Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tn skal ha fettklype, men er utsolgt trur jeg og derfor falt ut av webshoppe,

basic pulveret er billig, eller så blir det prozyme da, som har en blanding på 50/50, basic har 20/80

Noen ide om når de får den inn igjen?

Nei, de er ikke sikkre enda...

Lenke til kommentar
Disse vektene fungerer vist at den sender ut et lite elektrosignal i kroppen, og avhening av motstad den møter regner den ut hvor mye fett og vann du har på kroppen. Som du skjønner blir ikke dette nøyaktig ;)

Men hvor lite nøyaktig er den ?

Kan det være at jeg egentlig har 30% fett eller er det snakk om et par prosent ?

Synes det er litt rart, hvis dere(random forumbrker) sier at den er feil, mens treneren sier det er rett....

:hmm:

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
Disse vektene fungerer vist at den sender ut et lite elektrosignal i kroppen, og avhening av motstad den møter regner den ut hvor mye fett og vann du har på kroppen. Som du skjønner blir ikke dette nøyaktig ;)

Men hvor lite nøyaktig er den ?

Kan det være at jeg egentlig har 30% fett eller er det snakk om et par prosent ?

Synes det er litt rart, hvis dere(random forumbrker) sier at den er feil, mens treneren sier det er rett....

:hmm:

Hvor nøyaktig den er er det nok ikke noe fasit svar på. For det er mange variabler som kommer inn i bildet, når det er sagt så er 8% meget lite. Det er kan faktisk være helsefarligt å ligge under 10, fordi kroppens fett er energi for kroppen. Bodybuildere ligger rudt +\- 5 % i konkuranse og da er de virklig rippet, så hivs du har 8% er du veldig rippet du og.

Lenke til kommentar
En gjennomsnittlig vanlig mann har mellom 13 og 15% kroppsfett.

En gjennomsnittlig bygger har mellom 5 og 8%.

13 - 15 er ideelt for en mann, men gjennomsnittet ligger nok en god del høyere vil jeg tro, med det fedme problemet vi har.

Hvordan funker klypen da? Bare drar du ut fettet noen steder på kroppen, måler, setter det inn i en stor formel og voila?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...