Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For vanlige dødelige (det vil si de av oss som ikke aspirerer til å stille i konkurranser) så er ikke programmet nødvendigvis alfa og omega, men snarere innsatsen man legger inn i gjennomføringen av det, samt kostholdet som følger med.

Lenke til kommentar

Resultatene er vel mer PÅ TROSS av og ikke PÅ GRUNN AV programmet du har satt opp selv :tease:

Slutt å troll så mye. En vanlig kroppsbyggersplitt er en milliard gang bedre enn å supersette lette vekter for uendelig mange reps, slik for eksempel du gjør. Løftene hans taler for seg selv. Splitten hans fungerer tydeligvis veldig bra for han, så hvordan kan du si at programmet er dårlig da? Ja, det er kanskje dårlig for deg og mange andre, men når han løfter de tallene han gjør i en alder av 16 år så kan man trygt si at det virker. Resultater teller, og ikke det som ser fint ut i teorien.

For vanlige dødelige (det vil si de av oss som ikke aspirerer til å stille i konkurranser) så er ikke programmet nødvendigvis alfa og omega, men snarere innsatsen man legger inn i gjennomføringen av det, samt kostholdet som følger med.

This.

Hadde folk lagt mer innsats i trening og kosthold, og mindre på krangling på nettet, hadde alle fått bedre resultater. Uansett program.

• Liker 4
Lenke til kommentar

[iRONI]Utrolig god tone her enkelte har i denne forumdelen [/iRONI]

Det virker som at enkelte her har en "fasit" på hvordan man skal trene, uansett hva man er ute etter. Er man tynn og har sixpack er dette feil, trener man med et dårlig program er dette feil (selv om det fungerer for vedkommende og det faktumet at alle kropper er forskjellige så vi kroppene reagerer derfor forskjellig fra program til program), slanker man seg på sånn og sånn måte er dette feil. Mye av trening handler om å kjenne etter på kroppen hva som fungerer for en selv.

melder meg ut av den tråden orker ikke det innsnerva synet enkelte her har på trening. og det er umulig å argumentere for seg i enkelte tilfeller ... Om man ikke vil ha et usaklig svar tilbake da såklart.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Resultatene er vel mer PÅ TROSS av og ikke PÅ GRUNN AV programmet du har satt opp selv :tease:

Slutt å troll så mye. En vanlig kroppsbyggersplitt er en milliard gang bedre enn å supersette lette vekter for uendelig mange reps, slik for eksempel du gjør.

Du tror nå vel ikke jeg supersetter for å bygge muskelmasse? :lol:

Lenke til kommentar

Hva er poenget ditt? Har da ikke fikset noe som helst jeg.

Poenget er vel ganske innlysende? Du hakker på folk som vil gjøre små endringer på et program mens du selv trener etter et program du har satt opp helt på egenhånd.

Sier ikke at programmet ditt er dårlig eller ikke funker.

Lenke til kommentar

Hva er poenget ditt? Har da ikke fikset noe som helst jeg.

Poenget er vel ganske innlysende? Du hakker på folk som vil gjøre små endringer på et program mens du selv trener etter et program du har satt opp helt på egenhånd.

Sier ikke at programmet ditt er dårlig eller ikke funker.

Jeg hakker på folk som vil endre på ett ferdig oppsatt program som er satt opp av folk som vet hva de gjør.. hvorfor skulle noen da forandre på det. Jeg har satt opp et program som passer for meg, om jeg hadde trent ryp hadde jeg latt det være slik som det er.

Lenke til kommentar

Poenget er at om man endrer på et ferdig oppsett og gjør det til sitt eget kan det fungere vel så bra som et du bygger fra bunn av, eller et noen andre setter opp til deg. Man kan ikke avfeie alle som sier de ønsker å fjerne eller legge til ting på RYP uten å se HVA de gjør engang.

Det er mange deler av RYP som har noe for seg og kan være verdt å beholde, som f.eks progresjonen i vekt og rep/sett-sammensetningen gjennom programmet. Eller for eksempel øvelsene.

Lenke til kommentar

Mye BS her. Ikke kan jeg mest om treningsprogram, ikke kan jeg mest om kosthold og ikke har jeg trent lengst. Men jeg er ganske sikker på at jeg har bedre fysikk enn 95% av folka som poster i denna tråden. En del som kunne hatt godt av å legge ned litt mer innsats i trening/kosthold/hvile, og litt mindre i krangling om ting de åpenbart ikke kan noe om.

Endret av jj_89
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mye BS her. Ikke kan jeg mest om treningsprogram, ikke kan jeg mest om kosthold og ikke har jeg trent lengst. Men jeg er ganske sikker på at jeg har bedre fysikk enn 95% av folka som poster i denna tråden. En del som kunne hatt godt av å legge ned litt mer innsats i trening/kosthold/hvile, og litt mindre i krangling om ting de åpenbart ikke kan noe om.

Med en sånn påstand vil jeg gjerne se fysikken din, den må være rimelig syk mtp at det er 1414 sider med innlegg i denne tråden - har du stillt i kroppsbygging?

Lenke til kommentar

Det er jo det samme om det er 1414 sider, 141414 sider eller 14 sider. Bedre enn 95% betyr det samme uavhengig av hvor mange som poster, det eneste som har noe å si er hvilken type folk som poster.

Når det er 1414 sider er det en del folk som har postet.. så det du sier at alle som har postet her er samme type folk?

Lenke til kommentar

Med en sånn påstand vil jeg gjerne se fysikken din, den må være rimelig syk mtp at det er 1414 sider med innlegg i denne tråden - har du stillt i kroppsbygging?

Må si det var rette ræva som prompa!! Uten at jeg vet hvordan brukeren ser ut, så er det ikke umulig at det stemmer. Men det spørs jo også på målet til de forskjellige, de færreste har samme mål for treningen.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Må si det var rette ræva som prompa!! Uten at jeg vet hvordan brukeren ser ut, så er det ikke umulig at det stemmer. Men det spørs jo også på målet til de forskjellige, de færreste har samme mål for treningen.

Hva mener du med det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...