Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Har gått til innkjøp av Whey 100% Protein, hva annet burde jeg ta i kombinasjon med dette, er ikke så fryktelig stolt av kostholdet mitt, eter ikke grønnsaker i det hele tatt, så da må jeg vel ta noe vitaminer utenom eller hva?

Det er i bunn og grunn kostholdet ditt som hjelper deg i treningen. Kosttilskudd er bare prikken over i'en - en enklere måte å få i seg tilstrekkelig næring.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det burde ta 1 år, må regne med å øke fett% med noen prosent og bruke 2 mnd på å rippe deg.

Ingen kcal overskudd -ingen muskler, og kcal overskudd = litt fett for man klarer ikke beregne så nøye.

Og går ikke fett% opp, vet man at man ikke bygger maks pga kcal mangel.

Husk at om man vil opp i vekt eller ned i vekt så trener man nesten likt,

så slurver man med maten og ikke får i seg nok så skjer det ingenting.

Veier man for eks 70 kg blir kcaloverskudd 3080 kcal

Det er mye mat med tanke på at en stor middag er 5-600kcal.

Lenke til kommentar
faen ta flatfylla. Klarer ikke å spise ordentlig med litt hangover. Nede på 66 kg nå... skal aldri drikke igjen... :thumbdown:  Blir sikkert ikke noe trening i dag heller...

EDIT: hvorfor Quota jeg War der?

haha, jeg blir alltid glad av å høre at andre har det værre enn meg selv om det er en litt vond tankegang.

Jeg var sint, for jeg hadde ingen sko. Da møtte jeg en mann som ikke hadde ben

PS jeg vedder en hundrings på at du kommer til å si "jeg skal aldri drikke mer" ganske mange ganger i fremtiden. I hvertfall siden det står at du er 87-modell og derfor trolig er russ?

Endret av Snillingen
Lenke til kommentar
faen ta flatfylla. Klarer ikke å spise ordentlig med litt hangover. Nede på 66 kg nå... skal aldri drikke igjen... :thumbdown:  Blir sikkert ikke noe trening i dag heller...

EDIT: hvorfor Quota jeg War der?

haha, jeg blir alltid glad av å høre at andre har det værre enn meg selv om det er en litt vond tankegang.

Jeg var sint, for jeg hadde ingen sko. Da møtte jeg en mann som ikke hadde ben

PS jeg vedder en hundrings på at du kommer til å si "jeg skal aldri drikke mer" ganske mange ganger i fremtiden. I hvertfall siden det står at du er 87-modell og derfor trolig er russ?

Blir russ ja... Seff kommer jeg til å drikke igjen, faktisk ville jeg ha vært klar for en ny runde allerede i kveld :thumbup:

Lenke til kommentar
Noen som har tips til gode underarmøvelser?

Utenom den latterlige øvelsen hvor man sitter og holder stanga i hånda, mens man løfter håndleddene opp og ned...Får vondt i håndledda av den...

alle øvelser der du griper med hendene trener underarmene, mest de der du løfter underarmen som for eks i biceps hvor du holder vekten 90grader mer enn vanlig.

Lenke til kommentar
Noen som har tips til gode underarmøvelser?

Utenom den latterlige øvelsen hvor man sitter og holder stanga i hånda, mens man løfter håndleddene opp og ned...Får vondt i håndledda av den...

Roing med underhåndsgrep.

Ved hvilke treningsøvelser får man vinge?

Den øvelsen war viste. Men denne bør tas etter f.eks chins eller roing, og med flere repitisjoner enn 12. Å så lav vekt at du kjenner at det kun tar i lats, helst veldig sakte ned og helt opp så du kjenner at lats strekker seg.

Samme med roing i apparat, der bruker du overhåndsgrep å strekker deg helt ut så du kjenner at lats strekker seg. Der kan du kjøre mye tyngre siden du ikke skal konse på lats før neste øvelse.

Lenke til kommentar

Er det egentlig ikke bedre med bredt grep?

Nei, faktisk ikke, man skal strekke en bestemt muskel.

(og husk at bredt grep bak hodet er en bannlyst øvelse)

Bredt grep

Tar hovedsakelig på: Rygg (Teres major, Latissimus dorsi, Biceps brachii)

Smalt grep tar hovedsakelig på: Ryggen ( Teres major, Latissimus dorsi, Biceps brachii, Brachialis.)

En bedre øvelse rett å slett.

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...