Ol'H Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg hadde samme problemet i starten. Jeg bare kjørte på for fullt, og den forsvant. Var også verst når jeg brukte EZ stang. Selv om dette er noe du selv må føle om du tør, men sener blir bare sterker av slikt om du har varmet skikkelig opp. Hvis ikke så rykker de 2x4 på biceps ja, og muligens 3x3 på triceps siden det er en litt større muskelgruppe. Da starter jeg med dette på neste armøkt. Mine små mål etter def. Venstre arm: 40.5 cm Høyre arm: 39.5 målt når jeg strammet, uten noe som helst pump. Ja da skal jeg begyne med dette til onsdagen. Mine mål nå er : Høyre arm 35,5 Venstre arm 35,0 Dette er stramet uten pump. Tror jeg Skal sjekke når jeg kommer hjem. Jeg starter på fredag/Lørdag med høyrep da, får se hva som skjer. Håper på 2-3cm økning på en måned, håper på så mye siden jeg er gått ned fra 42cm. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Noen som bor i Trondheim her? Mente jeg hadde hørt du bodde der War? Lurer på om det er noe slags helsestudio rundt sentrum? Skal dit den 4.november med klassen for å se på "Kristin Lavrandsdotter" på teater, trondheim er sånn 6-7 timer unna her med bil/buss, så vi må ligge over på ett eller annet undgdomsherberg... Tenkte derfor jeg skulle ta en økt på lørdag den 5. mens vi var i trondheim Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 I trondheim sentrum er det to ledende helsestudio: S.A.T.S - ligger i kjøpmannsgata, like ved Bakke bro. 3T - ligger i Kongens gate helt ved krysset til kjøpmannsgata. Vil anbefale S.A.T.S da det senteret er størst og har best utstyr. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Hmm, fikk mitt første proteinpulver i dag. Blandet meg en shake, men synest ikke den var spesiellt god. Hvordan blander dere (mengde pulver/vann/melk og temperatur på væsken)? Sjokoladesmak jeg har fått. Må kanskje bare vennes til pulveret. Jeg hadde kanskje for mye pulver i, føltes som jeg hadde litt igjen i munnen etter at jeg hadde fått det meste ned. Hadde nok bare for mye pulver i. Blanda tynnere nå (3 toppede spiseskjeer mot 5 tidligere - 4,5dl melk nå i steden for 4,5dl vann (gir vel samme resultat)) og da vart det meget mye bedre. Endret 27. september 2005 av Nostradamus Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hvordan blander dere (mengde pulver/vann/melk og temperatur på væsken)? Brukar som regel 3 dl melk blanda med 20-30 g proteinpulver. Kjempegodt. Tykkjer ihvertfall at det har blitt bedre i det siste, så det er nok kun noko ein må venne seg til. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Den blå über-lettmelken anbefales visst...Slipper å få i deg fett også... Lenke til kommentar
War Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Noen som bor i Trondheim her? Mente jeg hadde hørt du bodde der War? Dra på flex på leangen, buss fra sentrum 10 min. 3t osv har vekter i pound og oz og løpebånd i fot og matter i snes. vanskelig å trene der. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Kreatin: 5 eller 4 ganger daglig de 5 første dagene? Står 4 på boksen, men har lest her at det er 5. Tror jeg går for 4 hvis ingen er bombesikker på noe annet. Hvor mye er 5g? En toppet teskje? (beklager War, husker ikke 100% hva du sa) Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Tror 5 gram tilsvaren en toppet teskje ja. Men er det ikke med "scoop" i boksen da? Lenke til kommentar
War Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 4 eller 5 hva er forskjellen? noen tar også 10 gram og kanskje 20 gram om dagen uten om oppladningsfasen. Kreatinlagrene blir uansett fulle om du dropper oppladningsfasen, den er der bare for å få lagrene fortere fulle. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Den blå über-lettmelken anbefales visst...Slipper å få i deg fett også... Fett er jo bra under f.eks. bulk. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Den blå über-lettmelken anbefales visst...Slipper å få i deg fett også... Fett er jo bra under f.eks. bulk. Ikke fettet i melk. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Ikkje? Eg har høyrt noko heilt anna. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Ikkje? Eg har høyrt noko heilt anna. Så du har ikke hørt om mettet fett, treumettet fett, umettet fett osv... da? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Jo? Har alltid trudd at fettet i melka var meitta. Lenke til kommentar
War Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Fettet i melkeprodukter er mettet og ikke bra uansett. Her fra min tråd på tn Mettet fett Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Noen som har en god øvelse eller to for å trene nakken. Fant ut at det var litt skralt med muskler der idag morgs. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Noen som har en god øvelse eller to for å trene nakken.Fant ut at det var litt skralt med muskler der idag morgs. <-- shrugs, med vekter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå