Zeph Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Cashewnøtter er også smud. Prøv å få tak i usaltet. Eventuelt skyll dei med vatn først. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Paranøtter eller hasselnøtter er gode kilder for fett og kcal! Paranøtter er så usannsynlig vondt synes jeg. Smaker beskt og gir en tørr og kjip følelse i munnen av å spise det... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Usj, store ambisjoner om å starte styrketreningen i morgen, men ser ut til at jeg kanskje må innrømme at jeg faktisk er syk (noe jeg sjeldent er og enda sjeldnere innrømmer!) Krysser fingrene for at jeg er frisk til i morgen! Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg skjønner ikke hvordan flere av dere klarer å trene annenhver dag, altså 48 timer. Strekke ut gjør jeg og å. Jeg skal ta en tredagers før neste økt iaff. Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg skjønner ikke hvordan flere av dere klarer å trene annenhver dag, altså 48 timer. Strekke ut gjør jeg og å. Jeg skal ta en tredagers før neste økt iaff. Hva mener du? du klarer ikke å vente til neste treningsøkt, eller blir det for liten pause mellom? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Hva mener du? du klarer ikke å vente til neste treningsøkt, eller blir det for liten pause mellom? Vel. Jeg er for støl og generell litt lat av meg, pluss at jeg kjenner at noen deler er blitt litt ekstra belastet i den siste økt. Fant f.eks ut at skuldermusklene (de som brukes i sidehev) er så å si ikke-eksisterende. Tror jeg tok sånn ti reps med 5 eller 2.5 og klarte ikke mer enn 3 fulle sets på mellom 10-12. Har egentlig bare valset rundt i treningslokalene og prøvd meg på forskjellige øvelser. Jeg er rimelig ny i gamet så jeg prøver å kartlegge mangler og treningsbehov for kroppen min. Tok f.eks knebøy i maskin, trodde alt var a-ok, så kjenner jeg dagen etter et mindre kink i høyre del av midtkorsryggen. Dette var da 30kg i ett usikkert antall rep/sets. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Når du trener mer regelmessig blir du ikke like hinsides støl etter hver økt, heldigvis 1 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Hehe, Skal ikke se bort i fra det. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Ble kjørt av veien av en buss i dag, prøvde å kjefte på sjåføren på neste busstopp, hvorpå han truet med å kjøre på meg. Jeg sto forran bussen og han begynte å kjøre sånn 5 og 5cm av gangen mens jeg sto å pekte på døra slik at han skulle åpne. Registreringsnummeret er tatt, men politiet ville ikke gjøre noe med saken fordi det ikke var personskader. En ting er helt sikkert, i morgen tar jeg kontakt med Ruter.. Endret 3. juli 2011 av Sink Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Hehe, Skal ikke se bort i fra det. Spis mer Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Ble kjørt av veien av en buss i dag, prøvde å kjefte på sjåføren på neste busstopp, hvorpå han truet med å kjøre på meg. Jeg sto forran bussen og han begynte å kjøre sånn 5 og 5cm av gangen mens jeg sto å pekte på døra slik at han skulle åpne. Registreringsnummeret er tatt, men politiet ville ikke gjøre noe med saken fordi det ikke var personskader. En ting er helt sikkert, i morgen tar jeg kontakt med Ruter.. Dette er jævlig irriterende. Bussjåfører har en svært sosialt krevende jobb, derfor går noen av dem av nøtta! Det unnskylder på ingen måte blind diskriminering av folk og fe. Bra at du tok bussnr. Prøv å husk sjåføren. Neste gang du går på bussen, smil og si hei, betal for en billet, og når han strekker seg ned for å dumpe penga, gi han den største spyttklysa ever i trynet og løp. win. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Hei dere. Noen få spørsmål. I morgen begynner jeg med det nye programmet! Gleder meg mye, føler jeg meg noe som er et godt tegn. Uansett har jeg helt glemt 4x4 intervaller. Hvordan skal jeg presse dette inn i et program med økter på Mandager, Onsdager og Fredager? Hadde vel egentlig ikke planlagt å trene fem ganger i uka, og jeg vet heller ikke om det passer, men får evt. se? Til slutt lurer jeg på om en Nutrilett bar kan passe som et mellommåltid? Liker godt smaken og næringen er slett ikke værst. Takk for svar! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Hva slags nøtter bør jeg kjøpe? 2 kilder: Lenke 1: 1. Valnøtter 2. Mandler 3. Cashewnøtter 4. Pecannøtter 5. Brasilnøtter 6. Macadamianøtter Lenke 2 1. Mandler 2. Valnøtter 3. Pecannøtter 4. Brasilnøtter 5. Cedarnøtter Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Ble kjørt av veien av en buss i dag, prøvde å kjefte på sjåføren på neste busstopp, hvorpå han truet med å kjøre på meg. Jeg sto forran bussen og han begynte å kjøre sånn 5 og 5cm av gangen mens jeg sto å pekte på døra slik at han skulle åpne. Registreringsnummeret er tatt, men politiet ville ikke gjøre noe med saken fordi det ikke var personskader. En ting er helt sikkert, i morgen tar jeg kontakt med Ruter.. Hundebæsj i en papirpose å sett fyr på den uttafor inngangsdøra hans... Win! Lenke til kommentar
Sink Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Dette er jævlig irriterende. Irriterende?!!? Jeg ble redd og naturligvis veldig sint, hadde bussjåføren åpnet døren og beklaget seg skulle jeg kjøpt den, men når han heller truer med å kjøre over meg skal jeg ta det så langt jeg klarer. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Ble kjørt av veien av en buss i dag, prøvde å kjefte på sjåføren på neste busstopp, hvorpå han truet med å kjøre på meg. Jeg sto forran bussen og han begynte å kjøre sånn 5 og 5cm av gangen mens jeg sto å pekte på døra slik at han skulle åpne. Registreringsnummeret er tatt, men politiet ville ikke gjøre noe med saken fordi det ikke var personskader. En ting er helt sikkert, i morgen tar jeg kontakt med Ruter.. Hundebæsj i en papirpose å sett fyr på den uttafor inngangsdøra hans... Win! Hehe Satans god idè Doof. I like! Men dette for jo konsekvenser for alle passasjerene i nevnte buss, det er jo sjåføren vi skal ta. Vi får vel komme opp med noe værre sammen. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Ble kjørt av veien av en buss i dag, prøvde å kjefte på sjåføren på neste busstopp, hvorpå han truet med å kjøre på meg. Jeg sto forran bussen og han begynte å kjøre sånn 5 og 5cm av gangen mens jeg sto å pekte på døra slik at han skulle åpne. Registreringsnummeret er tatt, men politiet ville ikke gjøre noe med saken fordi det ikke var personskader. En ting er helt sikkert, i morgen tar jeg kontakt med Ruter.. Du sykla da eller? Gir min fulle støtte til buss-sjåføren. Håper han gjør det samme neste gang. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Har egentlig bare valset rundt i treningslokalene og prøvd meg på forskjellige øvelser. Jeg er rimelig ny i gamet så jeg prøver å kartlegge mangler og treningsbehov for kroppen min. Du har ingen spesielle treningsbehov. Er du utrent har alt på kroppen et treningsbehov. Kom deg på et helt generelt styrkeprogram som 5x5 eller RYP. Du er ikke så avansert at du må prioritere. Ble kjørt av veien av en buss i dag, prøvde å kjefte på sjåføren på neste busstopp, hvorpå han truet med å kjøre på meg. Jeg sto forran bussen og han begynte å kjøre sånn 5 og 5cm av gangen mens jeg sto å pekte på døra slik at han skulle åpne. Registreringsnummeret er tatt, men politiet ville ikke gjøre noe med saken fordi det ikke var personskader. En ting er helt sikkert, i morgen tar jeg kontakt med Ruter.. Føler du så stor tilhørighet i treningstråden at du må fortelle om ulykken her? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Ble kjørt av veien av en buss i dag, prøvde å kjefte på sjåføren på neste busstopp, hvorpå han truet med å kjøre på meg. Jeg sto forran bussen og han begynte å kjøre sånn 5 og 5cm av gangen mens jeg sto å pekte på døra slik at han skulle åpne. Registreringsnummeret er tatt, men politiet ville ikke gjøre noe med saken fordi det ikke var personskader. En ting er helt sikkert, i morgen tar jeg kontakt med Ruter.. Føler du så stor tilhørighet i treningstråden at du må fortelle om ulykken her? Var ute på treningstur, så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 snip Føler du så stor tilhørighet i treningstråden at du må fortelle om ulykken her? Ehh... Sykling = trening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå