Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Tips til noen gode triceps øvelser?

Jeg tar en øvelse før det sier stopp i tankegangen min, så går jeg bare til sirkeltreningen og finner en maskin som trener tricep. Men jeg føler ikke at dem tar så mye på tricep.

 

Den ene øvelsen jeg tar er "det tauet man drar ned", usikker på hva det heter :p

 

 

 

Franskpress, scoobypress (søk youtube), benkpress, dips.

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tips til noen gode triceps øvelser?

Jeg tar en øvelse før det sier stopp i tankegangen min, så går jeg bare til sirkeltreningen og finner en maskin som trener tricep. Men jeg føler ikke at dem tar så mye på tricep.

 

Den ene øvelsen jeg tar er "det tauet man drar ned", usikker på hva det heter :p

 

smalbenk m/kloss!

Endret av joakimz
Lenke til kommentar

Dette kan bli en rimelig ålreit dag! Ut for å trene, også videre ut på vannet for å fiske. =D

 

Mannemann. Tipper Doofen liker dette.

Vart det noe fisk? Var selv på fisketur i dag på fjellet og fikk en 1,4 kg,s ørret.

Meget fornøyd! Masse proteiner i den :D

Lenke til kommentar

Tja, jeg fikk ikke noe annet enn to napp som stakk. Kompisen min fikk tre makrell. Ikke no knalltur akkurat :p

 

Skulle gjerne spist den, men vi skulle hjem med en gang vi kom inn, så ga de til onkelen min. Får grille makrell en gang jeg har litt bedre tid og kommer ut for å fiske litt tidligere på dagen. Men ålreit å ligge å duppe på vannet var det uansett. 1,4kg ørret hørtes ålreit ut det! Må finne frem markstanga mi igjen og ta meg en tur i noen fjellvann oppi høgget her i Skien kjenner jeg.

Lenke til kommentar

Dette kan bli en rimelig ålreit dag! Ut for å trene, også videre ut på vannet for å fiske. =D

 

Mannemann. Tipper Doofen liker dette.

Vart det noe fisk? Var selv på fisketur i dag på fjellet og fikk en 1,4 kg,s ørret.

Meget fornøyd! Masse proteiner i den :D

E du fette mongo? Du tænke no væl fan ikkje på sånt når du dræg på land fesk?

 

http://www.youtube.com/watch?v=ns1lqdyL3ME

Lenke til kommentar

Her er noe dere Jack3d 3D gutter kan begynne med istedenfor :tease:

 

http://www.youtube.com/watch?v=gj6D4Bm8JLw&feature=related

Har dårligere rating enn jack da. Bruker du noe preworkout forresten?

Stacker efedrin, koffein og aspirin selvfølgelig...

 

edit dagen etterpå: en kopp grønn te, en kopp kaffe og en boks redbull holder mer enn nok...

Endret av Doofenschmitz
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Lol, du tror at det er det professorer gjør? Det har nok heller foregått omtrent sånn som dette

 

*ring*

Hei, det er fra dagbladet. Du, vi skal kjøre en sak om at svømmere spiser mye mat. Kunne du gitt oss noen eksempler på 8000 kcal? Gjerne i pizza grandiosa og gulrøtter

---

Men jeg forsker jo på diabetes?

---

Vil du hjelpe eller ikke? :tease:

Lenke til kommentar

3.5t Orientering med familien i skogen + 75km sykkeltur etterpå. Glemte GPS-klokka på familieturen, så jeg vet ikke helt hvor lang den var. Sykkelturen ble kjempehard, men jeg kom i mål med æren i behold! Nå som treninga endelig har kommet skikkelig i gang er det meldt drittvær så langt værmeldinga kan se. :(

 

http://connect.garmin.com/activity/99168605

 

Edit: Skal bli godt med en god natt med søvn <3

Endret av Sink
Lenke til kommentar

Noen tips til hva man kan ha i en mixer for å få en god shake/smoothei?

 

Prøvde i dag:

5dl melk

1 frossen banan

40g havregryn

2 scoops 100% Whey Protein (sjokolade)

 

Det smakte ikke godt! Tror kanskje det hadde vært helt greit uten bananen, så får teste det neste gang.

 

Noen tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...