Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

hvis du ikke overtrener vil det det

Hvordan i huleste skal man klare å overtrene?

Det er da ikke så vanskelig.

Er mange som gjør det. De som vil for mye, og trener nesten til de dør hver eneste trening.

Viktig med deloading og høre på kroppen sin til tider.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høre på kroppen ja, 8,5t lørdag og 4,5t søndag med kampsport(pausene trukket fra) = så støl at jeg klarer ikke reise meg opp av senga eller gå en mm idag. Klarer ikke snyte meg eller svelge drikke.

På lørdag drakk jeg 11 halvlitere med vann , 6 måltidserstattere og 2 nitrofuel + 1,5L cola zero og 1,5L olden eplevann.

Pissa en halv gang på treninga og dagen etter måtte jeg ikke pisse om morran.

Hvor blir 11-12-13 liter av? Magisk.

Endret av War
Lenke til kommentar

Om ein vil unngå karbooverdose bør ein unngå brødmat og ris. Poteter har ikkje spesielt mykje karbo i forhold.

Eg vil påstå at brødmaten er den største karbokjelda her i landet som folk ikkje hadde hatt vondt av å kutte ned på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

hvis du ikke overtrener vil det det

Hvordan i huleste skal man klare å overtrene?

Det er vanligere at folk underspiser enn at de overtrener ;)

Lenke til kommentar

Bare en liten oppdatering på boksen min med Jack3d som ble "antatt tollpliktig". Den har nå gått gjennom og er på tur til meg, så da var det bare det at prisen overskred 200kr og ikke at de mente det var noe tvilsomt jeg trengte resept på. Hurra!

Lenke til kommentar

Prøvde nettopp min før en løpetur. Fikk litt diare, men er ikke sikker på om det var pga den. Har stappa i meg 3 andre ting før idag som magen min hater. Merke at det hjalp veldig når jeg løp hvertfall. Får prøve igjen i morgen. Hvis det viser seg at den gir meg diare går den i søppla.

Lenke til kommentar

Hva gjør jeg dersom jeg skal trene benkpress og knebøy og ikke har noen til å spotte/sikre? Må jeg rett og slett trene med lettere vekter?

Knebøy trenger du ikke spotter på, du må bare vite hvordan du kaster stanga (Mener at vår godeste Toe har video på akkurat det) Benkpress må du rett og slett være litt mer forsiktig, kjenner på kroppen om du faktisk klarer en til. Eventlig kan du ta det med hantler!

Lenke til kommentar

Knebøy går fint uten spotter som sagt. På benkpress pleier jeg bare spørre en random kar på senteret om han gidder spotte meg et sett når jeg skal løfte tungt. Som regel bare siste settet hvis jeg er i tvil om det går.

Ingen krise om du ikke får opp stanga, blir jo bare litt pinlig kanskje. :p

Lenke til kommentar

Ah ok, takk for svar :).

Jeg har hørt og lest så mye forskjellig ang. benkpress, så jeg er usikker på hva som faktisk er sant.

Skal jeg senke stanga helt ned til brystkassen, selv om det gjør at albuene mine går langt ned forbi skuldrene mine? Noen sier at dette kan føre til skader.

Skal jeg alltid låse albuene mine på toppen når jeg presser? Noen sier at dette fører til unødvendig stort trykk på skuldrene, som kan føre til skader.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...