Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-211409

Er det flere som sliter med strake markløft her inne? Har prøvd meg på det flere ganger og til og med fått hjelp av instruktører, men jeg klarer bare ikke å bøye meg 90 grader framover. Klarer bare halvparten og da stopper det opp. Jeg er ikke noe myk i det hele tatt så kan dette ha noe å si? Og har dere evt. noen tips om å bli mykere? Ganske pinlig, blir fortsatt ertet nede på treninsstudioet :roll:

For meg hjalp det å trenetøye fremside lår.

Edit: Tøye, selvfølgelig

Endret av medlem-211409
Lenke til kommentar

Ser ikke en dritt jeg. Care to explain?

Tråden er vel sletta nå. Kort oppsummert var det en kar som mente børge hadde fått han til å spise to pakker karbonadedeig med poteter hver dag i 2mnd som hadde ført til at han hadde mistet masse muskler og ingenting fett. Børge så dette, ble grinete, svarte tilbake og sa i korte trekk at det bare var pisspreik.

Ingen big deal.

Lenke til kommentar

Det får doofen svare på, antar det var fordi han var ganske krass og satte han her fyren på plass på et åpent forum.

Personlig mener jeg man må tåle å få såpass tilbake når man velger å legge ut kritikk på den måten.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Børge siterte bl.a. en privat mailsamtale mellom han og den tidligere kunden, for å bevise et poeng. Veldig uprofesjonelt med tanke på tillitsforholdet mellom PT/veileder og kunde.

Å svare på kritikk er en ting. Å bruke informasjon som ville vært underlagt taushetsplikt om PT var et anerkjent yrke er noe annet.

Lenke til kommentar

Herre, dette er da ikke den store treningssladdertråden. Dere faller jo bare ned på samme nivå med å fortsette på et annet forum.

Har hatt disse her i to uker nå:

content_823.jpg

Veldig fornøyd :) Kjører frontbøy i disse. Mye mer stabilitet og jevnere vektfordeling enn i barfot på min kropp. Kjenner at fremside lår blir brukt som aldri før.

Lenke til kommentar

Er det forresten noen som har erfaring med bestiling av Jack3d fra utlandet? Ser at min boks står og venter i tollen nå, men den går vel gjennom antar jeg?

Såvidt jeg forstod er det ulovlig å kjøpe og selge Jack3d i Norge, men lovlig å importere til eget forbruk?

CH31LRD.jpg

Aner ikke hva dere driver med, vil bare være med på leken.

RAW!

Endret av kjøtt
Lenke til kommentar

Er det forresten noen som har erfaring med bestiling av Jack3d fra utlandet? Ser at min boks står og venter i tollen nå, men den går vel gjennom antar jeg?

Såvidt jeg forstod er det ulovlig å kjøpe og selge Jack3d i Norge, men lovlig å importere til eget forbruk?

Hvor kjøpte du i fra? Vist du kjøpte det fra USA blir det stress.

Og vist den har havnet i tollen tviler jeg på at du får den. Tror du får et brev fra dem,

der du må oppgi resept ogsånt for å bruke det.

Selv handlet jeg fra en side i England, og den ble ikke stoppet i tollen så det gikk greit.

Men er stress vist den blir tatt i tollen, da får du den nok ikke.

Lenke til kommentar

Og vist den har havnet i tollen tviler jeg på at du får den. Tror du får et brev fra dem,

Selv handlet jeg fra en side i England, og den ble ikke stoppet i tollen så det gikk greit.

Jeg kjøpte i fra cheapuksupplements.com

Siste status fra sporinga:

Sendingen er antatt tollpliktig og er sendt til tollbehandling

Lenke til kommentar

Børge siterte bl.a. en privat mailsamtale mellom han og den tidligere kunden, for å bevise et poeng. Veldig uprofesjonelt med tanke på tillitsforholdet mellom PT/veileder og kunde.

Å svare på kritikk er en ting. Å bruke informasjon som ville vært underlagt taushetsplikt om PT var et anerkjent yrke er noe annet.

Tildels enig, men det var jo 95% seg selv han sitérte, og det var ikke sensitiv informasjon fra kunden han siterte, akkurat! Det var jo bare "takk for svar" omtrent..

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte i fra cheapuksupplements.com

Siste status fra sporinga:

Sendingen er antatt tollpliktig og er sendt til tollbehandling

Da er jeg redd for at du ikke får den gjennom.

Har lest om mange som har fått samme melding og motar etterhvert et brev og resept på den.

Og det er det ingen som har. Så da blir den nok sendt tilbake til cheapuksupplements.

Kjøpte også min derfra, fikk dem til å sende som gave og sette verdien lavere da.

Gjorde du det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...