Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God kveld!

 

Da har jeg endelig begynt å trene igjen etter en liten pause. Ble medlem i forrigegårs hos nærmeste SATS senter, og er stor fornøyd! Så kom vi til dette med programmer da. Når man registreres seg hos SATS, er det en plikt å møte opp til veiledningstime hvor du kan stille spørsmål og få hjelp til å sette opp en treningsoversikt. Jeg møtte opp, og fikk elendig veiledning (ikke overrasket akkurat)

 

Har lest litt rundt og sett de forskjellige programmene som er tilgjengelige. Har allerede prøvd RYP i 13 uker, men synes programmet er litt lite variert, og litt demotiverende til tider. Prøvde også stronglifts (5x5) som jeg ikke fant så spesielt spennende.

 

Jeg fant dette programmet på trening.no som så ganske ålreit ut. Noen som har erfaring med programmet, evt. noe å tilføye?

 

Setter pris på all hjelp jeg kan få, for å komme kjappest i gang med treningen! :)

Lenke til kommentar

Argument til autoritet er en logisk feilslutning.

Leggene treffer en som stabilisator og synergist i knebøy. Med mindre en driver med bodybuilding ser jeg ikke uten videre et praktisk poeng i å ha en konkret øvelse for leggene.

For å droppe de? De får trent seg gjennom knebøy, det tar ekstra tid, og det er ikke noe praktisk behov for det dersom en ikke driver svært målrettet styrketrening.

Lenke til kommentar

Argument til autoritet er en logisk feilslutning.

Leggene treffer en som stabilisator og synergist i knebøy. Med mindre en driver med bodybuilding ser jeg ikke uten videre et praktisk poeng i å ha en konkret øvelse for leggene.

For å droppe de? De får trent seg gjennom knebøy, det tar ekstra tid, og det er ikke noe praktisk behov for det dersom en ikke driver svært målrettet styrketrening.

 

Om en vil ha merkbart større legger, så jo, det er ett praktisk behov for tåhev.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...