Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ååååååh, jeg klikker! En fyr på jobb som ble sett når han stjal øl idag, og jeg løp etter og ba om å få se i sekken. Det ville han ikke, også sykla han fra meg. Jeg burde vært Usain Bolt.

Skjedde på jobb i går. Fyren hadde downs syndrome, da. Det viste seg at han hadde tatt sjokolade og filmer så og si hver eneste gang han var innom til butikken :p Han var åpenbart en mestertyv.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Du kunne skambanka fyren?

Fristende, men jeg er nok ingen Jackie Chan og jeg aner ikke hva han er i stand til eller besitter. Tryggere å la være. Men hadde gjort godt å dratt ham av sykkelen så han drusa i asfalten. Så kunne han beholdt ølen.

Ååååååh, jeg klikker! En fyr på jobb som ble sett når han stjal øl idag, og jeg løp etter og ba om å få se i sekken. Det ville han ikke, også sykla han fra meg. Jeg burde vært Usain Bolt.

Skjedde på jobb i går. Fyren hadde downs syndrome, da. Det viste seg at han hadde tatt sjokolade og filmer så og si hver eneste gang han var innom til butikken :p Han var åpenbart en mestertyv.

Haha, uff. Da er det jo litt trist bare. Anmeldte ikke eller?

EDIT: Jeg er egentlig uenig i utgangspunktet om trøbbel for meg enn fyren. Tviler på det hadde blitt noen sak ut av noen av delene. Enten henlagt eller så ser jegi kke for meg at narkomane butikktyver er de første som ringer purken når de føler seg urettferdig behandlet.

Endret av Fredrik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du kunne skambanka fyren?

Hvis du ikke troller, hvorfor skulle han gjort det? Hadde skapt mer trøbbel for han, enn tyven selv.

Nope, har hatt flere knarkere på bakrommet til bensinstasjonen jeg jobbe på for noen år siden... Det tok bare et par uker så tjyva de ikke mer hos oss :p

Lenke til kommentar

For å dra tråden tilbake til trening ;)

Jeg har endelig kommet meg tilbake til å trene knebøy etter en periode med benpress på grunn av smerter i albuene. Det kan se ut som om det har blitt litt bedre for i dag greide jeg å fullføre et 5x5 sett med "grei nok" form uten nevneverdige smerter. Deilig.

Sliter fortsatt med militærpress da det støtt og stadig klikker i skuldrene mine når jeg løfter vekta opp og ned. Andre som har opplevd liknende?

Lenke til kommentar

Jeg kan sikkert bytte det ut med noe annet, men militærpress er så JÆVLA BARSKT AMMA. :p

Får prøve en stund til med tøying og tilvenning og så hoppe over hvis det blir håpløst. Makan til håpløs kropp jeg har fått. Får dra å fike til faren min.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Prøv kalk. Hansker er femi.

Spurte faktisk om det en gang. Har en del kalk liggende siden jeg gikk på klatring før, men ei om. Det var visst ikke lov.

Lenke til kommentar

Prøv kalk. Hansker er femi.

Spurte faktisk om det en gang. Har en del kalk liggende siden jeg gikk på klatring før, men ei om. Det var visst ikke lov.

Hater treningsentre som forbyr kalk. Hvis man er noenlunde forsiktig vil det ikke bli mye søl av det. Men du kan kjøpe flytende kalk da. litt dyrere, men ingen vil skjønne hva det er med mindre de bruker det selv.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Hater treningsentre som forbyr kalk. Hvis man er noenlunde forsiktig vil det ikke bli mye søl av det. Men du kan kjøpe flytende kalk da. litt dyrere, men ingen vil skjønne hva det er med mindre de bruker det selv.

Flytende kalk? :O Det har jeg ikke hørt om en gang! Skal prøve å få tak i det. Takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar

Jeg har endelig kommet meg tilbake til å trene knebøy etter en periode med benpress på grunn av smerter i albuene. Det kan se ut som om det har blitt litt bedre for i dag greide jeg å fullføre et 5x5 sett med "grei nok" form uten nevneverdige smerter. Deilig.

Sliter fortsatt med militærpress da det støtt og stadig klikker i skuldrene mine når jeg løfter vekta opp og ned. Andre som har opplevd liknende?

Gjør det vondt da? om det ikke gjør vondt er ikke noe problem. Bare husk på og vær flink med rotatorcuff trening :)

Lenke til kommentar

Gjør det vondt da? om det ikke gjør vondt er ikke noe problem. Bare husk på og vær flink med rotatorcuff trening :)

Gjør jeg øvelsen med en vekt opp til 40kg på en kontrollert måte merker jeg ikke noe til det. Går jeg over det så kommer smertene. Latterlig irriterende, men jeg har hatt dårlig bevegelighet i skuldrene siden jeg var liten.Smertene kommer når vekta er på veg ned igjen.

Endret av -Zeitgeist-
Lenke til kommentar

Gjør jeg øvelsen med en vekt opp til 40kg på en kontrollert måte merker jeg ikke noe til det. Går jeg over det så kommer smertene. Latterlig irriterende, men jeg har hatt dårlig bevegelighet i skuldrene siden jeg var liten.Smertene kommer når vekta er på veg ned igjen.

Hvor langt ned går du? Ikke før stanga lavere enn haka på veien ned.

Lenke til kommentar

Merka litt til den klikkelyden i skuldrene før, men har ikke vært plaga med hverken det eller smerter på lang tid.

Men husk på at ikke alle har mobiliteten eller skulderstrukturen til å kunne løfte over hodet. Hvis det gjør vondt, kan du prøve å kun løfte stanga til rett over hodet før du senker den igjen. Altså ikke låse ut på toppen. Det er uansett ikke viktig å løfte helt opp, siden det da er tricepsen som jobber mest. Skuldrene tar belastninga i nederste delen av løftet.

Svak rotatormuskulatur kan også være en årsak.

Lenke til kommentar

Ah. Kjipt Juliess. Heldgivis har jeg fått med meg at det av og til er de som driver studioet som også vasker det. Spesiellt hvis det er et mindre firma. Du får prøve å markere deg selv som har talenter på andre områder slik at du får andre arbeisoppgaver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...