TheNarsissist Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Synes det er helt greit at folk retter på teknikken min, er bare en person der jeg trener som har gjort det og han vet hva han snakker om. Sist jeg var der dro han 280kg Disse eldre gubbene som sier jeg må bruke pussypad på knebøy derimot Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 I mitt tilfelle var det bare tips om å holde ryggen rettere for å minske risikoen for skader, så som sagt, håper det ikke ble tatt ille opp. Får snakke med han igjen neste gang jeg ser han, han trente idag også men jeg lot han være i fred Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Jeg hadde blitt sur om noen kom bort til meg og rettet på teknikken min. De få gangene det har skjedd har jeg blitt veldig sur. Det er egentlig bare positivt om noen retter på ting jeg gjør galt, men siden jeg er som jeg er (og tror jeg er bedre enn mange andre) så blir jeg irritert. Jeg sier bare "takk for hjelpen" til den som kommer og retter på meg, men inni meg er jeg mektig irritert og sur hvis det er øvelse jeg tror jeg gjør riktig. Det burde selvfølgelig ikke vært slik, men det er slik det er. Jeg har et slags instinkt inni meg som gjør at jeg synes jeg er bedre enn mange andre selv om jeg ikke er det... Lenke til kommentar
War Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Det mest irriterende er når noen "retter" feil, så må man velge å utføre det galt for at dem ikke skal føle seg dumme eller bare ignorere de og leke diva. Jeg får lyst til å si noe når noen snakker om 190kg knebøy osv, så bøyer de 10 cm ned og kompisene roper ny rekord osv. Eller svigers som trener sammen en fra jobb, ene er sterkere en andre, men han andre skal ikke være noe dårligere så de bruker samme vekt og utfører øvelsene helt feil. Kanskje 10% av banen og i helt feil stilling. De har trent sammen i 10 år på de samme vektene og har ingen resultater å vise til. De har ikke en gang beholdt massen. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Skal delta i en konkurranse som går over 24 timer, og vil forbrenne bortimot 7000 kcal. Er det noen som har tips til mat jeg kan ta med? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Skal delta i en konkurranse som går over 24 timer, og vil forbrenne bortimot 7000 kcal. Er det noen som har tips til mat jeg kan ta med? Nøtter er veldig kaloririkt. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) Skal delta i en konkurranse som går over 24 timer, og vil forbrenne bortimot 7000 kcal. Er det noen som har tips til mat jeg kan ta med? Nøtter er veldig kaloririkt. Takk. Nøtter/tørket frukt er notert. Bare kom med flere tips. Endret 24. juni 2011 av Donnie Darko Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Jøss.. trent i et halvt år for å forberede deg til opptaket også gidder du ikke prøve engang? 2 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Det er bedre å prøve og feile, enn å ikke prøve i det hele tatt. Men det er nå bare min mening... 7 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 The shot you are absolutely sure to miss on is the one you didn`t fire... 2 Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) viste ikke at 410kg kunne se så lett ut og faen for noen lår på carl! Endret 24. juni 2011 av joakimz Lenke til kommentar
Brad Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Fy faen, er nesten så stanga knekker jo! Lenke til kommentar
kjøtt Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) viste ikke at 410kg kunne se så lett ut og faen for noen lår på carl! Wow, imponerende. Er det der dopingfritt i tillegg? Har ikke så mye kjennskap til den sportslige delen av styrketrening. Edit: Jeg fikk forresten min Jack3d i dag. Imponerende greier. Markløftdag i uke to med 5/3/1, og volumsetta etterpå gikk som en drøm med mye kortere pauser mellom. I tillegg tok jeg bare én skje pulver. Endret 24. juni 2011 av kjøtt Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Oh lord! Låret hans er jo på størrelse med...meg! Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 viste ikke at 410kg kunne se så lett ut og faen for noen lår på carl! Wow, imponerende. Er det der dopingfritt i tillegg? Har ikke så mye kjennskap til den sportslige delen av styrketrening. Edit: Jeg fikk forresten min Jack3d i dag. Imponerende greier. Markløftdag i uke to med 5/3/1, og volumsetta etterpå gikk som en drøm med mye kortere pauser mellom. I tillegg tok jeg bare én skje pulver. ja, er nok ikke noe dop her nei, sterk blid og dopingfri Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Smaker Mutant mass dritt? Tipper du har Coockies & Cream smaken? Jordbær og banan. Smakar minst vondt om eg blandar med appelsinjuice, men det er direkte vondt. Blir litt betre om eg blandar med ein smoothiemix, men då endar eg berre opp med 1,5 liter halvdårleg smoothie. Det er ein praktisk måte å få i seg kalorier, men trur eg går for noko med betre smak neste gong. Hvor mye skal du ha for den? Lenke til kommentar
Brad Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 viste ikke at 410kg kunne se så lett ut og faen for noen lår på carl! Edit: Jeg fikk forresten min Jack3d i dag. Imponerende greier. Markløftdag i uke to med 5/3/1, og volumsetta etterpå gikk som en drøm med mye kortere pauser mellom. I tillegg tok jeg bare én skje pulver. Holder i massevis med 1 scoop de første gangene. Nå har jeg vell brukt det i 3 uker og føler ikke så mye forskjell. Så tar 3 uker off nå. Det er anbefalt at du gjør det. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) phax, coa og doofen: Ja, det er bedre å prøve og faile, MEN, med 17-18min på 3000km, 2 hangups og 20-22 pushups kan eg ikkje kome vidare. Grunnen til at eg tenkte å møte opp var for å snakke med offiser om å bytte fyrstegongstjeneste plass, men no som eg alikavell har lyst å inn i luftforsvaret gidd eg ikkje bruke ei veke der nede for ingenting. Slik ståe er no, så har eg 1 år der eg kan tenke + trene til eit evt. opptak til neste sommar. Om eg mot all sansynlegheit skulle ha gått vidare, så er det kjedleg å takke nei fordi eg har lyst til å gjennomføre fyrstegongstjenesten alikavell... Det er slik eg ser det, og det er det som er best for meg. Men ja, det var kjedleg å¨takk nei sålenge eg har sett fram til det så lenge. Men det kjem nye sjansar til nesteår joakim: Now if you know what youre worth, then go out and get what youre worth. But youve gotta be willing to take the hits. And not pointing fingers saying you aint where you wanna be because of him, or her, or anybody. Cowards do that and that aint you! Youre better than that! - Ja, er kanskje feig. Endret 24. juni 2011 av Ondskap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå