phax Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Utvikles det lik styrke med ufullstendige og fullstendige repetisjoner? Jeg klarer ikke lese artikler som er illustrert med den verste benken som noensinne er konstruert Blir dårlig bare av å tenke på den Ligner veldig på technogym benken de har på sats? Er fryktelig lite glad i den benken hvertfall.. heldigvis har de en eldre benk der som funker. Lenke til kommentar
nilox Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 http://www.exrx.net/ Knall! Fant en plakat jeg har lett lenge etter via den linken. Virker som en liten gullgruve den sida der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Ligner veldig på technogym benken de har på sats? Er fryktelig lite glad i den benken hvertfall.. heldigvis har de en eldre benk der som funker. Det er den. Definisjonen på uintelligent design Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Tips! Hvis du sliter med teknikken i mark, få noen til å stemple tærne dine. Da kommer du garantert til å holde hælene i bakken. -Opplevd og skrevet av failern Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 EDIT: Var en av dere som hadde kjøpt dere slakkline fra nett som ikke var så dyr. Noen link på det? Det var meg. http://bugsbalance.com/ Du inspirerte meg når du var hjemme! Har bestilt en til meg selv nå Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Det er den. Definisjonen på uintelligent design Jepp, den blir ikke akkurat utslitt hos sats lillestrøm hvertfall.. Folk står heller i kø og venter på at den gamle benken skal bli ledig. Frykter at de skal få det for seg at de skal "oppgradere" den også en vakker dag! Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 For oss som ikke har sett den live, what's the deal? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Noen som har prøvd å blande proteinpulver i havregrøten? Burde jeg ta havregrøt+vann+proteinpulver i microen. Eller havregrøt+vann i microen og proteinpulver etterpå? Lenke til kommentar
kjøtt Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Noen som har prøvd å blande proteinpulver i havregrøten? Burde jeg ta havregrøt+vann+proteinpulver i microen. Eller havregrøt+vann i microen og proteinpulver etterpå? Jeg koker grøten først og så blander jeg pulveret ut i litt melk/vann og blander det inn. Vanskelig å få ut alle klumpene om man bare tømmer pulveret rett i grøten. Lenke til kommentar
War Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Hva med å ta den i en egen shake? Blir jo mettere av det, eller skal du bulke deg ihjel og må få ned på volum? Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Må ha ny gainer til Lean Mass kjem tilbake. Korleis er denne i forhold? http://x-life.no/nan..._xxl_45kg/P_833 Ser den har rundt 1000kcal meir! per servering, men eg forstod ikkje heilt tabellen. Vanskelig å sei kor mykje "3 scoops"er. Sier seg selv at serveringen dermed er større. Du må se på næringsinnhold pr. 100 g, og der er de fleste gainere høvelig like. Regner du sammen mengden karbs, prots og fett får du en servering på ca. 370 g pulver. Moral? Ikke se så mye på bruksanvisning og innta det du trenger. Forstod ikkje heilt kva eg skreiv, gjorde du vel? Som sagt, så er det vanskelig å seie kor mykje 3 scoops er. Er det 100g x 3? Veit det vanlige er å vege per 100g, men det står ingenting sikkert om det i tabellen så vidt eg såg. Ellers lurte eg på korleis pulveret er i forhold til Lean Mass mtp. kvaliteten på næringsinnhaldet. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Igjen (forutsatt at det som står på siden er riktig), hvis en servering er ca 370 g og det kreves 3 scoops for en servering, så er et scoop en tredjedel av nevnte 370 g. Mer sannsynlig, hvis det menes at de 370 g skal fordeles på tre shakes så er et scoop en niendedel av de 370 g. Det spiller jo ingen rolle - det er jo bare å veie et scoop når du får det og dosere ut fra hva annet av mat du får i deg. Som nevnt, gainere inneholder stort sett det samme. Maltodextrin og protein. Lean mass meal har mye mer protein, og koster deretter. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Forstår. Vurderer å berre kjøpe ei bøtte Big Mass til MyR får inn igjen Lean Mass Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 For oss som ikke har sett den live, what's the deal? Where do I begin..... Benken er "anatomisk" delt opp i tre deler. Det vil si, hodestøtte, ryggstøtte og separat sete. Det har aldri blitt gjort på en benk før, og det er en grunn. Avløft skjer fra to høyder, for høyt, eller for lavt Stativet stangen ligger på heller bakover. Det vil si at du må franskpresse stangen over hodet for å få den ut, og effektivt mister alt spenn i kroppen som eventuelt ville vært der. Kan du få avløft sier du? Ikke på denne benken. På baksiden er det nemlig en bjelke som er slik at man ikke kan løfte ut stangen uten å bøye seg over den. Kronglete med 60 kg på stangen, prolaps om 200 er på. ... for ikke å snakke om spotting. Det er som tidligere nevnt umulig å posisjonere seg bak, så spotteren din får belage seg på å bruke tankens kraft for å eventuelt plukke stangen av deg. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Haha, skjønner litt bedre når jeg ser bildet. Virker som den er relativt ubrukelig ja Årets design-pris! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Det verste er at den sprer seg som et virus. Technogym er så populært på de aller fleste treningssentre (pga gode kardioapparater og styrkemaskiner, vil jeg tro) at man da tar "hele pakken" fra technogym der det inngår rævva benker, forferdelige knebøystativ og ikke-standardiserte skiver. Den forrige linjen til technogym var ikke så gale, men denne her er helt forferdelig. Og de er overalt, og jeg ser aldri noen bruke dem heller. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Vi har de Technogym benkene på treningsstudioet her i byen også. De er helt håpløse. Hele benken er i ferd med å knele. De to støttebena bak er ikke lenger i kontakt med bakken, og det føles ut som om hele driten skal tippe forover. De har bare lagt noen vekter under foran for å støtte opp. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 De på 3T i Steinkjer har en enormt sær tendens til å klappe sammen når du kjører høy skråbenk eller arnold Lenke til kommentar
Brad Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Noe jeg lurer på. Forbrenner man bare kalorier? Eller forbrenner mann proteiner og diverse også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Protein ER vel kalorier, så vidt jeg vet? Edit: kalorier er bare en måleenhet på energi. Wiki Endret 14. juni 2011 av Slettet+45613274 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå