Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Tromsø. Har aldri vært i Nord Norge og vet ikke helt hva jeg skal forvente. Fått meg en billig hybel da, så det hjelper litt på budsjettet.

 

Forvent deg jævla mye snø. Tromsø = snø. Og skaff deg ei lysterapilampe og noe Vitamin D til mørketida. :D

 

Du vil ikke bli SAD.

Endret av kjøtt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH

Takker, folkens :)

 

EDIT: Mente du lomper som i potetlomper eller tortillas, First Best? (Du vil aldri være First Best for meg, smårips eier)

lomper. Kanskje godt med tortillas også?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Skal du trene eller skal du på LAN?

Med mindre han har planer om å bli kråps bygger på fulltid (IKKE deltid) så er det ingen som dør av litt sjokomelk. Det var ikke snakk om som basis til et kosthold, men noe som man kan bruke for å legge til ekstra kcal. Men han kan jo godt tilsette karbopulver i shaken eller kjøpe en gainer i stedet for å spise litt mer sukker hvis man bare skal ha molekylene og ikke smaken.

Lenke til kommentar

Vær glad dere ikke betaler 5000 u/internett og strøm i mnd, dere!

Leieprisene i Trondheim er latterlig høye, jeg er så glad for at jeg slipper det der. Har egen leilighet og lever billigere enn de som leier. Blir dog litt trangere de neste årene med økende rente.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

De er ikke så dyre. Du finner dem på så og si alle litt ungdommelige skobutikker eller sportsbutikker, men utvalget på farger ++ varierer.

Lenke til kommentar

Noen som vet om en grei side eller tråd med billige, proteinrike måltider og oppskrifter? Flytter hjemmefra for å studere til høsten og må jeg ha et så stramt budsjett som mulig, samtidig som jeg har et godt kosthold. Blir en stor forandring å flytte hjemmefra der kjøleskapet alltid er fult.

 

Tunfisk stekt med taco krydder og ris, egg og havregryn. Er du skikkelig ivrig, burde du gå innom Rimi for å sjekke om de har noen varer som går ut (50% når det er mindre enn 2-3 dager igjen på holdbarheten) Kiwi har jo også lignende opplegg, mye penger å spare! =)

Lenke til kommentar

Tja, andre typer romaskin med låste bevegelser er jo ofte konstruert så du har et høyere grep. Prøv ut en slik og se hvor du merker det selv. De gangene jeg har prøvd noen sett med det, der jeg vanligvis bruker kabelroing, har jeg merket jeg har blitt støl, så kan jo hende det stimulerer litt annerledes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...