Diskutant Skrevet 4. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2011 Hvordan er det med fett som ligger i blodårene? Forsvinner det også med trening, eller forsvinner bare underhudsfett? Hvordan fjernes fett i blodårer? Blodfortynnende midler. Hvordan virker det? Tar jeg det liksom i en måned, og så ferdig, eller må jeg ta det ofte resten av livet? Lenke til kommentar
LasH Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Går det greit å blande proteinpulver i vanlig vannflaske? Gløemte å kjøpe shake når jeg var i byen idag.. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Nei, da forsvinner proteinene... 6 Lenke til kommentar
Brad Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Kommer vell ann på hvor lettløst proteinpulveret ditt er. Proteinene forsvinner hvertfall ikke av den grunn Lenke til kommentar
Grand Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Hvordan er det med fett som ligger i blodårene? Forsvinner det også med trening, eller forsvinner bare underhudsfett? Hvordan fjernes fett i blodårer? Det ligger ikke fett i blodårene, det er kolesrolet som ligger i blodårene. Ved å trene eller ta omega3 etc, så sender kroppen inn det "bra" eller HDL kolestrolet, som tar med seg LDL kolestrolet og bryter det ned i leveren og ved å spise transfett så kommer det "dårlige" (LDL) kolestrolet inn i blodårene. Det dårlige kolestrolet er mye skarpere enn det "bra" og kan hekte seg fast i blodårer som er skadet. Så, når folk sier at det er fett i blodårer mener de fort vekk LDL kolestrol. Som kommer av dårlig kosthold og lite trening. Endret 4. juli 2011 av Sno Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Hva slags fettprosent er det du ligger på nå? Hvor lavt har du tenkt å komme deg? Jeg TROR jeg ligger rett under 9, og målet er under 6,5... Er vel det som kalles en grei "strandform" Lenke til kommentar
War Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Fra 9 til 6 = mye massetap på den siste biten. Vanligvis deffer man ifra 18 til 10-12 før man bulker igjen. Det her er 5-6 i fett% Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Vel, SÅ langt ned i bf skal jeg ikke... Om det bildet setter standarden så er jeg vel mer ute etter 7-8%... Lenke til kommentar
Brad Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Noen som vet om Dawyne "The Rock" Johnson er rein? Har sett noen filmer med han nå og fy faen han ser svær ut! Noe mindre er hva jeg sikter på om noen år! Endret 4. juli 2011 av Brad Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Noen som vet om Dawyne "The Rock" Johnson er rein? Har sett noen filmer med han nå og fy faen han ser svær ut! Noe mindre er hva jeg sikter på om noen år! Han er rein. Jeg har det bladet der, og artikkelen om ham er fantastisk bra skrevet og han fremstår som en særdeles sympatisk fyr. Det jeg har sett av intervjuer av ham er ikke mindre imponerende. Jeg liker Dwayne Johnson ja! Lenke til kommentar
Brad Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Ja, selv. Virker som er fin type. Ikke for kjepphøy og en veldig god skuespiller! Abonnerer du på bladet? Vurderer å gjøre det samme. Kan det stemme etter hva jeg leser her: Link At man kun betaler 40 dollar ca. for 12 utgaver? Eller er det for pr. utgave? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Fra 9 til 6 = mye massetap på den siste biten. Vanligvis deffer man ifra 18 til 10-12 før man bulker igjen. For ikke å snakke om at det har null helsemessig gevinst, og det eneste man får igjen for det er massetap og at man føler seg feit på en fettprosent på 8. Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Han er rein. På hvilket grunnlag kan du si det? Jeg vil si det er ganske naivt å tro at en fyr på den størrelsen som atpåtil har vært både wrestler, amerikansk fotballspiller og nå skuespiller ikke har brukt prestasjonsfremmende midler. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Kjøpte en boks hytte ost i stad. Noen tips til hva jeg kan blande i den? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Ja, selv. Virker som er fin type. Ikke for kjepphøy og en veldig god skuespiller! Abonnerer du på bladet? Vurderer å gjøre det samme. Kan det stemme etter hva jeg leser her: Link At man kun betaler 40 dollar ca. for 12 utgaver? Eller er det for pr. utgave? Drittblad... Er så fylt med reklame at du må lete etter artiklene... Jeg fikk en bunke hos en kompis, derfor jeg har akkurat det nevnte bladet... Kjøpte en boks hytte ost i stad. Noen tips til hva jeg kan blande i den? Jordbærsyltetøy... Lenke til kommentar
Brad Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Noen andre blad som er å anbefale? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Fra 9 til 6 = mye massetap på den siste biten. Vanligvis deffer man ifra 18 til 10-12 før man bulker igjen. For ikke å snakke om at det har null helsemessig gevinst, og det eneste man får igjen for det er massetap og at man føler seg feit på en fettprosent på 8. Men man er jo så guido når man er på 5-6% Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Ja, selv. Virker som er fin type. Ikke for kjepphøy og en veldig god skuespiller! Abonnerer du på bladet? Vurderer å gjøre det samme. Kan det stemme etter hva jeg leser her: Link At man kun betaler 40 dollar ca. for 12 utgaver? Eller er det for pr. utgave? Drittblad... Er så fylt med reklame at du må lete etter artiklene... Jeg fikk en bunke hos en kompis, derfor jeg har akkurat det nevnte bladet... Kjøpte en boks hytte ost i stad. Noen tips til hva jeg kan blande i den? Jordbærsyltetøy... Serr? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Jordbærsyltetøy... Serr? JA! Spiser det selv akkurat nå... En spiseskje syltetøy og enhalv boks cc er snadder... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå