Continum Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) Noen som har erfaring med catslide trening? Meldte meg på en sånn time på mitt lokale treningssenter Aldri prøvd det før. Endret 29. juni 2011 av Continum Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Hmm Nope. Cant say i have. Oversatt til norsk blir jo det "kattesklietrening." Om ikke annet så høres det jo interessant ut. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 http://www.catslide.no/ Skal visst være ganske effektivt, uten at jeg har sett meg så voldsomt inn i det. Uansett, blir interessant å teste i kveld Lenke til kommentar
kjøtt Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 http://www.catslide.no/ Skal visst være ganske effektivt, uten at jeg har sett meg så voldsomt inn i det. Uansett, blir interessant å teste i kveld Har vært borti det der før, ja. Ikke programmet de kjører, men samme prinsipp og med den skligreia. Sjekk ut videoen her Lenke til kommentar
kjøtt Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Hva syns du, effektivt? Ja, det er jo gode øvelser man kan utføre med minimalt utstyr. Som han sier i videoen kan man gjøre det ganske utfordrende. Jeg testet det bare såvidt, men har begynt med noe lignende som tilleggsøvelse til vektløftinga. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Hola, har nettopp fylt 15 og har lyst til og begynne og trene. Har lyst til og trene på studio og jogge ca 1 gang i uken. Men på hvilket studio har jeg lov til og trene på? Bor i oslo. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Endel sentre bl.a. Sats lar deg registrere deg med foreldres samtykke fra 1. januar det året du fyller 16. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Har lest endel om myo-reps, og det virker som en metode som er svært effektiv. Tror jeg skal prøve meg på det når jeg er ferdig med programmet jeg er på nå. Vet at det er endel her som har erfaring med myo-reps, hvordan fungerte det? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 How to deadlift http://www.youtube.com/watch?v=FMfHD1kF41U Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Liker spessielt den fra 0:43, fin teknikk 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) Likte 2:32 jeg! :!: Endret 29. juni 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 God kveld! Da har jeg endelig begynt å trene igjen etter en liten pause. Ble medlem i forrigegårs hos nærmeste SATS senter, og er stor fornøyd! Så kom vi til dette med programmer da. Når man registreres seg hos SATS, er det en plikt å møte opp til veiledningstime hvor du kan stille spørsmål og få hjelp til å sette opp en treningsoversikt. Jeg møtte opp, og fikk elendig veiledning (ikke overrasket akkurat) Har lest litt rundt og sett de forskjellige programmene som er tilgjengelige. Har allerede prøvd RYP i 13 uker, men synes programmet er litt lite variert, og litt demotiverende til tider. Prøvde også stronglifts (5x5) som jeg ikke fant så spesielt spennende. Jeg fant dette programmet på trening.no som så ganske ålreit ut. Noen som har erfaring med programmet, evt. noe å tilføye? Setter pris på all hjelp jeg kan få, for å komme kjappest i gang med treningen! Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) Jeg får vondt av å se på!! Over: Sikkert et helt greit program. Ser ikke poenget med tåhev, egentlig. Så ville jeg jo tatt med marløft. Endret 29. juni 2011 av wingeer Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Ser ikke poenget med tåhev? Poenget er vel å få trening til to muskler som ikke får all verdens med trening med noen andre øvelser. Tåhev inngår i mange treningsrutiner fra kjente profiler (som f.eks Rakich), og jeg ser ikke poenget med å droppe trening av legger. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Argument til autoritet er en logisk feilslutning. Leggene treffer en som stabilisator og synergist i knebøy. Med mindre en driver med bodybuilding ser jeg ikke uten videre et praktisk poeng i å ha en konkret øvelse for leggene. For å droppe de? De får trent seg gjennom knebøy, det tar ekstra tid, og det er ikke noe praktisk behov for det dersom en ikke driver svært målrettet styrketrening. Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Argument til autoritet er en logisk feilslutning. Leggene treffer en som stabilisator og synergist i knebøy. Med mindre en driver med bodybuilding ser jeg ikke uten videre et praktisk poeng i å ha en konkret øvelse for leggene. For å droppe de? De får trent seg gjennom knebøy, det tar ekstra tid, og det er ikke noe praktisk behov for det dersom en ikke driver svært målrettet styrketrening. Om en vil ha merkbart større legger, så jo, det er ett praktisk behov for tåhev. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Likte 2:32 jeg! :!: Kalles crossfit og er en fantastisk treningsform om man har kondis til det 1 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Så vokser leggene dersom du har knebøy i programmet ditt. Vil du ha store legger så kan du sprinte i tillegg. Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Så vokser leggene dersom du har knebøy i programmet ditt. Vil du ha store legger så kan du sprinte i tillegg. Hvordan kan du si at alle får større legger av knebøy? Kanskje for noen, men for andre må de ha skikkelig juling ved en øvelse der det tar direkte på leggene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå