Dufen Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Er det flaut å være 21 og makse sånn 75-80 i benk eller? (har ikke maksa benk siden jeg startet å trene, men når jeg startet tok jeg noen reps på 70 kg, og det er noen måneder siden). Er du artig? Jeg løfter maks 80kg om jeg er finnsint... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Spiller ingen rolle hvor mye man løfter. Kikker generelt lite på hva andre gjør når jeg trener, om ikke det er jenter som trener knebøy da så klart. Da er det obligatorisk å titte. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Titte? Man skal jo stirre å lage masse oooh oh ooooh oooh oh oh lyder mens man slår seg på kassa... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Er litt diskret av meg jeg. Det er min største svakhet. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Er det flaut å være 21 og makse sånn 75-80 i benk eller? (har ikke maksa benk siden jeg startet å trene, men når jeg startet tok jeg noen reps på 70 kg, og det er noen måneder siden). Noe av det smarteste du gjør når du trener med andre, er å gi blaffen i hva andre tenker om deg og det du løfter. Legg egoet på hylla. Det kommer ingen ting godt ut av å sammenligne seg selv med andre, alle må starte et sted uansett. Titte? Man skal jo stirre å lage masse oooh oh ooooh oooh oh oh lyder mens man slår seg på kassa... Litt off topic, men tenkte med en gang på denne 4 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Kjapt spørsmål. veier nå 68,5-69Kg. Vil det være mulig for meg å komme meg til 75Kg innen august? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Selvfølgelig er det mulig, men mesteparten kommer til å være fett. 2kg muskler i måneden skjer nok dessverre ikke. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Er det flaut å være 21 og makse sånn 75-80 i benk eller? (har ikke maksa benk siden jeg startet å trene, men når jeg startet tok jeg noen reps på 70 kg, og det er noen måneder siden). Pingle! Eg tar 35! Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Synes å innbille meg at jeg har fått litt mer markerte muskler etter to uker med trening. Har også økt vekta på alle øvelser. Godt. Ble også hyggelig overraska da jeg fant ut at olympiastanga veier 20 kg, ikke bare 10. Løfta 10 kg tyngre enn det jeg antok først. Da økte jeg plutselig mer der og. Jeg tar 20 i benk.... Så ja, han er pingle, definitivt! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg tar 20 i benk.... Så ja, han er pingle, definitivt! Når du sier 20, snakker vi kg? Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Kjapt spørsmål. veier nå 68,5-69Kg. Vil det være mulig for meg å komme meg til 75Kg innen august? Det er 6 uker til august. Hvis du stopper opp å tenker litt innser du nok selv at det å legge på seg 6 kg muskler på 6 uker er mildt sagt ekstremt optimistisk. Folk flest må jobbe hardt for å klare legge på seg den mengde muskelmasse iløpet av et helt år. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Like noen av svarene. Spesielt det med å bare gi faen. Problemet mitt er vel vennemiljøet, hvor alle kompisene mine lett løfter over 100 kg i benk. Denne kg forskjellen gjenspeiler seg i andre øvelser også. Men jeg får bare drite i det, gi faen og trene som før :-) Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Kjapt spørsmål. veier nå 68,5-69Kg. Vil det være mulig for meg å komme meg til 75Kg innen august? Å jajaja, ikke alt vil være muskelmasse men den vekta kan du fint nå Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 hm.. hører jo mange sier han løfter "100" i benk og sånt, men når jeg ser de benker blir jeg ikke imponert, enten er det benkpress med sprett eller så fyker rompa i været og helt ustødig. Noen bruker også selvmordgrep. Nå gjelder jo ikke dette alle, men ca 80-90%. men det værste jeg har sett er en som skulle "varme opp" med stanga så tok han den så fort at han hoppa på benken! Lenke til kommentar
Continum Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 hm.. hører jo mange sier han løfter "100" i benk og sånt, men når jeg ser de benker blir jeg ikke imponert, enten er det benkpress med sprett eller så fyker rompa i været og helt ustødig. Noen bruker også selvmordgrep. Nå gjelder jo ikke dette alle, men ca 80-90%. men det værste jeg har sett er en som skulle "varme opp" med stanga så tok han den så fort at han hoppa på benken! Finnes nok av dem som ikke gjør øvelser skikkelig, men bare pøser på med kg for "show off" Men selvmordgrep? Kan du definere det? Aldri hørt om. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Hahahah Jokimz:p Men hva mener du med selvmordsgrep? Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Like noen av svarene. Spesielt det med å bare gi faen. Problemet mitt er vel vennemiljøet, hvor alle kompisene mine lett løfter over 100 kg i benk. Denne kg forskjellen gjenspeiler seg i andre øvelser også. Men jeg får bare drite i det, gi faen og trene som før :-) Bryr vennene seg om at du løfter mindre enn de? De har jo ikke akkurat startet rett på 100kg heller. Alle starter lavt. Og ingen bryr seg. Å jajaja, ikke alt vil være muskelmasse men den vekta kan du fint nå 0,5 kg muskler og 5,5 kg fett. Høres ut som en herlig plan. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Men selvmordgrep? Kan du definere det? Aldri hørt om. Selvmordsgrep Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Å jajaja, ikke alt vil være muskelmasse men den vekta kan du fint nå 0,5 kg muskler og 5,5 kg fett. Høres ut som en herlig plan. Fett e fett uansett kor det sett 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå