Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Jeg hadde samme problemet i starten. Jeg bare kjørte på for fullt, og den forsvant. Var også verst når jeg brukte EZ stang.  Selv om dette er noe du selv må føle om du tør, men sener blir bare sterker av slikt om du har varmet skikkelig opp. Hvis ikke så rykker de  ;)

2x4 på biceps ja, og muligens 3x3 på triceps siden det er en litt større muskelgruppe. Da starter jeg med dette på neste armøkt.

Mine små mål etter def.

Venstre arm: 40.5 cm

Høyre arm: 39.5

målt når jeg strammet, uten noe som helst pump.

Ja da skal jeg begyne med dette til onsdagen.

Mine mål nå er :

Høyre arm 35,5

Venstre arm 35,0

Dette er stramet uten pump.

Tror jeg :hmm: Skal sjekke når jeg kommer hjem.

Jeg starter på fredag/Lørdag med høyrep da, får se hva som skjer.

Håper på 2-3cm økning på en måned, håper på så mye siden jeg er gått ned fra 42cm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som bor i Trondheim her? Mente jeg hadde hørt du bodde der War?

Lurer på om det er noe slags helsestudio rundt sentrum?

Skal dit den 4.november med klassen for å se på "Kristin Lavrandsdotter" på teater, trondheim er sånn 6-7 timer unna her med bil/buss, så vi må ligge over på ett eller annet undgdomsherberg...

Tenkte derfor jeg skulle ta en økt på lørdag den 5. mens vi var i trondheim :D

Lenke til kommentar

Hmm, fikk mitt første proteinpulver i dag. Blandet meg en shake, men synest ikke den var spesiellt god. Hvordan blander dere (mengde pulver/vann/melk og temperatur på væsken)?

Sjokoladesmak jeg har fått. Må kanskje bare vennes til pulveret. Jeg hadde kanskje for mye pulver i, føltes som jeg hadde litt igjen i munnen etter at jeg hadde fått det meste ned.

Hadde nok bare for mye pulver i. Blanda tynnere nå (3 toppede spiseskjeer mot 5 tidligere - 4,5dl melk nå i steden for 4,5dl vann (gir vel samme resultat)) og da vart det meget mye bedre.

Endret av Nostradamus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...