White Fox Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 tn skal ha fettklype, men er utsolgt trur jeg og derfor falt ut av webshoppe, basic pulveret er billig, eller så blir det prozyme da, som har en blanding på 50/50, basic har 20/80 Noen ide om når de får den inn igjen? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 tn skal ha fettklype, men er utsolgt trur jeg og derfor falt ut av webshoppe, basic pulveret er billig, eller så blir det prozyme da, som har en blanding på 50/50, basic har 20/80 Noen ide om når de får den inn igjen? Nei, de er ikke sikkre enda... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hva er normalt fettnivå for en som ikke trener så mye ? (litt rulleski, litt statisk trening) Lenke til kommentar
Camron Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Spørs litt hvor mye personen veier...Kanskje 20-25%... EDIT: ok goophy, kanskje 20-25% da.. Endret 4. oktober 2005 av Camron Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 30% er ganske mye. Jeg ligger på 20% og vil si jeg har middels med overflødig fett. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hmm Testa hvor mye fett jeg hadde på kroppen, og jeg fikk 8 %. Jeg er ikke spesielt slank, eller tykk, midt imellom vil jeg si, og lurte litt på hva dere andre hadde. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 8% er jævlig lite! Mye muskler sikkert Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 hvordan finner du ut hvor mye kroppsfett du har? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg brukte vekt. En avansert en sådan. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) De vektene er ikke til å stole på bare så det er sagt. Får å få riktig, bruk fettklype Endret 4. oktober 2005 av kengdal Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Ah, hehe. Da er det nok temmelig feil. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 De vektene er ubrukelige ja! Mulig du faktisk har 8%, men jeg tror det egentlig ikke...Siden du ikke har trent og slik så mye... Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Disse vektene fungerer vist at den sender ut et lite elektrosignal i kroppen, og avhening av motstad den møter regner den ut hvor mye fett og vann du har på kroppen. Som du skjønner blir ikke dette nøyaktig Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Disse vektene fungerer vist at den sender ut et lite elektrosignal i kroppen, og avhening av motstad den møter regner den ut hvor mye fett og vann du har på kroppen. Som du skjønner blir ikke dette nøyaktig Men hvor lite nøyaktig er den ? Kan det være at jeg egentlig har 30% fett eller er det snakk om et par prosent ? Synes det er litt rart, hvis dere(random forumbrker) sier at den er feil, mens treneren sier det er rett.... Endret 4. oktober 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Disse vektene fungerer vist at den sender ut et lite elektrosignal i kroppen, og avhening av motstad den møter regner den ut hvor mye fett og vann du har på kroppen. Som du skjønner blir ikke dette nøyaktig Men hvor lite nøyaktig er den ? Kan det være at jeg egentlig har 30% fett eller er det snakk om et par prosent ? Synes det er litt rart, hvis dere(random forumbrker) sier at den er feil, mens treneren sier det er rett.... Hvor nøyaktig den er er det nok ikke noe fasit svar på. For det er mange variabler som kommer inn i bildet, når det er sagt så er 8% meget lite. Det er kan faktisk være helsefarligt å ligge under 10, fordi kroppens fett er energi for kroppen. Bodybuildere ligger rudt +\- 5 % i konkuranse og da er de virklig rippet, så hivs du har 8% er du veldig rippet du og. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 En gjennomsnittlig vanlig mann har mellom 13 og 15% kroppsfett. En gjennomsnittlig bygger har mellom 5 og 8%. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 En gjennomsnittlig vanlig mann har mellom 13 og 15% kroppsfett. En gjennomsnittlig bygger har mellom 5 og 8%. 13 - 15 er ideelt for en mann, men gjennomsnittet ligger nok en god del høyere vil jeg tro, med det fedme problemet vi har. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 En gjennomsnittlig vanlig mann har mellom 13 og 15% kroppsfett. En gjennomsnittlig bygger har mellom 5 og 8%. 13 - 15 er ideelt for en mann, men gjennomsnittet ligger nok en god del høyere vil jeg tro, med det fedme problemet vi har. Hvordan funker klypen da? Bare drar du ut fettet noen steder på kroppen, måler, setter det inn i en stor formel og voila? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå