Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting som irriterer meg litt, er folk som står og stirrer, hvisker og småpeker. Skjønner ikke helt greia. Stortsett fjortiser som nettop har begynt, men utrolig irriterende.

Huh, er ikke dette halve grunnen til at vi trener da? Er vel ingenting som er mer gøyalt enn ei flott dame som ser på deg når du trener?

Jeg er selv en stirrer, enten for å se om jeg kan lære på andres teknikk, eller fordi det er ei fin dame. Mest stirrer jeg fordi jeg blir ør i hodet og er "i min egen verden" aka rainman :p

Lenke til kommentar

Blir så forbanna!! Var på trening i dag for å trene armer og bryst men i det jeg startet med å trene biceps kjente jeg skikkelig smerter i underarmen! Forbanna pikk tenkte jeg, og kom hjem etter snaue 5 minutter med hodet ut, sur munn og ildøyner!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er selv en stirrer, enten for å se om jeg kan lære på andres teknikk, eller fordi det er ei fin dame. Mest stirrer jeg fordi jeg blir ør i hodet og er "i min egen verden" aka rainman :p

Da lurer jeg virkelig på om du trener eller om du er ute etter smårips der uten hell

• Liker 4
Lenke til kommentar

Da lurer jeg virkelig på om du trener eller om du er ute etter smårips der uten hell

Morsom du!! Jeg er i et 5 år langt forhold så det er kun trening på meg og "se men ikke røre".

Lenke til kommentar

En ting som irriterer meg litt, er folk som står og stirrer, hvisker og småpeker. Skjønner ikke helt greia. Stortsett fjortiser som nettop har begynt, men utrolig irriterende.

Huh, er ikke dette halve grunnen til at vi trener da? Er vel ingenting som er mer gøyalt enn ei flott dame som ser på deg når du trener?

Jo det er halve grunnen, hadde det bare vært jentene som stirret mest :p

Er småguttene som stirrer da vettu.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Morsom du!! Jeg er i et 5 år langt forhold så det er kun trening på meg og "se men ikke røre".

Utro?

Lenke til kommentar

Blir så forbanna!! Var på trening i dag for å trene armer og bryst men i det jeg startet med å trene biceps kjente jeg skikkelig smerter i underarmen! Forbanna pikk tenkte jeg, og kom hjem etter snaue 5 minutter med hodet ut, sur munn og ildøyner!

5min.. da har jeg så vidt begynt med og varme opp jeg! og biceps før bryst? :hmm:

Lenke til kommentar

5min.. da har jeg så vidt begynt med og varme opp jeg! og biceps før bryst? :hmm:

Varmer opp med små vekter

Lenke til kommentar

Utro?

Eh nei? Eller er du en av dem som mener at du er utro når du ser på andre damer?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Utro?

Eh nei? Eller er du en av dem som mener at du er utro når du ser på andre damer?

NEI, men folk som stirrer på andre damer (hvertfall på trening...:S) mens man er i et forhold og koser seg der er tilbakestående. Hva sier dama de til det? Tviler på at du har det dog.

• Liker 1
Lenke til kommentar

NEI, men folk som stirrer på andre damer (hvertfall på trening...:S) mens man er i et forhold og koser seg der er tilbakestående. Hva sier dama de til det? Tviler på at du har det dog.

*Facepalm*

Seriøst, hvis du skal spre slike gladkristne meninger så får du gå til den delen av forumet.

Og hva du tror om meg eller ikke bryr meg mitt i rævhullet. Jeg har ingen hensikt å komme inn her på forumet å trolle slik som deg!

Lenke til kommentar

Å? forklar...

Det er fullt mulig å finne vegetabilske kilder til komplekse proteiner (og ikke bare enkeltstående aminosyrer, som du hevder).

Det er dog kun soya (som jeg vet om) som har en slik aminosyreprofil at alle de ni essensielle aminosyrene (Arginin, Fenylalanin, Histidin, Isoleucin, Leucin, Lysin, Metionin, Treonin, Tryptofan og Valin) er tilstede i tilstrekkelig mengde. Det er med andre ord mulig å kombinere to eller flere grønnsaker med ulik aminosyreprofil, slik at man oppnår en tilnærmet perfekt kombinasjon. Hva mengde protein angår så er jeg enig i at grønnsaker neppe er den idelle kilden til proteiner. Der er kjøtt og pulver kongen på haugen.

Lenke til kommentar

Falt litt av i denne benk-diskusjonen. Hva er best av å gå helt ned til brystet med stanga, og å stoppe noen cm før? Gir det noen forskjell, eller ikke? :p

Tja, jeg er enig med First Best. Ser ingen grunn til å gjøre benk no mer fancy ved å stoppe før bryst og før lockout. Hvilke fordeler skulle det liksom gi? Benk skikkelig, slik alle andre gjør. Har en mistanke om at dette er noe tull Børge har kommet frem til for å ha noe nytt å si.

Okei, takk :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Trenger du ikke medlemsskap eller? Eller er du medlem på samtlige? :p

Da var jeg blitt syk og, ligget med feber og litt slik i dag. Tror jeg skal ta en hvileuke nå. Er uansett på tide.

Ikke medlem på samtlige nei, et par av dem trener jeg på når jeg skal trene sammen med venner som ikke er med i styrkeløftklubben. En drop in der er langt billigere enn en tur på cafe så fort man skal bestille noe mer enn en kaffe ;)

Forøvrig så er aminosyremas noe som burde forbeholdes folk som har virkelig lavt næringsinntak (det kan for eksempel være viktig om man kun har 30 gram protein å spise hver dag, som kan være tilfelle i sultrammede områder), ellers burde det kun være forbeholdt folk med OCD. For vanlige mennesker som har et fornuftig kosthold har det ingen praktisk betydning.

Lenke til kommentar

For det første, skjerp deg.

For det andre, pass deg. Han er sterkere enn deg. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Jeg ser ikke helt problemet med å se på andre mennesker altså. Jeg har av og til folk som kommer bort, sniktitter på treningsprogrammet som ligger på gulvet osv. Også tar de gjerne initiativ til en liten prat, stort sett om styrkeløftting de er nysgjerrige på. Skjønner ikke hvorfor folk blir så jævla aggressive bare fordi de er på trening :mrgreen:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...