Dufen Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Nei sykling er ikke trening lengre... Hør på hva Rip sier Men dere er vel for unge til å vite hvem Ronan var... http://www.youtube.com/watch?v=0iL7DdAKnAc Endret 3. juli 2011 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Begynner med Leangains i morgen, og vil bare sjekke at jeg har forstått det riktig Siden jeg vil opp i vekt tenkte jeg å ligge på rundt 3500kcal. 20% av dagens kcal inntak skal vist tas før trening. M1, kl 1300 ca 700kcal Trening kl 15.30 M2, kl 17.00 det støste måltidet M3, kl 21.00 siste måltid Faste Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Ser riktig ut det der ja. Men bare så det er sagt, det må ikke absolutt være tre måltider, du kan fint ta deg en matbit f.eks kl 19 hvis du føler det er vanskelig å få i deg nok kcal fordelt på de andre måltidene. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Ok, flotters. Ja det skulle jo være greit det så lenge jeg ikke gjør det i fasten. Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Paranøtter eller hasselnøtter er gode kilder for fett og kcal! Jeg ville ikke spist mye paranøtter. De inneholder ekstremt mye selen som forhøyer kolesterolnivåene i kroppen. Jeg har lest at daglig inntak av paranøtter ikke bør overstige to nøtter fordi det kan være skadelig for hjertet. Hvorvidt det siste jeg skrev der er sant ville jeg tatt med en klype salt. Mener å ha lest det i en avis. Typisk VG, dagbladet eller lignende. Studien har jeg egentlig heller ikke lest, kom bare over den. Hvorfor skriver jeg egentlig dette når jeg ikke kan noe som helst om emnet utenom en studie og en elendig avisartikkel? Jaja, blir for dumt å ikke poste det nå som jeg har skrevet så mye... Endret 3. juli 2011 av medlem-211409 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Det er upassende OT å fortelle om at man har fått jobb på treningssenter i denne tråden, og tydeligvis også at man under treningstur nesten ble påkjørt av en buss Roll on, nøttediskusjonen! 7 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Det er upassende OT å fortelle om at man har fått jobb på treningssenter i denne tråden, og tydeligvis også at man under treningstur nesten ble påkjørt av en buss Roll on, nøttediskusjonen! De har janteloven i PWO-shaken... 2 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Hvem bestemmer egentlig over denne tråden? Jeg ser på denne tråden mer som en "treningscafe" enn en tråd dedikert for treningens dype spørsmål. Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Det er upassende OT å fortelle om at man har fått jobb på treningssenter i denne tråden, og tydeligvis også at man under treningstur nesten ble påkjørt av en buss Roll on, nøttediskusjonen! Hehe . Personlig synes jeg ikke at det å fortelle om at man har fått jobb på treningssenter eller at man nesten ble påkjørt under treningsturen av en buss er OT. Egentlig ikke nøttediskusjonen heller, siden det står i førstepost at alt innen og rundt trening og kosthold ksn diskuteres her. Jeg er faktisk ganske overrasket over at ingen har ropt ut at det er OT å diskutere nøtter her enda, de kommer vel kanskje snart... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Synes alle temaer som dreier seg rundt alle former for trening og kosthold er ålreite å lese her jeg. Koselig med litt aktivitet 2 Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Er det her et godt kjøp? Min lenke Er det lurt å ha et godt protein inntak mens man driver med kreatin? Lenke til kommentar
War Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Kreatin bruker man hele aaret uansett. Den du linker til er ikke bedre en vanlig kreatin, saa sjekk pris. Protein har ingen sammenheng, her har du 2,2 eller 3g pr kg kroppsvekt avhengig av bulk/deff Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Paranøtter eller hasselnøtter er gode kilder for fett og kcal! Jeg ville ikke spist mye paranøtter. De inneholder ekstremt mye selen som forhøyer kolesterolnivåene i kroppen. Jeg har lest at daglig inntak av paranøtter ikke bør overstige to nøtter fordi det kan være skadelig for hjertet. Hvorvidt det siste jeg skrev der er sant ville jeg tatt med en klype salt. Mener å ha lest det i en avis. Typisk VG, dagbladet eller lignende. Studien har jeg egentlig heller ikke lest, kom bare over den. Hvorfor skriver jeg egentlig dette når jeg ikke kan noe som helst om emnet utenom en studie og en elendig avisartikkel? Jaja, blir for dumt å ikke poste det nå som jeg har skrevet så mye... Mulig jeg er helt på bærtur, men høyt kolesterol er bare farlig dersom man kombinerer dette med høyt blodtrykk?. Overhørte en person på ett treningssenter engang som fortalte at så lenge man ikke hadde høyt blodtrykk så var ikke høyt kolesterol noe å bekymre seg over. Tar det med en klype salt, men mainstream media stoler jeg lite på. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Høyt nivå av såkalt LDL (Low-density lipoprotein, også kjent som "dårlig kolesterol") kan føre til innsnevrede blodårer som følge av kolesterolansamlinger, noe som igjen vil øke blodtrykket. Det du er på jakt etter er en høy HDL/LDL-ratio, dvs mye HDL (High-density lipoprotein) og lite LDL. Dette oppnås ved; Aerobisk trening Vekttap Niacintilskudd Røykstopp Nedgang i inntaket av transfett Lavt alkoholkonsum Fiberrik diett Omega-3 Flerumettet cis-fett og HDL-rikt kolesterol (typisk for olivenolje) Endret 4. juli 2011 av LarsP 3 Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Kreatin bruker man hele aaret uansett. Den du linker til er ikke bedre en vanlig kreatin, saa sjekk pris. Protein har ingen sammenheng, her har du 2,2 eller 3g pr kg kroppsvekt avhengig av bulk/deff Hvilket anbefaler du da? Gjerne ikke så veldig dyrt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Hvem bestemmer egentlig over denne tråden? Jeg ser på denne tråden mer som en "treningscafe" enn en tråd dedikert for treningens dype spørsmål. I dag begynner jeg med mengdeprogram! 6xknebøy i uken Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Kreatin bruker man hele aaret uansett. Den du linker til er ikke bedre en vanlig kreatin, saa sjekk pris. Protein har ingen sammenheng, her har du 2,2 eller 3g pr kg kroppsvekt avhengig av bulk/deff Hvilket anbefaler du da? Gjerne ikke så veldig dyrt. Monohydrat (?) tror jeg det var jeg kjøpte fra Gymgrossisten og det kosta meg vel ca 200 for 2.5 KG tror jeg REDIGERT link Litt dyrere nå ser jeg så jeg kjøpte vel på tilbud ... Men det varer lenge og er billig. Mix det i shaken Endret 4. juli 2011 av Mikkel™ Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 I dag begynner jeg med mengdeprogram! 6xknebøy i uken Shit ass, man blir jo overtrent av å trene to dager på rad så tør ikke tenke på hvor overtrent du kommer til å bli! Snakker femdobbelt overtrent liksom. Men hvis du passer på å drikk nok Jack3d da så går det sikkert bra likevel. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Mener du ikke Jack3ed3D? Men joda. Dobbel dose, sånn for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Trena igår, så nå må jeg restituere i noen uker. Passe på å gjøre minst mulig. Hva synes dere, begynne på 5x5 eller kjøre enda en runde med RYP? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå