simes Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Vel.. Sjekk eksempler på fettprosent her. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hvordan funker klypen da? Bare drar du ut fettet noen steder på kroppen, måler, setter det inn i en stor formel og voila? Ofte tar man og bruker den på 3 bestemte steder, magen, hofta og låret. Så legger man sammen de prosentene man for og deler på 3. Har selv aldrig brukt det, så er ikke 100 % sikker. Men det skal følge med bruksanvisning. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Vel.. Sjekk eksempler på fettprosent her. Skal si det var framgang på han der! Er litt vanskelig å sammenligne da jeg ikke vet om han har fettlagre på samme steder av kroppen som meg.. Tror jeg ligger litt i underkant av normalen på fettprosent, kanskje en 10-15 %... Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg har hatt så sinnsykt vont i nakken i dag. Vet ikke hva det komemr av. I går var jeg på trening og trente RYP, som jeg har gjort i 2 uker nå. Hva kan det være som har gjort at jeg har fått så vont? Kanskje det var nedtrekk, ettersom jeg strakk heelt ut i går. Det gjør vont å bevege på hodet :/ Eller kan jeg rett og slett har hatt en litt dårlig stilling når jeg sov? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 De gangene jeg har opplevd slik vond nakke har det vært dårlig stilling mens jeg sov... Prøv en økt til, hvis du har like vondt, bør du kanskje søke råd hos lege Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 De gangene jeg har opplevd slik vond nakke har det vært dårlig stilling mens jeg sov...Prøv en økt til, hvis du har like vondt, bør du kanskje søke råd hos lege Ja, jeg får vel prøve. Hvis jeg kjenner at det gjør veldig vont, så dropper jeg treninga. Nakkeskade er jo ikke noe gøy å ha :/ Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 man kan da ikke få 6/8 pac før puberterten eller? Ordentlig synlige magemuskler. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 man kan da ikke få 6/8 pac før puberterten eller? Ordentlig synlige magemuskler. man kan få det før puberteten Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 man kan da ikke få 6/8 pac før puberterten eller? Ordentlig synlige magemuskler. Richard Sandrak. Så jo. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Skal skråbenk trenes med manualer eller stang? Eller er det valgfritt? Og, hvor skrå skal benken være egentlig for å få den ønskede effekten på den øvre delen av brystet? Endret 5. oktober 2005 av White Fox Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Det gjekk fint med nakken i dag. Så konklusjonen blir: -Dårlig sovestilling -For lite søvn -Stiv etter hard treningsøkt Lenke til kommentar
Camron Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Skråbenk skal vel tas med manualer... Hvor skrå benken skal være er litt vanskelig å forklare... Like skrå som dette, kanskje en smule mer... Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Skråbenk skal vel tas med manualer...Hvor skrå benken skal være er litt vanskelig å forklare... http://www.tn.no/assets/bilder/ovingsguide/biceps11.jpg Like skrå som dette, kanskje en smule mer... Mer? Ville nå sagt at den skulle vært mindre enn det der. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Så mye skrå som han har på det bildet der vil ta mer på skuldrene enn bryst. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Skråbenk skal vel tas med manualer...Hvor skrå benken skal være er litt vanskelig å forklare... http://www.tn.no/assets/bilder/ovingsguide/biceps11.jpg Like skrå som dette, kanskje en smule mer... Mer? Ville nå sagt at den skulle vært mindre enn det der. Endel mindre ja.. 20grader ca? Endret 5. oktober 2005 av Rs125 Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Kan noen anbefale meg noen filmer der kroppsbyggere trener og slikt? (så Thomas Gjertsen på innsiden en dag her) Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Kan noen anbefale meg noen filmer der kroppsbyggere trener og slikt?(så Thomas Gjertsen på innsiden en dag her) Ronnie Coleman - The Unbelievable Pumping Iron - Arnold Schwarzenegger De jeg har sett, men vet også at det finne smange fler. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Fant denne artikelen: http://www.bodybuilding.com/fun/matt20.htm Er det sant at dette ikke er noen god øvelse? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Sorry gutter, det var mindre jeg mente Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Sorry gutter, det var mindre jeg mente Men dekkes hele brystet hvis jeg har disse øvelsene på bryst?: Benkpress Skrå benkpress med hantler Flyes Eller er det andre øvelser som er å anbefale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå