Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Eg forstår meg ikkje på folk her inne av og til.

I det eine augeblikket betyr det ikkje noko kva andre driv med, i det andre er halve brukarmengden i tråden oppheng i å få "bevis" på at Styrketreneren løfter 200 i mark.
Om han løfter 200 eller ei bryr meg fint lite. Enn så lenge han påstår det så ser eg ingen grunn til å tvile. Om det ikkje stemmer, kva så? Har ikkje brukarane her inne større innsikt enn at dei lar seg dra ut i denne evinnelege diskusjonen gong på gong?

Det ropes om trolling og anna tull, men alt det er ser her inne er ein brukar som påstår han løfter tungt og prøver å forsvare seg mot angrep frå alle hold. Trollinga kjem nesten heller frå opposisjonen som ikkje er villige til å akseptere det Styrketreneren påstår.

Om Styrketreneren ikkje har lyst til å gje dykk noko "bevis" på kva han kan løfte så er det hans valg. Frå no av ser eg helst at heile denne diskusjonen legges død. Om dykk meiner det foregår trolling på forumet skal det rapporterast. Å svara på innlegg dykk meiner strider med retningslinjene er eit brot på retningslinjene i seg sjølv, og eit par brukarar i denne tråden er heilt på kanten av stupet i denne saken. Om det faktisk er trolling eller ikkje, så bidrar den type tåpelige innlegg som stadig dukkar opp her inne, ikkje med noko som helst.

Endret av Zeph
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var vel MEG som starta det hele med en spøk som ikke heeeeeelt ble sett...

Note to self: ironiske spøker funker dårlig på nett...

Sååååe, om noen synes dette ble for mye så kan dere sende meg en pm så skal dere få en link til et bilde av mine edlere deler som kompensasjon... :whistle:

edit: og ontopic kan det nevnes at jeg holdt planken i 7! minutter i dag... Go me! :new_woot:

Endret av Doofenschmitz
Lenke til kommentar

Var vel MEG som starta det hele med en spøk som ikke heeeeeelt ble sett...

Note to self: ironiske spøker funker dårlig på nett...

Sååååe, om noen synes dette ble for mye så kan dere sende meg en pm så skal dere få en link til et bilde av mine edlere deler som kompensasjon... :whistle:

Hehehehe

On topic:

Fikk pakke i dag!

post-247722-0-30656600-1311282208_thumb.jpg

Endret av Styrketrenern
Lenke til kommentar

Kanskje vi skal la det ligge, man trener for seg selv og ikke for andre.

Tom for proteinpulver, men har 50 kg måltidserstatter og gainer som gikk ut for 1-5 mnd siden.

Da er jo spm; bruke det nå fort, karb i alle shakene , eller bestille mer pulver og begynne kastingen :hmm:

Litt kjipt å deffe med tvungen karb i alle shaker man drikker, blir lite fersk mat.

Send meg en PM om du har tenkt til å kaste noe, så kan du heller kaste det i postkassa :p

Lenke til kommentar

Den sjargongen der synes jeg du kan ta med tilbake til Off topic-seksjonen. Denne tråden har blitt en jallatråd som ikke lenger fortjener livets rett dersom den til stadighet skal bli fylt med tøv som ikke er relatert til trening (vi har forøvrig allerede en ypperlig tråd som omhandler kosttilskudd, noe som gjør det mulig å fjerne diskusjoner rundt mat/kosttilskudd over dit også).

/off topic (Alanis Morissette er nok stolt av meg nå)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje vi skal la det ligge, man trener for seg selv og ikke for andre.

Tom for proteinpulver, men har 50 kg måltidserstatter og gainer som gikk ut for 1-5 mnd siden.

Da er jo spm; bruke det nå fort, karb i alle shakene , eller bestille mer pulver og begynne kastingen :hmm:

Litt kjipt å deffe med tvungen karb i alle shaker man drikker, blir lite fersk mat.

Send meg en PM om du har tenkt til å kaste noe, så kan du heller kaste det i postkassa :p

På kammeret.no er det noe som kalles kammerånden... La oss håpe moderatorer har hørt om det og lar slikt som du foreslår passere, det er jo tross alt ikke salg...

Lenke til kommentar

Den sjargongen der synes jeg du kan ta med tilbake til Off topic-seksjonen. Denne tråden har blitt en jallatråd som ikke lenger fortjener livets rett dersom den til stadighet skal bli fylt med tøv som ikke er relatert til trening (vi har forøvrig allerede en ypperlig tråd som omhandler kosttilskudd, noe som gjør det mulig å fjerne diskusjoner rundt mat/kosttilskudd over dit også).

Seriøst?

Se til andre norske søskenforum, det er meeeeget få tråder som har så strikte retningslinjer som du indirekte foreslår at skal finnes her i denne SAMLETRÅDEN...

Dette har vært en tråd hvor man kan diskutere trening og temaer RUNDT trening, dette inkluderer alt fra teknikk til utseende, klær til bruk ved trening, klær til bruk på fritid p.g.a trening, mat og så videre...

Lenke til kommentar

Hey, smartass. Hva med å lese førsteposten før du finner på dine egne regler? Denne ble også opprettet før kosttilskudds-tråden.

Da lager jeg en ny treningstråd, siden den forrige tydeligvis ble stengt pga for stor avsporing. Lager da heller en uavhengig tråd uten spesiell topic, sånn at avsporing ikke er mulig :p

Her skal vi da fortsette diskusjonen for alt rundt trening, kost(tilskudd), etc.

markloft.gif

Se forresten innom PF sine tre øverste kolonner for juletidbuda !

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Kva som skal diskuterast i denne tråden er faktisk opp til oss (brukarane) å bestemme. Det finnes ørten samletrådar for forskjellig på forumet, dei fleste har litt småprat her og der, det er nesten uunngåeleg. Det er til tider mykje tull her inne, noko som svekkar kvaliteten på tråden. Eit spørsmål rundt mat er heilt greit i denne tråden etter min meining, men hovudvekta av kosthaldsdiskusjon tas helst i den andre.

Lars har eit poeng med at tråden nesten mister livets rett når den ikkje lengre omhandlar trening. Skitprat kan dykk ta i forumkaféen, SO eller liknande, hald det til det minimale her inne.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Hehe, om jeg sa at jeg hadde løftet 2 tonn i mark hadde jeg forstått dere, men 200 i mark, som jeg løfter er nesten gjennomsnittslig, så forstår ikke hvorfor noen skulle trenge bevis for det. Kanskje War eller Phax løfter mer, men nå tenkte jeg hovudsaklig på dere som diskuterer mot meg i denne tråden og trener for å få 6 pack :)

Jeg bryr meg svært lite om hvor mye du tar i mark og tror på at det du skriver i loggen din er sant :). Det som derimot er teit av deg, er å klage på at en fyr sier han er sterk og si at han må komme med beviser på at han faktisk er så sterk. Du er i akkurat samme situasjon selv. Du skriver du er sterk, men har ikke beviser for det (Som du skriver selv: Du har ikke behov for å bevise det). Da må i hvert fall ikke du være den som klager på at han ikke legger ut bilder etc for å vise hvor trent han er.

Jeg aner heller ikke hvor mye War eller Phax løfter. Poenget er at du ikke kan skrive at du er sterkest her inne når bare et fåtall antall brukere faktisk har logger eller har skrevet hvor mye de løfter ;)

Lenke til kommentar

Hvordan er folk i forhold til dusjing etter trening? For min del er det helt unaturlig å ikke dusje rett etter trening, selv det å bare gå rett hjem (så fremt jeg ikke sykler, da er ikke trening over før jeg faktisk er hjemme)

Når jeg svømmer, er det jo i utgangspunktet slik at man skal dusje naken, dette pga alt svette og andre ekkelheter som samles i underlivet. Men jeg ser flere, både barn og voksne som enten bare skvetter vann på seg, eller dusjer med badebukse (tar gjerne og vasker tissen med badebukse PÅ!)

Er det bare jeg som har litt høy standard når det gjelder hygiene

Lenke til kommentar

Dusjing er et must rett etter trening, svette som får ligge på kroppen kan føre til ekle utslett om man ikke dusjer innen rimelig tid etter man har trent.

Å det med å ha badebukse på når man dusjer eller sitter i badstu... :realmad:

Lenke til kommentar

dusjer når jeg kommer hjem, eller på kvelden. Rett etter trening har jeg ikke tid. eller må jeg vente en ekstra time på bussen :p

når det er skole tid trener jeg rett etter skolen, og dusjer på morgenen. Er heller ikke svett når jeg sover, bare når jeg gamer :mrgreen:

ellers må jeg støtte at det er digg og sove etter en digg dusj, men etter skole og trening og matlaging, sovner jeg fort uansett :) men dersom det er varmt ute og varmt når man skal sove svetter man jo uansett, da må man dusje hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...