bIsk0p Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Du har i lengre tid spytta ut tall uten noe dokumentasjon.. Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Du har i lengre tid spytta ut tall uten noe dokumentasjon.. Jeg har ikke kommet her og sagt at jeg er mye sterkere enn 95% av dere alle, jeg har logget øktene mine, om dere ikke vil tro på meg så gir jo jeg meg en god faen i det. Makan til idioti. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Det er jo det samme om det er 1414 sider, 141414 sider eller 14 sider. Bedre enn 95% betyr det samme uavhengig av hvor mange som poster, det eneste som har noe å si er hvilken type folk som poster. Når det er 1414 sider er det en del folk som har postet.. så det du sier at alle som har postet her er samme type folk? Nei. Hvis alle har vært lik ville han jo enten vært bedre enn 100% eller bedre enn 0%. Tror ikke du har forstått hva prosent betyr. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Det er jo det samme om det er 1414 sider, 141414 sider eller 14 sider. Bedre enn 95% betyr det samme uavhengig av hvor mange som poster, det eneste som har noe å si er hvilken type folk som poster. Når det er 1414 sider er det en del folk som har postet.. så det du sier at alle som har postet her er samme type folk? Det er ikke slik at jo flere som poster, jo oftere kommer det folk med god fysikk inn og poster. 95 prosent vil si 19 av 20. Om det er 100 sider i tråden eller 1000 sider har det lite å si... Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Her er 28286 innlegg, la os si at det er fra forskjellige personer. Da har han påstått at han har bedre fysikk enn 26871 personer. Om her var 100 personer som hadde postet hadde han hatt bedre fysikk enn 95 personer. Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Her er 28286 innlegg, la os si at det er fra forskjellige personer. Da har han påstått at han har bedre fysikk enn 26871 personer. Om her var 100 personer som hadde postet hadde han hatt bedre fysikk enn 95 personer. Ja... 26871 delt på 28286 er omtrent det samme som 95 delt på 100. Enkel matematikk. Hva er du ikke forstår? Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Her er 28286 innlegg, la os si at det er fra forskjellige personer. Da har han påstått at han har bedre fysikk enn 26871 personer. Om her var 100 personer som hadde postet hadde han hatt bedre fysikk enn 95 personer. Ja... 26871 delt på 28286 er omtrent det samme som 95 delt på 100. Enkel matematikk. Hva er du ikke forstår? Hva er det du ikke forstår? Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Du mener det er en større prestasjon å være sterkere enn 95 prosent av alle som har postet her om det er 28286 personer som har postet, enn om det er 100 personer som har postet. 95 prosent forblir den samme delen av det totale uansett, så det jeg ikke forstår er hvorfor du ikke skjønner det? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Tror kanskje læreren din burde lært deg dette, men skal gjøre et forsøk. Har man 1.000.000 personer så vil det å være bedre enn 950.000 personer være å være bedre enn 95%. Har man 1.000 personer (representativt utvalgt blant millionen) så vil det å være bedre enn 950 personer være å være bedre enn 95%. Lenke til kommentar
War Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Kanskje vi skal la det ligge, man trener for seg selv og ikke for andre. Tom for proteinpulver, men har 50 kg måltidserstatter og gainer som gikk ut for 1-5 mnd siden. Da er jo spm; bruke det nå fort, karb i alle shakene , eller bestille mer pulver og begynne kastingen Litt kjipt å deffe med tvungen karb i alle shaker man drikker, blir lite fersk mat. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Du har i lengre tid spytta ut tall uten noe dokumentasjon.. Jeg har ikke kommet her og sagt at jeg er mye sterkere enn 95% av dere alle, jeg har logget øktene mine, om dere ikke vil tro på meg så gir jo jeg meg en god faen i det. Makan til idioti. Det går jo på akkurat det samme! Om jeg sier jeg springer 60 meter på 2 sekunder eller løfter 400kg i mark er ikke det samme som at jeg har bevis på at jeg gjør det. Du må også tenke på at det er mye flere "Ola Nordmenn" her enn på eks TF. Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Du har i lengre tid spytta ut tall uten noe dokumentasjon.. Jeg har ikke kommet her og sagt at jeg er mye sterkere enn 95% av dere alle, jeg har logget øktene mine, om dere ikke vil tro på meg så gir jo jeg meg en god faen i det. Makan til idioti. Det går jo på akkurat det samme! Om jeg sier jeg springer 60 meter på 2 sekunder eller løfter 400kg i mark er ikke det samme som at jeg har bevis på at jeg gjør det. Du må også tenke på at det er mye flere "Ola Nordmenn" her enn på eks TF. Bare fordi jeg er sterkere enn 98% av alle her inne betyr ikke det at jeg må bevise det. Jeg har intet behov for det. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Bare fordi jeg er sterkere enn 98% av alle her inne betyr ikke det at jeg må bevise det. Jeg har intet behov for det. Nå kommer du med en påstand på lik linje med jj_89 bare at du ikke trenger å bevis det 5 Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Bare fordi jeg er sterkere enn 98% av alle her inne betyr ikke det at jeg må bevise det. Jeg har intet behov for det. Nå kommer du med en påstand på lik linje med jj_89 bare at du ikke trenger å bevis det Nei, jeg trenger absolutt ikke beivse det - jeg driter vell i at dere ikke tror på meg Den sterkeste her inne før jeg kom var "first best", altså en jente. Endret 21. juli 2011 av Zeph Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Hvordan vet du det? vet du f eks hva War eller Phax løfter? Jeg løfter btw 2 tonn i mark, men jeg vil ikke bevise det fordi jeg ikke bryr meg om du tror på det. Dette ble litt dumt. Snakkes, stikker ut en tur... Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Hvordan vet du det? vet du f eks hva War eller Phax løfter? Jeg løfter btw 2 tonn i mark, men jeg vil ikke bevise det fordi jeg ikke bryr meg om du tror på det. Dette ble litt dumt. Snakkes, stikker ut en tur... Hehe, om jeg sa at jeg hadde løftet 2 tonn i mark hadde jeg forstått dere, men 200 i mark, som jeg løfter er nesten gjennomsnittslig, så forstår ikke hvorfor noen skulle trenge bevis for det. Kanskje War eller Phax løfter mer, men nå tenkte jeg hovudsaklig på dere som diskuterer mot meg i denne tråden og trener for å få 6 pack Lenke til kommentar
War Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Om man skriver store tall, og ingen vil tru på det og man ikke vil bevise det så får man vel legge det dødt. De som velger å stole på det får følge bloggen og resten får bare mentalt merke den som trolling og lese noe annet. Har 16 bokser NitroFuel som er ute av dato, må nesten bulke litt igjen. Blir så fristet når det er 70-80-90-95% rabatt pga datoen går ut om 1 uke osv. Heldigvis er det bare smaken som tar kvelden først. Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Om man skriver store tall, og ingen vil tru på det og man ikke vil bevise det så får man vel legge det dødt. De som velger å stole på det får følge bloggen og resten får bare mentalt merke den som trolling og lese noe annet. Har 16 bokser NitroFuel som er ute av dato, må nesten bulke litt igjen. Blir så fristet når det er 70-80-90-95% rabatt pga datoen går ut om 1 uke osv. Heldigvis er det bare smaken som tar kvelden først. Hva løfter du i de 3 store da? Om du ser på 200 i mark som så veldig mye at man faktisk må bevise det er det veldig rart om du er så veldig sterk.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Tviler på det er noe merkbart problem med de tinga du har som bare er noen måneder over dato, War. Best før-datoer er ofte høyst veiledende og safe antagelser. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Til og være så gammel som du er og løfter 200 i mark og ikke er med i en klubb eller noe, og ikke boler (?) så ville jeg hat det på film. 200kg uansett ville jeg nok ha hat det på film Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå