Diskutant Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Eller fjortis som later som han er det.. Either way, troll. 1 Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 er jo aldri det! kanskje du er som bare tar 25 dipser! 3 Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 25 dips er jo VELDIG mange etter min mening. Klarer kanskje 10 selv om jeg virkelig går inn for det. Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Kan noen moderatorer slette meldingene mine fra i går kveld? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2011 Kan noen moderatorer slette meldingene mine fra i går kveld? Fra da du latet som du fyllepostet? Nei. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Mann. En ting jeg har lært i livet, er at man må stå for ting man har gjort. Uansett hvor påvirket man var av alkohol. Get used to it. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Diskutant, pass bare på her nå Yeye. Merker stor progresjon nå! Hadde en stor t-skjorte(i forhold til min kropp) jeg brukte i desember før jeg starta med styrketrening. Har ikke brukt den før i går! Gjett hva som skjedde? Den var altfor liten Klarte ikke å få inn armene, det er så deilig når sånt skjer Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Klarte 25 dips i dag, og det etter fire sett med benkpress. Gratulerer. Tror norgesrekorden er på 60 Dips. Kjøyr på. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Da var jeg hjemme etter en forferdelig skuffende økt. Tok én intervallsekt før jeg hoppet av møllen og gikk videre til styrkerommet hvor jeg presterte svært dårlig og dro hjem. Er inne i nest siste uke av RYP programmet (uke 12) og motivasjonen faller sakte men sikkert nedover. Tror mye av grunnen til dagens katastrofale utkast var mangel på søvn og ødelagt døgnrytme. Tenker å komme meg igjenom den siste uken etterfult av en eller to ukers fri, før jeg melder meg inn i SATS. En ting jeg lurer på. Hvor kan jeg finne en konkret oversikt over hvor mange kalorier, proteiner, karbohydrater osv. en mosjonist skal ha i seg daglig? Takker på forhånd! Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) Vet noen om treningssentre nært Bergen sentrum som er åpen i dag? Eneste jeg kommer på er fitness 1 express i sandviken, men jeg kjenner ingen som trener der og de har ikke bemanning så det er umulig å ta prøvetime der... Edit: Stikker på SATS. De har åpent Endret 12. juni 2011 av medlem-211409 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Bryter fasten i dag med øl og potetgull... Owwwwwwwwwwww... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Hugol: Hvorfor trener du intervaller før du trener styrke? Føler du ikke at mye av energien går til intervallene? 2 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Hugol: Hvorfor trener du intervaller før du trener styrke? Føler du ikke at mye av energien går til intervallene? Høres sikkert dumt ut, men jeg føler ikke øktene blir beinharde heller. Om jeg kjører intervall og styrke annenhver dag, føler jeg nesten det blir litt meningsløst. Liker å bli svett Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Kjenner eg har store abstinensar etter styretrening! Seriøst, kondisjonstrening er piss/dritt/kjedleg/umotiverande you name it! Skal bli godt å pressa fram musklane igjen i morgo! Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Kjenner motivasjonen min for dagens styrkeøkt er laber... Naturfaglesing har drept den glede jeg hadde i livet mitt tidligere... Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 WHAT. Har MyR slutta å selge Lean Mass? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 WHAT. Har MyR slutta å selge Lean Mass? Bare midlertidig. De jobber med å lage en ny versjon som kommer fra en annen fabrikk. Litt uvisst når den er tilbake igjen, men det var kanskje snakk om i løpet av sommeren. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Hjemme på ferie, ble overtalt til sykkeltur. Min første tur over 4.5mil i år, stort sett ikke trena det siste halvåret noe som har gjort at formen er langt ifra god. Sykkelturen ble på 9mil, 30kmt i snitt på de første 5milene og endte på rundt 27 totalt, klarte ikke stå distansen ut. Da jeg kom hjem ble jeg med familien på en 3 timers orienteringsøkt i skogen. Nå skal jeg ligge på senga resten av kvelden. Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Spiste noe av det beste jeg noen gang har spist i dag: Stekt ost. Vanlig norvegia stekt til den ble sprø på begge sider på pannen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Spiste noe av det beste jeg noen gang har spist i dag: Stekt ost. Vanlig norvegia stekt til den ble sprø på begge sider på pannen. Jess. Dette er noe av det beste som fins, og er omtrent det eneste (unntatt bacon) som er skikkelig digg med å gå på lavkarbodiett Tar man dem på et bakepapir i ovnen blir de også nice. Og snillere næringsverdi enn chips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå