen drar seg fortsatt innover, så det er derfor viktig at jeg ikke eser ut for mye for å ha den på plass. Vekta/fettprosenten er hovedsakelig et resultat av jobbing m/mye gåing og dame som har hatt mye å si for matinntak. Gleder meg til å komme i gang med studier og vektoppgang Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Sissy?? pad??? Hva i alle? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Hjelper seg med fettprosenten der nå. Men på 69kg er jeg fristet til å calle skinnypack Du er fristet, men på 176 cm er det ikke helt skinnypack. Skinnypack er tenåringen på 55 kg fordelt på 180 cm. Uansett, planene mine videre er mer muskelmasse, men jeg har ikke tenkt meg over 10-12% bf. Huden på magen drar seg fortsatt innover, så det er derfor viktig at jeg ikke eser ut for mye for å ha den på plass. Vekta/fettprosenten er hovedsakelig et resultat av jobbing m/mye gåing og dame som har hatt mye å si for matinntak. Gleder meg til å komme i gang med studier og vektoppgang Nei, det er jo klart, du har jo muskelmasse, det ser man jo. Men du er jo langt i fra ditt eget potensial uansett. Vektoppgang og få packet på litt lean mass blir bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå