lowkey Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Har kjørt bøy og mark på samme dag når jeg fulgte Starting Strength. Funket fint. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Bare meg som synes det er sykt vanskelig å ta knebøy med bare stanga? Synes det er vanskelig å gå ned med så lett vekt, når jeg kommer opp på 40kg går det helt fint. Merker det selv, trenger minst 50kg før jeg kommer helt ned uten ramle på rumpa Er nok ikke så myk som jeg burde være. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Er oats det samme som havregryn? boats du tenker på? Boats er engelsk for båter Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Helt latterlig hvor nøye det er å følge instruksjonene på blanding av Whey Cooler... Glemte meg og tok 3dl vann, pulver, røre, 3dl vann, røre, i stedet for pulver, 3dl vann, røre, 3dl vann, røre. Klumper. This is fucking rocket science! Endret 20. juli 2011 av Fredrik 1 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Helt latterlig hvor nøye det er å følge instruksjonene på blanding av Whey Cooler... Glemte meg og tok 3dl vann, pulver, røre, 3dl vann, røre, i stedet for pulver, 3dl vann, røre, 3dl vann, røre. Klumper. This is fucking rocket science! Neida, du må bare bruke sykt mye mer vann enn normalt. Den er veldig sterk i smaken. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 jeg tok oppi 6dl vann, dermed pulver og rørte, ingen klumper Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Det er vel vanlig når man er på din alder, du vokser det nok av deg med tiden. 6 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Helt latterlig hvor nøye det er å følge instruksjonene på blanding av Whey Cooler... Glemte meg og tok 3dl vann, pulver, røre, 3dl vann, røre, i stedet for pulver, 3dl vann, røre, 3dl vann, røre. Klumper. This is fucking rocket science! Neida, du må bare bruke sykt mye mer vann enn normalt. Den er veldig sterk i smaken. Nja, smaken har jeg ikke noe å utsette på, men instruksjonene sier at man skal bruke 6dl vann, hvorav 3 av de helles i først, røres, så 3 nye. De gangene jeg ikke har gjort det har det klumpet seg. jeg tok oppi 6dl vann, dermed pulver og rørte, ingen klumper Gjorde jeg og første gangen, med klumpe-mania som resultat... Cran raspberry. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Erfaringer med massnutrition.com? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Damn, har lagt merke til at jeg har hatt noen røde streker og mønstre på rompa og låra de siste månedene. Trodde det var fordi jeg satt alt for mye på ræva og spurte mamma idag. Hun sa jeg hadde fått strekkmerker fordi jeg har gått fort opp i vekt og at det ikke forsvinner. Stemmer det? Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Damn, har lagt merke til at jeg har hatt noen røde streker og mønstre på rompa og låra de siste månedene. Trodde det var fordi jeg satt alt for mye på ræva og spurte mamma idag. Hun sa jeg hadde fått strekkmerker fordi jeg har gått fort opp i vekt og at det ikke forsvinner. Stemmer det? Ikke noe å si damn for. Bare vær stolt, du har gjort en god jobb. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Godt å høre at du har fått et mindre anstrengt forhold til strekkmerker da. 1 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Haha, Styrketrenern. Er ikke så farlig det synes ikke så godt med mindre jeg er naken. Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Godt å høre at du har fått et mindre anstrengt forhold til strekkmerker da. Jeg er allerede full, har ikke plass til så mye mer, men de blir bare mindre og mindre synlige med tiden, ikke noe å bry seg opp i. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Haha, Styrketrenern. Er ikke så farlig det synes ikke så godt med mindre jeg er naken. Er jo når man er naken man skal prestere Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Om jeg har 200 1RM markløft, hva burde jeg klare sånn ca 10-12 reps? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Tipper rundt 145-150 kg. Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Tipper rundt 145-150 kg. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Haha, Styrketrenern. Er ikke så farlig det synes ikke så godt med mindre jeg er naken. Jamen... Det e jo bare å vise frem KUKEN så e det ingen som ser noen merka... Endret 20. juli 2011 av Doofenschmitz 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå