Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan funker klypen da? Bare drar du ut fettet noen steder på kroppen, måler, setter det inn i en stor formel og voila?

Ofte tar man og bruker den på 3 bestemte steder, magen, hofta og låret. Så legger man sammen de prosentene man for og deler på 3. Har selv aldrig brukt det, så er ikke 100 % sikker. Men det skal følge med bruksanvisning.

Lenke til kommentar
Vel.. Sjekk eksempler på fettprosent her.

Skal si det var framgang på han der! Er litt vanskelig å sammenligne da jeg ikke vet om han har fettlagre på samme steder av kroppen som meg.. Tror jeg ligger litt i underkant av normalen på fettprosent, kanskje en 10-15 %...

Lenke til kommentar

Jeg har hatt så sinnsykt vont i nakken i dag. Vet ikke hva det komemr av.

I går var jeg på trening og trente RYP, som jeg har gjort i 2 uker nå.

Hva kan det være som har gjort at jeg har fått så vont? Kanskje det var nedtrekk, ettersom jeg strakk heelt ut i går.

Det gjør vont å bevege på hodet :/ Eller kan jeg rett og slett har hatt en litt dårlig stilling når jeg sov?

Lenke til kommentar
De gangene jeg har opplevd slik vond nakke har det vært dårlig stilling mens jeg sov...

Prøv en økt til, hvis du har like vondt, bør du kanskje søke råd hos lege

Ja, jeg får vel prøve. Hvis jeg kjenner at det gjør veldig vont, så dropper jeg treninga. Nakkeskade er jo ikke noe gøy å ha :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...