AndyPanda Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Det gir vel bedre opptak da. Kreatin finnes jo i mat, og inntas jo da egentlig naturlig med mat. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Sånn er det jo med proteiner og det? Lenke til kommentar
War Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Kreatinen trenger bare karb, er litt i proteinen også i de bøttene dere kjøper , så kan blande den i alt. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Distrubitører og produsenter anbefaler hvertfall at det skal inntas sammen med et måltid. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Har et spørsmål. Er nå ferdig med ferien, men skal på guttetur en hel uke om 7 dager. Om jeg trener 5 av disse dagene for å fullføre uke 1 og så tar en uke ferie, før jeg kommer tilbake og forsetter på uke 2. Vil jeg da miste mye effekt? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslobomben/artikkel.php?artid=10080710 "I Norge er det ikke forbudt å bruke anabole steroider." Stemmer det? Trodde det var ulovlig egentlig. Lenke til kommentar
War Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Er det ikke som med narko a? Du kan ikke selge eller kjøpe, men bruke. 2 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Er lov å bruke ja, men ikke omsette, produsere osv.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Det er også ulovlig å bruke narkotika i Norge, ikke bare kjøpe og selge. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Har et spørsmål. Er nå ferdig med ferien, men skal på guttetur en hel uke om 7 dager. Om jeg trener 5 av disse dagene for å fullføre uke 1 og så tar en uke ferie, før jeg kommer tilbake og forsetter på uke 2. Vil jeg da miste mye effekt? en uke burde ikke være noe problem, tren hardt denne uka. Så kan du bruke neste uke som hvileuke. Det som avgjør hvor mye effekt treninga di har er hvor mye du drikker på gutteturen. Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 (endret) Har et spørsmål. Er nå ferdig med ferien, men skal på guttetur en hel uke om 7 dager. Om jeg trener 5 av disse dagene for å fullføre uke 1 og så tar en uke ferie, før jeg kommer tilbake og forsetter på uke 2. Vil jeg da miste mye effekt? Slik jeg forstår deg er du på begynnelsen av et nytt treningsprogram? Det går sikkert fint å starte på uke 2 etter ferien, men jeg tror strengt tatt jeg bare ville tatt uke 1 på nytt igjen og fått en fersk start. Du er sannsynligvis noe sliten etter en uke med fyll og lite søvn uansett. En uke fra eller til spiller ingen rolle i det lange løp. Endret 25. juli 2011 av phax Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 http://scooby1961.blogspot.com/2011/07/secret-to-massive-pecs-scooby-sets.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+scoobysblog+%28Scooby%27s+Home+Workouts%29&utm_content=FaceBook Ihvertfall ÈN som er enig med meg i at benkpress er en dustete øvelse som ikke kan relateres til hverdagen på noen måter... 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Er poenget å ta øvelser som relateres til kvardagen? 2 Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 http://scooby1961.blogspot.com/2011/07/secret-to-massive-pecs-scooby-sets.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+scoobysblog+%28Scooby%27s+Home+Workouts%29&utm_content=FaceBook Ihvertfall ÈN som er enig med meg i at benkpress er en dustete øvelse som ikke kan relateres til hverdagen på noen måter... Scooby sier mye rart.. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 http://scooby1961.bl...ontent=FaceBook Ihvertfall ÈN som er enig med meg i at benkpress er en dustete øvelse som ikke kan relateres til hverdagen på noen måter... Da vil skulderpress og chins være enda mer dustete. Makan til ufunksjonelle øvelser som ikke kan relateres til hverdagen på noen måter!! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 25. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2011 http://scooby1961.blogspot.com/2011/07/secret-to-massive-pecs-scooby-sets.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+scoobysblog+%28Scooby%27s+Home+Workouts%29&utm_content=FaceBook Ihvertfall ÈN som er enig med meg i at benkpress er en dustete øvelse som ikke kan relateres til hverdagen på noen måter... Jeg er også enig i det, hvis du skal bli sterk. Er det styrken som teller, så bør det være i øvelser/ bevegelser du trenger. Er poenget å ta øvelser som relateres til kvardagen? Ja, hvis det er styrke det er snakk om synes jeg det. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Du blir jo sterkare av å løfte, uavhengig av øvelse. Du får styrke gjennom benkpress som kan brukast på andre måtar enn å skubbe noko vekk frå brystet. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Jeg har virkelig aldri tenkt at den og den øvelsen er en "ubrukelig" øvelse som ikke har nytte til hverdagen. Første gang jeg begynte med styrketrening hadde jeg lyst til og blir større og sterkere. Nå trener jeg bare for og bli sterk, og bruker kostholdet til og enten gå opp eller ned i vekt eller bygge mer masse. Dersom jeg blir sterkere i gymmet blir jeg sterkere i hverdagen også, alt blir lettere og løfte osv, det må ikke ha nøyaktig samme bevegelse som det man gjør i hverdagen. F.eks man trenger ikke trene bicpes curl for og øke i biceps curl man kan også trene andre øvelse som belaster bicepsen. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 (endret) Er poenget å ta øvelser som relateres til kvardagen? Tjaaaaa, på en måte JA... Når jeg er ferdig med husmortreningen (deff) min blir det for MIN del fokusert på øvelser som kan relateres til hverdagen. Markløft er en øvelse jeg virkelig kan relatere, jeg bruker den bevegelsen og løftebanen OFTE i fjellet når jeg kjører snøscooter og klarer å sette meg fast. Roing kan jeg også relatere til den samme "sporten" så det blir også fokusert på. Horisontale pressøvelser er også noe nyttige, men ikke i SÅ stor grad til snøscooterkjøring... edit: ikke misforstå meg alle som har svart, alle øvelsene som er nevnt til nå av meg og dere er med på å forebygge skader andre steder i kroppen. Det er et ubestridelig faktum som gjør til at man bør trene disse øvelsene... Samt at man kan få rar holdning av å f.eks. trene kun bryst eller kun rygg... Endret 25. juli 2011 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 http://scooby1961.blogspot.com/2011/07/secret-to-massive-pecs-scooby-sets.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+scoobysblog+%28Scooby%27s+Home+Workouts%29&utm_content=FaceBook Ihvertfall ÈN som er enig med meg i at benkpress er en dustete øvelse som ikke kan relateres til hverdagen på noen måter... Var det ikke du som hatet Scooby? Synes du forresten at noen andre brystøvelser kan relateres bedre til hverdagen? Har forresten aldri skjønt hvorfor folk mener øvelser du tar i gymmet skal kunne relateres til hverdagen med mindre de driver med fysisk arbeid (Det var vel du som drev og jobbet med fisk, så da har sikkert du behov for det). Selv har jeg ikke bruk for noe som helst styrke mer enn gjennomsnittsmannen. De eneste øvelsene som har hjulpet meg noe som helst i hverdagen er markløft og knebøy, etter jeg begynte med disse to har rygg og kneproblemer forsvunnet totalt. Men så gjør ikke jeg annet enn å lese teori heller da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå