Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så hva mente Doofen med at han var useriøs?

Hva som var useriøst?

Fagerli la ut mailkorrespondanse mellom ham og han som hadde kjøpt PT-tjenester og var rett og slett uspiselig i innleggene...

Han kom i tillegg med informasjon som meg bekjent er fortrolig mellom en kunde og en profesjonell aktør...

Men nå er tråden sletta og slik jeg forsto det så ble det ingen sak av det.

Lenke til kommentar

Dama har gått med på å begynne å trene nå, og jeg skal være hennes PT :p

Hun vil slanke seg litt samtidig som å trene litt rumpe og lår.

Hvordan er det best å gjøre det? Hun kommer ikke til å trene mere en 3 dager i uken, maks!

Skal jeg kjøre 2 styrkeøkter og 1 kardioøkt, eller omvendt?

Og skal jeg bare sette opp noen enkle øvelser som tar på de musklene hun vil trene?

Knebøy og markløft tørr jeg ikke la hun prøve. Hun er veldig lav.

Kanskje bulgarske utfall?

Trenger litt hjelp, er ingen erfaren trener innenfor dette :p

Lenke til kommentar

Hehe, får se, kanskje jeg gjør det.

Over til noe annet. Driver å planlegger hjemmegym nå.

Har et lite utehus, som akkurat er stort nok, og tenker på hva slags apperater jeg skal ha der.

Knebøy racket er 1 prioritering. Et hvor jeg kan ta knebøy, benkpress og markløft og mye annet også. Og en del vektskiver.

En flatbenk som er justerbar og en del manualer og en sånn Ez-curl bar og noen frievekter til den.

Men jeg tenkte på roinga, skal jeg gidde å kjøpe et helt apperat for det?

Tror kanskje det ikke blir nok plass eller. Eller skal jeg kjøre roing på racket?

Er det nødvendig med eget apperat for roing? Vet jo at det kommer ann på hva jeg vil trene.

Men får kanskje gjort det meste uten den også?

Lenke til kommentar

Hvis hun er lav så er det mer sannsynlig at hun er bygd for knebøy enn hvis hun hadde vært høy. Hva er problemet?

Ifht. roing så er det ikke vits i å kjøpe noe billig apparat. Det blir ikke like bra som kabel eller skivelastet maskin uansett. Du kan trene pull-ups, stangoring og omvendt roing med det du har. Hvis du vil kjøpe noe eget for roing så gå for et T-bar feste til olympiastang i tillegg til grep, men dette blir noe likt stangroing uansett.

Endret av Discipline
Lenke til kommentar

Ja, vet det er nesten alt i den racken.

Men føler jeg kan koste på meg en justerbar benk og noen manualer også :)

Hvordan ser denne ut egentlig?

4172881-origpic-2dde6a.jpg

Den ser jo fin ut, men hadde heller kjøpt et vanlig power cage ettersom du også får en pull-up stang i toppen av buret. I tillegg er de fleste power cages ganske like av seg, så du kan kjøpe tilleggsutstyr som dette f.eks, for å ta dips om du måtte ønske det:

power%20rack%20dip%20attachment.gif

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Hvis hun er lav så er det mer sannsynlig at hun er bygd for knebøy enn hvis hun hadde vært høy. Hva er problemet?

Fordelaktige proporsjoner i knebøy er lang rygg og korte lårbein (relativt), ikke nødvendigvis hvorvidt du er høy eller lav.

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar

Da er jeg redd for at du ikke får den gjennom.

Har lest om mange som har fått samme melding og motar etterhvert et brev og resept på den.

Og det er det ingen som har. Så da blir den nok sendt tilbake til cheapuksupplements.

Kjøpte også min derfra, fikk dem til å sende som gave og sette verdien lavere da.

Gjorde du det?

Tja, så lenge du har kjøpt det fra england som er under EU, trenger du ikke noe resept!

Slik jeg forstår meldingen skal den tollbehandles. Verdien på jack3d overstiger 200 kroner og da tar tollerne seg den friheten å finne ut nøyaktig hvor mye som skal legges til.

Blir jack3d kjøpt fra England stoppet i tollen, kan du faktisk ringe å si at det er kjøpt fra et EU land. Har hendt noen ganger med en kompis av meg. Han har fått varene han skulle ha.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da er jeg redd for at du ikke får den gjennom.

Har lest om mange som har fått samme melding og motar etterhvert et brev og resept på den.

Og det er det ingen som har. Så da blir den nok sendt tilbake til cheapuksupplements.

Kjøpte også min derfra, fikk dem til å sende som gave og sette verdien lavere da.

Gjorde du det?

Tja, så lenge du har kjøpt det fra england som er under EU, trenger du ikke noe resept!

Slik jeg forstår meldingen skal den tollbehandles. Verdien på jack3d overstiger 200 kroner og da tar tollerne seg den friheten å finne ut nøyaktig hvor mye som skal legges til.

Blir jack3d kjøpt fra England stoppet i tollen, kan du faktisk ringe å si at det er kjøpt fra et EU land. Har hendt noen ganger med en kompis av meg. Han har fått varene han skulle ha.

Takk for tips. Får se hva som skjer over helgen, om statusen oppdateres. Får ringe dem og stå på mitt om så hva.

Lenke til kommentar

Trening utgikk idag likevel. Tenkte å starte å trene annenhver dag og ikke bare mandag, onsdag og fredag. Men har funnet frem sykkelen da, og kastet og stablet en favn med ved. Tar det som litt trening :p

Tenker å gjøre det samme. Har ingenting å gjøre om dagen og har egentlig lyst til å trene hver dag, så hvorfor ikke øke til 4 dager i uken.

Men vil det gi noe bedre fremgang?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...