Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Nå er jeg så priviligiert at jeg har hjemmegym, så det er liksom ikke så mange andre å smitte. Selvfølgelig må en ta litt hensyn om det er en kommersiell gym, ikke snørre på stanga osv

Jeg ser dog ikke hvordan trening mens man er syk har noe med å feile å oppnå målene sine? Det er jo ikke slik at muskelmassen bare imploderer idet man blir litt forkjøla. Man føler seg kanskje shitty, men det er en annen sak. Som jeg sa tidligere så føler jeg meg i hvert fall mye bedre etter en treningsøkt. Får fart i systemet!

Kjenner også en del kondisjons-junkies som er ute og jogger uansett dagsform, og de mener selv det bare er god medisin. Hver til sitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Amatører, man trener ikke når man føler seg dårlig! Da klarer du ikke fullføre halvparten av målene dine engang.. Vært hjemme og bli frisk! :mad:

Les http://stronglifts.com/do-you-listen-to-your-body/

Den artikkelen beskriver nøyaktig hvordan gårsdagens økt var!

Følte meg som en dass og utsatte treningen så lenge som mulig. Når jeg først satte igang satte jeg blant annet en personlig rekord, samt maxløftet i benk, alene. Meget happy med det!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Åh fyyy hvor jeg gruer meg til jeg slutter i jobben jeg har nå! Jobber i Forsvaret og her har vi mange styrkesaler! Den jeg trener i er den største/beste og det er som regel aldri noen der når jeg trener.

Må ærlig innrømme at jeg gruer meg litt til å ta treninga mi til ett "offentlig" treningslokale :ermm:

Lenke til kommentar

Merka at matbudsjettet har gått opp ein del etter at eg byrja trene, men veit ikkje om eg vil rekne på det. Spesielt proteinene som kostar, og det at eg må trykke i meg meir.

Nokon som har lyst å overta 6kg Mutant Mass? Fy faen det smakte dritt. :sick:

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Åh fyyy hvor jeg gruer meg til jeg slutter i jobben jeg har nå! Jobber i Forsvaret og her har vi mange styrkesaler! Den jeg trener i er den største/beste og det er som regel aldri noen der når jeg trener.

Må ærlig innrømme at jeg gruer meg litt til å ta treninga mi til ett "offentlig" treningslokale :ermm:

Om du har plass hjemme, hvorfor ikke investere i eget utstyr? Om du trener styrke er det fint mulig å få knebøystativ (som du også benker i, med sikring!), et par hundre kilo med vekter + stang og en flatbenk for under 10 lapper. Så kan du regne på hvor raskt du tjener inn investeringen din. Med tanke på hva kommersielle treningssenter tar betalt i måneden og kostnader for reise til-fra senteret er det ikke så ille. Innspart tid er jo også noe..

Andre fordeler innebærer:

• Kan trene i bare undisen
  • Kan bruke så mye krittpulver du bare måtte ønske (har blitt populært å forby dette)
  • Ikke noe kjip treningssentermusikk

Selv har jeg tjent inn mitt om ~2 år :)

Lenke til kommentar

Merka at matbudsjettet har gått opp ein del etter at eg byrja trene, men veit ikkje om eg vil rekne på det. Spesielt proteinene som kostar, og det at eg må trykke i meg meir.

Nokon som har lyst å overta 6kg Mutant Mass? Fy faen det smakte dritt. :sick:

Kan godt overta, hvis det er snakk om gratis...

Lenke til kommentar

Smaker Mutant mass dritt? Tipper du har Coockies & Cream smaken?

Jordbær og banan. Smakar minst vondt om eg blandar med appelsinjuice, men det er direkte vondt. Blir litt betre om eg blandar med ein smoothiemix, men då endar eg berre opp med 1,5 liter halvdårleg smoothie. Det er ein praktisk måte å få i seg kalorier, men trur eg går for noko med betre smak neste gong.

Lenke til kommentar

Om du har plass hjemme, hvorfor ikke investere i eget utstyr? Om du trener styrke er det fint mulig å få knebøystativ (som du også benker i, med sikring!), et par hundre kilo med vekter + stang og en flatbenk for under 10 lapper. Så kan du regne på hvor raskt du tjener inn investeringen din. Med tanke på hva kommersielle treningssenter tar betalt i måneden og kostnader for reise til-fra senteret er det ikke så ille. Innspart tid er jo også noe..

• Kan bruke så mye krittpulver du bare måtte ønske (har blitt populært å forby dette)

Legg til kvadratmeterprisen så kan du plusse på en halv mill på regnestykket ditt. ;) Til den prisen kan du trene på sats i 60 år.

Noen som tar eller har tatt Tribulus?

Ikke tatt, men les her for mer info.

Tidenes sommerjobb?

Endret av phax
Lenke til kommentar

Er du svær så går det nok fint.....

:p

Der gjorde du nettopp meg selv endra mer usikker, og jeg fikk enda mindre lyst til å trene på ett treningssenter.

Er det flaut å være 21 og makse sånn 75-80 i benk eller? (har ikke maksa benk siden jeg startet å trene, men når jeg startet tok jeg noen reps på 70 kg, og det er noen måneder siden).

Problemet er at jeg forlater Forsvaret grunnet høgskole. Som student tviler jeg på at jeg har råd eller plass til dette. Men slik du forklarer det er nesten slik jeg har det nå, bare at jeg har 10x utstyret du nevner^^ Blir hardt å forlate Forsvaret, håper jeg bare kommer til å fortsette med treningen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...