Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare meg som synes det er sykt vanskelig å ta knebøy med bare stanga? Synes det er vanskelig å gå ned med så lett vekt, når jeg kommer opp på 40kg går det helt fint.

 

Merker det selv, trenger minst 50kg før jeg kommer helt ned uten ramle på rumpa :p Er nok ikke så myk som jeg burde være.

Lenke til kommentar

Helt latterlig hvor nøye det er å følge instruksjonene på blanding av Whey Cooler... Glemte meg og tok 3dl vann, pulver, røre, 3dl vann, røre, i stedet for pulver, 3dl vann, røre, 3dl vann, røre. Klumper. This is fucking rocket science!

Endret av Fredrik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt latterlig hvor nøye det er å følge instruksjonene på blanding av Whey Cooler... Glemte meg og tok 3dl vann, pulver, røre, 3dl vann, røre, i stedet for pulver, 3dl vann, røre, 3dl vann, røre. Klumper. This is fucking rocket science!

 

Neida, du må bare bruke sykt mye mer vann enn normalt. Den er veldig sterk i smaken.

Lenke til kommentar

Helt latterlig hvor nøye det er å følge instruksjonene på blanding av Whey Cooler... Glemte meg og tok 3dl vann, pulver, røre, 3dl vann, røre, i stedet for pulver, 3dl vann, røre, 3dl vann, røre. Klumper. This is fucking rocket science!

 

Neida, du må bare bruke sykt mye mer vann enn normalt. Den er veldig sterk i smaken.

 

Nja, smaken har jeg ikke noe å utsette på, men instruksjonene sier at man skal bruke 6dl vann, hvorav 3 av de helles i først, røres, så 3 nye. De gangene jeg ikke har gjort det har det klumpet seg.

 

jeg tok oppi 6dl vann, dermed pulver og rørte, ingen klumper :)

 

Gjorde jeg og første gangen, med klumpe-mania som resultat... Cran raspberry.

Lenke til kommentar

Damn, har lagt merke til at jeg har hatt noen røde streker og mønstre på rompa og låra de siste månedene. Trodde det var fordi jeg satt alt for mye på ræva og spurte mamma idag. Hun sa jeg hadde fått strekkmerker fordi jeg har gått fort opp i vekt og at det ikke forsvinner. Stemmer det?

 

Ikke noe å si damn for. Bare vær stolt, du har gjort en god jobb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...