Balthier Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 http://www.youtube.com/watch?v=bUy7wSfx_Co Og som nevnt, du kan bruke en *hvasomhelst* og strekke ut armene foran deg mens du løfter opp med ryggen for å legge til mer motstand/gjør det tyngre dersom du trenger det. aldeles nygelig, juliess! tusen takk for tipsy. dette skal definitivt testes i neste treningsøkt. Lenke til kommentar
kjøtt Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Føler denne... denne.. øvelsen tar mest arm enn rygg. Takker for bidraget, det er ikke det fredrik, men jeg hadde håpet på noe mer konkret. Vel det er faktisk noen av de bedre ryggøvelsene du kan ta med kroppsvekt. Jepp. Prøv varierte grep og/eller ta på deg en ryggsekk med noe tungt i om du synes det blir for lite utfordring. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) omvendt roing kan du jo også fikse, kanskje du også finner noe tungt som kan brukes til en-arms hantel roing. Prøv litt og finn ut Endret 17. juni 2011 av joakimz Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) En har jo også Front Lever, Front lever pulls og front pulls Front Lever: FL Pulls/Front Pulls: Endret 17. juni 2011 av Donnie Darko Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Føler denne... denne.. øvelsen tar mest arm enn rygg. Takker for bidraget, det er ikke det fredrik, men jeg hadde håpet på noe mer konkret. Vel det er faktisk noen av de bedre ryggøvelsene du kan ta med kroppsvekt. Ja. Det er vel med vidt grep vil jeg tro? Chin up baren min er heller snever ( er en sånn som sitter i dørkarmen), og håndtaket går rett opp fra skuldrene. Får ikke så mye vidde som jeg skulle ønsket og føler dermed at armene blir mest brukt under opptrekket. Dette er synd, fordi det er faktisk akkurat denne delen jeg kunne tenkt meg å få kjørt litt, altså området ved skulderbladene og under nakken. Juliess forslag så ut som noe interessant i dette området. Jeg er åpen for flere forslag! Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Plis post video eller skriv noe billedlig når dere foreslår disse ryggøvelsene. Jeg er takknemlig for tips, men husk at jeg ikke har noe utstyr å jobbe med, kun kroppsvekt. Roing med nedtrekk, f.eks, ser jeg ikke helt for meg hvordan jeg skal få til i heimen Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Om du har manualer eller lignende kan du gjøre reverse flyes også. De aller aller fleste trenger ikke kjempestore vekter for at dette skal være tungt. Jeg gjør det stående og bøyd over da, men funker sikkert som på bildet også. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Plis post video eller skriv noe billedlig når dere foreslår disse ryggøvelsene. Jeg er takknemlig for tips, men husk at jeg ikke har noe utstyr å jobbe med, kun kroppsvekt. Roing med nedtrekk, f.eks, ser jeg ikke helt for meg hvordan jeg skal få til i heimen skader ikke og ta et kjapt søk på youtube heller da? roing med nedtrekk? what hvor har du det fra? :O Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Pent, pent. Hehe, fikk nesten litt lyst til å prøve nå! Skal jeg ta to to-liters flasker, fylle dem med vann og forsøke mon tro? Har ikke manualer akkurat nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Er ca. 1,75 høy, og veier vel et par og 60. Har bare trent i overkant av et halvt år. Har noen et godt tips til et benkeprogram jeg kan putte inn i treningen min? Ikke noe der kosthold må være ditt og datt, for når det kommer til det, så spiser jeg kun vanlig. Lunsj, middag, div. mellommåltider, kveldsmat. Og jeg klarer meg meget bra med dette. Benkpressprogram Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Tror ikke jeg greide en eneste front lever pull... satans fail. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Tror ikke jeg greide en eneste front lever pull... satans fail. Ta den i en såkalt "Tuck". Bøy knærne slik at beina kommer nærmere hofta om du skjønner. Her ser du en advanced tuck front lever: Tror ikke jeg greide en eneste front lever pull... satans fail. Ta den i en såkalt "Tuck". Bøy knærne slik at beina kommer nærmere hofta om du skjønner. Her ser du en advanced tuck front lever: Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Føler denne... denne.. øvelsen tar mest arm enn rygg. Takker for bidraget, det er ikke det fredrik, men jeg hadde håpet på noe mer konkret. Vel det er faktisk noen av de bedre ryggøvelsene du kan ta med kroppsvekt. Ja. Det er vel med vidt grep vil jeg tro? Chin up baren min er heller snever ( er en sånn som sitter i dørkarmen), og håndtaket går rett opp fra skuldrene. Får ikke så mye vidde som jeg skulle ønsket og føler dermed at armene blir mest brukt under opptrekket. Dette er synd, fordi det er faktisk akkurat denne delen jeg kunne tenkt meg å få kjørt litt, altså området ved skulderbladene og under nakken. Juliess forslag så ut som noe interessant i dette området. Jeg er åpen for flere forslag! Du klarer deg helt fint med smale underhåndschins, de lærde krangler fortsatt om det i det hele tatt er noe poeng i bredt grep. For eksempel Dorian Yates Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Og så var ikke Børge Fagerli så seriøs lengre... http://www.fitnessprat.no/f66/er-ny-her-and-trenger-hjelp-til-massiv-vektreduksjon-38885/#post778429 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Han har jo alltid vært litt krass og slikt i svarene. Skjønner han reagerer når han ser sånne kommentarer jeg. Det er jo levebrødet hans. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Jo seff, men man gir ALDRI ut info om klienter... Det er hersketeknikk på et absolutt lavmål... Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2011 Chin ups og pull ups taes daglig. Føler meg ikke merkverdig mere stram i ryggen for det. Dette kan være litt av grunnen. Musklene må ha tid til å hvile og restituere seg. Ca 48 timer om jeg ikke tar helt feil. Hvor mange hang-ups tar du? Hvis du tar over 12-15 så bør du kanskje legge på vekt så du kommer ned på maks 8-12 reps om du trener volum, eller ned til 1-5 reps om du trener styrke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Han har jo alltid vært litt krass og slikt i svarene. Skjønner han reagerer når han ser sånne kommentarer jeg. Det er jo levebrødet hans. Det er forskjell på å møte kritikk og å gå til angrep. Nettopp fordi det er levebrødet, bør man sørge for at man er 100% profesjonell når man i møtekommer kritikk. Når det er sagt, virker det som om svært få holder seg til den regelen. Jeg ser jo selv hvordan coacher, bloggere, kostholdseksperter og andre krangler så fillene fyker i diskusjonsfora, på kommentarfelt, en kritisk røst får gjerne sitt eget dedikerte blogginnlegg der hele kritikken plukkes fra hverandre, til høylytt applaus fra fanboys i kommentarfeltet. (og for ordens skyld, dette er ikke snakk om Børge) Kritikk er jo ikke like lett å takle som nesegrus beundring, men man skal kunne håndtere begge deler. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 På 12-16 uker kan utrente kvinner og menn oppnå en muskuløs overkropp. Korleis får ein professor seg til å uttale noko sånt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Fordi det er riktig? Overkroppen utfordres langt mindre "til daglig" enn det underkroppen gjør, rent muskulært, og da vil man også få treningseffekt på et ganske lavt treningsvolum. Uttrykket "trent på 20 mins" var forøvrig utsagnet til PTen som også ble intervjuet, som trolig har en og annen tjeneste å selge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå