Antatra Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Håper å få en liten tilbakemelding på om mine løft er balansert. Det vil si, tar jeg for lite i en øvelse i forhold til en annen. I dag tar jeg; 60kg benkpress 90kg knebøy 90kg markløft 40kg overhead press Kjører stronglift programmet ellers. Blir jeg helt skeiv av dette (sånn rent fysisk), og bør jeg jobbe spesielt med noen andre øvelser? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Noen som har tips til noen gode pakketilbud med proteinpulver, gainer, måltidserstatter og andre kosttilskudd? Tenker det kan være greit å ha når man har et så lavt matbudsjett som mulig. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Dusjer alltid innen en halvtime etter trening. Det å legge seg etter trening uten å dusje er uaktuelt :-P Lenke til kommentar
Sink Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Pleier ikke dusje etter trening med mindre jeg har noen planer, men er ikke akkurat slik at det lukter noe. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Håper å få en liten tilbakemelding på om mine løft er balansert. Det vil si, tar jeg for lite i en øvelse i forhold til en annen. I dag tar jeg; 60kg benkpress 90kg knebøy 90kg markløft 40kg overhead press Kjører stronglift programmet ellers. Blir jeg helt skeiv av dette (sånn rent fysisk), og bør jeg jobbe spesielt med noen andre øvelser? Skeiv er jeg litt usikker, men skulle tro at markløften skal være litt høyere enn knebøy. Men ellers ser det bra ut. På topp tok jeg selv 100, 80 (trente lite knebøy pga dårlig utstyr og manglende sikring), 190 og 50kg (startet ikke med overhead press før de to siste mnd før pausen..) Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Haha. Jeg googlet svette fordi jeg kjedet meg og pga den pågående svettediskusjonen. Sitat fra Wikipedias side om svette: "Feromonene på huden er viktige for å fremstå som seksuelt attraktiv. Mange ødelegger sine muligheter til seksuell oppmerksomhet ved å dusje rett før møter med for dem seksuelt attraktive individer. Skal man på fest eller ut på byen, bør man dusje om morgenen og ikke rett før en skal ut. (ifølge professor i hudsykdommer Ole Fyrand)" Har aldri tenkt over det :!: Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Har faktisk hørt det på radio for et år siden eller noe. Tviler dog på at en runde 4*4 intervall er tingen før man drar på byen Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg en en varmblodig person som svetter lett, og kan skrive under på at det i seg selv ikke har fått jenter til å gå på kne! 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg trodde ikke mennesker kunne lukte fermoner? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg trodde ikke mennesker kunne lukte fermoner? Er ikke det den 6. sans da? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Noen som har slått til på dette tilbudet? Endret 22. juli 2011 av TheNarsissist Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg trodde ikke mennesker kunne lukte fermoner? Jo, vi kan det. Vi merker feromonene, men ikke bevisst. Feromonene i svette fungerer tydeligvis som et seksualferomon. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Tror jeg holder meg til dusj før byen enn så lenge! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Noen som har tips til noen gode pakketilbud med proteinpulver, gainer, måltidserstatter og andre kosttilskudd? Tenker det kan være greit å ha når man har et så lavt matbudsjett som mulig. På Norkost.no har de gode bulkpakker med både proteinpulver og gainere. Jeg vil på et generelt grunnlag fraråde deg å bruke matposten i budsjettet som innsparingsposten med mindre du kan unngå det, det er vel kanskje en innsparing (med unntak av bolig) som gir desidert mest lidelse per krone spart :-P Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Noen som har slått til på dette tilbudet? Nei, men jeg var så dum å kjøpe et lignende produkt for noen år siden og brukte den epostadressen jeg bruker til vanlig. Det var ikke så smart, den malen du ser på salgsannonsen der har vært meget velbrukt i noen år nå... Forvent å bli seriøst spamma med mail etter at du har kjøpt noe... edit: kan legge til at etter en stund så har "kompisene" hans noe revolusjonerende å selge, seff til billigere pris enn vanlig... Merk deg disse navnene med det samme... Mark Geary Arnel Ricafranca Vince del Monte Endret 22. juli 2011 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Coa Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Noen som har tips til noen gode pakketilbud med proteinpulver, gainer, måltidserstatter og andre kosttilskudd? Tenker det kan være greit å ha når man har et så lavt matbudsjett som mulig. På Norkost.no har de gode bulkpakker med både proteinpulver og gainere. Jeg vil på et generelt grunnlag fraråde deg å bruke matposten i budsjettet som innsparingsposten med mindre du kan unngå det, det er vel kanskje en innsparing (med unntak av bolig) som gir desidert mest lidelse per krone spart :-P Joda, men som student uten jobb kommer pengene til å gå til lite annet enn mat og regninger. Derfor tenker jeg det kan være greit med f. eks gainer og proteinpulver for å gi kosten litt ekstra næring uten å bli en raka fant. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Noen som har slått til på dette tilbudet? Nei, men jeg var så dum å kjøpe et lignende produkt for noen år siden og brukte den epostadressen jeg bruker til vanlig. Det var ikke så smart, den malen du ser på salgsannonsen der har vært meget velbrukt i noen år nå... Forvent å bli seriøst spamma med mail etter at du har kjøpt noe... edit: kan legge til at etter en stund så har "kompisene" hans noe revolusjonerende å selge, seff til billigere pris enn vanlig... Merk deg disse navnene med det samme... Mark Geary Arnel Ricafranca Vince del Monte Haha, har ikke penger så skal ikke kjøpe det nei. *Vente på at noe legger det ut på PB* Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Haha, har ikke penger så skal ikke kjøpe det nei. *Vente på at noe legger det ut på PB* Altså, jeg insinuerer INGENTING... MEN, om du nå skulle søke på "fitness book collection" så KAN det hende at du finner en samling med det meste som er gitt ut... Igjen, jeg vet bare om en som har hørt at søstra til en fyr sa at broren hadde lasta denne ned og at rippetoe sine bøker var i den samlinga... Just saying 2 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Dusjer som regel når jeg kommer hjem hvis jeg skal rett hjem etter trening. Skal jeg på skole/jobb etc så pleier jeg å dusje på senteret. Orker ikke å pakke ned håndkle og skiftetøy osv. Har alt lettere tilgjengelig hjemme. Er som regel hjemme etter 5-10 min hvis jeg kjører. Hvis jeg sykler så blir jeg svett av det uansett Håper å få en liten tilbakemelding på om mine løft er balansert. Det vil si, tar jeg for lite i en øvelse i forhold til en annen. I dag tar jeg; 60kg benkpress 90kg knebøy 90kg markløft 40kg overhead press Kjører stronglift programmet ellers. Blir jeg helt skeiv av dette (sånn rent fysisk), og bør jeg jobbe spesielt med noen andre øvelser? Så ganske normalt ut det der. Hvordan ligger du an i ro-øvelser? Noen som har tips til noen gode pakketilbud med proteinpulver, gainer, måltidserstatter og andre kosttilskudd? Tenker det kan være greit å ha når man har et så lavt matbudsjett som mulig. Som nevnt har norkost noen gode pakketilbud. Mulig de har noe hos x-life også. De har også kvantumsrabatt hos MyR, men da må du gjerne opp et prisnivå. Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Når bør man si ifra hvis noen trener feil? Isåfall, hvordan går du fram for å si at vedkommende utfører øvelsen feil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå