Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
RYP smiley21.gif

:hmm:

War + RYP = sant..

Perfect love story :p

smeboe + litt uorganisert, men regelmessig trening = sant

Visste ikke det der med smalt og bredt grep. Jeg har tatt nedtrekk både bak hodet og på brystet, men hva gjør det bak hodet til fyfy? Smalt grep kjenner jeg at tar bedre...

Lenke til kommentar
Noen som har tips til gode underarmøvelser?

Utenom den latterlige øvelsen hvor man sitter og holder stanga i hånda, mens man løfter håndleddene opp og ned...Får vondt i håndledda av den...

"Omvendt" bicepscurl med stang, jeg bruker ez ,(overhåndsgrep) funker også, og hammercurl hjelper på litt.

Lenke til kommentar
Noen som gidder å kjøre høyrep mot lavrep test på armene med meg? 

:yes:

En som faktisk har et skikkelig kosthold.

:ohmy::no:

da dropper vi det da. :p

jeg vet jeg ikke spiser nok desverre. håper det ordner seg når jeg flytter inn med en kammerat i løpet av noen uker. han er ganske flink til det med mat iallefall :)

Endret av Kenny000
Lenke til kommentar
Kan bli med jeg. Hvor mange reps hadde du sett deg ut?

En kjører lavrep 5-8/10 med gode pauser på 2-3 min, en annen kjører 10-16 med max 30 sek pause.

2 øvelser og 3-4 set på hver.

Tenker bicepscurl med rettstang og muligens scottcurl med Z-stang, begge deler som det er vanskelig å ha forskjellig teknikk på. Hvis du har andre forslag så kom gjerne med dem.

Så var det triceps da, tenkte meg dips og en annen øvelse, frankspress er jeg ikke stor fan av bare så det er sagt. Muligens benk med smalgrep, eller en annen øvelse jeg ikke kan navnet på. Skal prøve og finne bilde av den.

Jeg hadde tenkt å kjøre høyrep siden jeg har kjørt lavrep over lengre tid nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...