Dufen Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Ja burde kanskje det. Hva slags kjøtt bør jeg spise? Hva er billig og lettvint? Maggi juicy chicken Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Strimlet svinekjøtt og kjøttdeig er billig og bra Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Ja burde kanskje det. Hva slags kjøtt bør jeg spise? Hva er billig og lettvint? Maggi juicy chicken Testa før, ikke bedre en plain kyllingfillet. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Da har du seriøst gjort noe feil en eller anna vei... Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Ikke diss matlaginga til moren min.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Ja burde kanskje det. Hva slags kjøtt bør jeg spise? Hva er billig og lettvint? Kyllingkjøttdeig, svinekjøttdeig, karbonadedeig (ikke så billig men lettvint, godt og sunt), strimlet svinekjøtt, svinefilet, kyllingfilet, kalkunfilet, biff av ymse slag (heller ikke billig, men sabla godt og enkelt). Også hvis du er av typen som er glad i greier trekt opp fra sjøen så finnes det jo et hav av fiskesorter å velge mellom. 1 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 ET HAV AV FISKESORTER HAHAHAH! Kort fortalt: kjøtt fra fugl, fisk og svin er godt for deg, i tillegg til rent kjøtt fra storfe, som f.eks biff. 1 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 5x5 =/= 25 reps, joakim. Men det ER jo 25 repetisjoner totalt per øvelse i en økt. Nei, 5x5 betyr ikke at man hverken er låst til 5 reps eller 5 serier. Har vært oppe i over 30 reps på øvelser før jeg. Noen av disse er lettere vekter på vei opp mot et toppsett tho. Andre ganger har jeg vært nede i 15-20 reps på en øvelse. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Det enkleste er ofte det beste, right? Nytt bakgrunnsbilde: Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Nice, har akkurat reinstallert så den der bruker jeg lett Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Det enkleste er ofte det beste, right? Nytt bakgrunnsbilde: "Hold kjeft og tog." Flott.. Bruker denne selv, men har irritert meg så lenge på at det står "train" at jeg nesten må endre på det.. Endra på den hvis noen vil ha.. Endret 1. juli 2011 av Diskutant 1 Lenke til kommentar
Bulava Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Det enkleste er ofte det beste, right? Nytt bakgrunnsbilde: "Hold kjeft og tog." Flott.. Bruker denne selv, men har irritert meg så lenge på at det står "train" at jeg nesten må endre på det.. Endra på den hvis noen vil ha.. dette har du tydelig vis ikke greie på noen random treff fra Google: http://articles.elitefts.com/articles/training-articles/are-your-athletes-training-or-working-out/ http://coach-izzy-talks-fitness.com/2011/04/21/training-or-working-out/ Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Det enkleste er ofte det beste, right? Nytt bakgrunnsbilde: "Hold kjeft og tog." Flott.. Bruker denne selv, men har irritert meg så lenge på at det står "train" at jeg nesten må endre på det.. Endra på den hvis noen vil ha.. Whatever flows your boat Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg er så drittlei det råttne kjøttet i dagligvaren. Særlig kyllingkjøttet er duggent. hvor får jeg tak i ekte, ferskt kjøtt, som gjort på gamlemåten? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Det enkleste er ofte det beste, right? Nytt bakgrunnsbilde: "Hold kjeft og tog." Flott.. Bruker denne selv, men har irritert meg så lenge på at det står "train" at jeg nesten må endre på det.. Endra på den hvis noen vil ha.. Ikke en gang Jan Thomas snakker om workouts, han TRENER Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg er så drittlei det råttne kjøttet i dagligvaren. Særlig kyllingkjøttet er duggent. hvor får jeg tak i ekte, ferskt kjøtt, som gjort på gamlemåten? På gården? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Hehe .. får vel ta toget ut til distriktene og slakte kyra selv Lenke til kommentar
gnav Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg er så drittlei det råttne kjøttet i dagligvaren. Særlig kyllingkjøttet er duggent. hvor får jeg tak i ekte, ferskt kjøtt, som gjort på gamlemåten? Ser etter det samme. Ja, spesielt kyllingkjøttet en får i daglivaren er superkjipt hvis en vet hvordan ferskt kjøtt fra normale (eller, nå til dags er de vel heller unormale) kyllinger/høns egentlig smaker. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2011 Whatever flows your boat Nettop.. Jeg hater når det står "Train", det føles ikke å gi mening.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Ser etter det samme. Ja, spesielt kyllingkjøttet en får i daglivaren er superkjipt hvis en vet hvordan ferskt kjøtt fra normale (eller, nå til dags er de vel heller unormale) kyllinger/høns egentlig smaker. Joda. Men det går an å kjøpe Stangekylling også, for eksempel. Man får det man ikke betaler for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå