Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Løping er noe drit, særlig når en ikke har løpt siden januar.

Kan ikke si at beina mine er særlig gode nå akkurat, Cooper testen ja :p

Vel klarte nå 3060 meter, som ble betalt med kramper i legger og lår, samt så såre muskler at jeg ikke kan gå ned trappen uten å "skrike" av smerte :!:

Verste er at tøying ser ut til å gjøre det værre :thumbup:

Lenke til kommentar

Vel klarte nå 3060 meter, som ble betalt med kramper i legger og lår, samt så såre muskler at jeg ikke kan gå ned trappen uten å "skrike" av smerte :!:

Du klarte et fint resultat da. Hvordan klarte du egentlig så bra resulat iom at du ikke har løpt på lenge?

Lenke til kommentar

Raport fra trening av armer den 28.09-05:

Triceps

Smalbenk:

50 k x 12

60 k x 8

70 k x 4x4x4

Franskpress bak hodet:

20k x 5x5

25k x 5x5

Triceps nedtrekk: 7 hakk 5x5x5

I den franskpressen har jeg en startposisjon skråt ut bak hodet liggende, og senker den ned under hodet, hvis du skjønner hva jeg mener.

Biceps

Hammer curls sittende i bek med 60% skrå:

7,5k x 15

10k x 10

15k x5x5x5x5

Preachercurl hammer:

15k 3x3x3

Dette var første treningen med lavreps trening av armer. Det ble noen 5'ere og slik for måtte prøve meg fram for å finne ut hva jeg kunne kjøre på. Kansje jeg går litt opp i vekt og kjører 4 eller 3 neste gang. Blir artig å se om det kommer noen merkbar utvikling på armene. Jeg har jo kjørt relativt høyt antall reps på armer så lenge jeg har trent.

Endret av kengdal
Lenke til kommentar

Trener du med progresjon eller trener du det samme på neste trening med de muskelgruppene?

Husk at en muskel ikke vokser av de samme vektene mer en 2-3 ganger maks.

Om jeg tar 260 kg i benpress 30x3 pr trening i 2 år vil lårene fortsatt være like store.Husk det.

Lenke til kommentar

På vår skole ville du fått 6'er (hvis du brukte 12min da seff)!

Ville vært fornøyd!

Irriterer meg over at klassen min ikke har styrketest i gymmen når alle andre har det...Den idiotiske læreren vår mener kondisjon er viktigere :hrm:

Lenke til kommentar
Jeg trener med progresjon, men ikke sån progresjon man finner i ryp programmet. Jeg øker vekter og repetisjoner sån etterhvert men har ikke fasit når jeg gjør dette. Kan variere ganske mye fra når jeg øker i vekter og reps.

fortell oss fremgangen du har i kg.

Post nå og om 2 mnd. :thumbup:

Lenke til kommentar

Kan ikke si at beina mine er særlig gode nå akkurat, Cooper testen ja  :p

Vel klarte nå 3060 meter, som ble betalt med kramper i legger og lår, samt så såre muskler at jeg ikke kan gå ned trappen uten å "skrike" av smerte  :!:

Verste er at tøying ser ut til å gjøre det værre  :thumbup:

Du klarte et fint resultat da. Hvordan klarte du egentlig så bra resulat iom at du ikke har løpt på lenge?

Driver med sykling så jeg har kondisen og musklene ivertfall :thumbup:

Ellers er det bare å bite tennene sammen og ikke tenke på å stoppe, for da blir bare alt værre. Hadde vist et "jævlig" fjes når jeg satte inn sluttspurten, gikk fra 1.25-1.27 på runden til 1.15, umulig for meg å løpe fortere enn det. Kunne kanskje åpnet litt fortere (lå nesten sist), men var jo første gang jeg løp den, så jeg hadde ikke peiling på hvilken fart jeg måtte holde.

Klarer fremdeles ikke å gå skikkelig, kommer sikkert til å ha det i muskulaturen i 1 uke fremover. :realmad: Stolzekleiven opp går ivertfall til helvette.

Endret av magio
Lenke til kommentar
Jeg trener med progresjon, men ikke sån progresjon man finner i ryp programmet. Jeg øker vekter og repetisjoner sån etterhvert men har ikke fasit når jeg gjør dette. Kan variere ganske mye fra når jeg øker i vekter og reps.

fortell oss fremgangen du har i kg.

Post nå og om 2 mnd. :thumbup:

Det skal jeg gjøre vett. Regner med å kunne øke bra i kilo siden jeg aldrig har kjørt noe særlig styrke på armer før. Har tidligere ligget på ca 12 reps på det meste av arm treningen.

Endret av kengdal
Lenke til kommentar

Dette med trenings er utrolig avhengighetsdannende! :(

Jeg blir jo helt fra meg på hviledagene mine. Håper jeg får i meg nok mat iallefall. Har nettop kastet i meg en proteinshake nå blandet med melk..

Vil bli større til neste sommer!! Gleder meg til i morgen jeg. Da er det siste dag av uke 4 (ryp). Har utvidet programmet og tar flyes i tillegg nå. Kjenner jeg har mer gangsperr i brystet og det er jo bra (forhåpentligvis). Vil fokuserer mer på bryst fremover da jeg ikke er så stor der nå :)

EDIT:

jeg kjeder meg litt nå. Kan ikke dere som handler på tn.no vise hva dere har handlet der til nå? Er litt nysjerrig på hvor mye dere har kjøpt for.

Over perioden 02.01.2005 - 23.09.2005 har jeg handler for 7222,- kroner og har derfor 5 % rabatt.. :roll:

Endret av Kenny000
Lenke til kommentar
Har utvidet programmet og tar flyes i tillegg nå. Kjenner jeg har mer gangsperr i brystet og det er jo bra (forhåpentligvis). Vil fokuserer mer på bryst fremover da jeg ikke er så stor der nå :)

Husk å ta skuldrene helt bak når du tar flies, men ikke på første rep. Dette er for å få mest mulig strekk i brystet...

Lenke til kommentar

hvorfor ikke på første rep?

jeg gjør det slik at jeg får mest mulig strekk i brystet. Av og til "hviler" jeg når det er helt utstrukket for å få enda mer strekk.

De som har fulgt litt med på mine innlegg i tråden vet at jeg er ganske myk og har et relativt skjørt skjelett (skulderen hoppet jo ut). Siden jeg er så myk klarer jeg å få vektene veldig langt bak overkroppen under flies.. :) må gjøre det for å få strekken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...