Fredrik Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Nja, man merker jo fremgangen rent fysisk i form av målinger og egne observasjoner, og jeg merker forskjell på f.eks lår som jeg ikke er i nærheten av på mage. EDIT: Var en av dere som hadde kjøpt dere slakkline fra nett som ikke var så dyr. Noen link på det? Endret 4. juni 2011 av Fredrik Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Tror egentlig ikke magefettet er så mye verre enn alt annet. Det er bare der man fokuserer mest, og hele tiden sjekker. Hvis jeg ikke tar helt feil, så tar du feil. Hos menn er det som regel magefettet som blir sist borte, og hos kvinner er det fettet på hofter/lår/rumpe som forsvinner sist. Gjenstridige fettreserver. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 EDIT: Var en av dere som hadde kjøpt dere slakkline fra nett som ikke var så dyr. Noen link på det? Det var meg. http://bugsbalance.com/ Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Forstår meg ikke helt på kroppen min ass. De to siste treningene har gått helt ræv, til tross for at jeg har sovet nok og spist som en Panda. Dagens trening gikk drit bra til tross for at jeg var hos noen venner i natt, fikk nikotinsjokk, spiste ALT for lite og la meg kl 4. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Eg har litt samme erfaring. Ein dag går det greit sjølv om det føles elendig, neste dag er ein i god form, fått i seg mykje mat og nok søvn, men resultatene uteblir. Det er nok meir bak ein prestasjon enn kun ting ein kan styre som matinntak og søvn. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Forstår meg ikke helt på kroppen min ass. De to siste treningene har gått helt ræv, til tross for at jeg har sovet nok og spist som en Panda. Dagens trening gikk drit bra til tross for at jeg var hos noen venner i natt, fikk nikotinsjokk, spiste ALT for lite og la meg kl 4. Og du tviler? Dra ut på byen hver dag før du trener, få nikotinsjokk og legg deg SENT. Endret 4. juni 2011 av Hugol Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Hvorfor går han rundt med en machete? Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Hvorfor går han rundt med en machete? Fordi han er MANN!! 2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Nokon som har tips til korleis ein kan få betre smak på stekte egg? Lenke til kommentar
War Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Tror egentlig ikke magefettet er så mye verre enn alt annet. "sitter best på mage og lår osv hører man" Det stemmer sånn ca, det er mindre blodgjennomstrømning i det fettvevet og da mobiliseres det færre fettceller ut i blodet til forfrenning. Men det er jo ikke et problem, når hele kroppen er rippet og det kun er to steder igjen så er det uansett ikke mye igjen på de to stedene. Er ikke noe man tenker på om man ikke skal opp på senen. Endret 4. juni 2011 av War Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Er vel ikke akkurat rippet noen andre steder, men magen er litt kjip fordi det legges mest merke til og også er avhengig av andre fysiske faktorer. Er du litt oppblåst en dag så blir det enda verre osv. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Stor forskjell på mage med mat i og mage utan mat. Merker først kor stor magen er når ein går utan mat ein periode, helst over natta. Lenke til kommentar
stenja Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Har tenkt å handle litt kreatin nå. Hva bør jeg velge av disse to: http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/2-x-creatine-complete-extreme-500-g 2 x Creatine Complete Extreme, 500 g http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/creatine-monohydrate-storkp-2-kg Creatine Monohydrate Hva bør jeg velge, og eventuelt hvorfor? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Nokon som har tips til korleis ein kan få betre smak på stekte egg? Bedre smak? Egg smaker jo Awesome, kokt som stekt! Edit: Ellers, jeg er en stor fan av egg, bacon og bønner! Herremåltid! Endret 4. juni 2011 av Corey Lenke til kommentar
War Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Hva bør jeg velge, og eventuelt hvorfor? Kreatin M / eller den billigste når du ser på doseringer. Det er ikke to typer kreatin du har funnet, den ene er et annet produkt med kreatin oppi. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Edit: Ellers, jeg er en stor fan av egg, bacon og bønner! Herremåltid! Bønner smaker høgg. Bacon og egg er frukost stort sett kvar dag, men eggene blir ikkje like gode som på hotell. Dei har sikkert meir fett og greier i panna. Skal prøve litt med forskjellige krydder. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Har et spørsmål om kosthold og trening. Hvor viktig er det for kroppen å få i seg næringsstoffer etter trening? Si at du har trent hardt og så får du ikke i det noe som helst på noen timer, hva slags konsekvenser har det og hva kalles denne tilstanden? Lenke til kommentar
War Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Hovedgrunnen til at man sluker noe etter trening er for å stoppe nedbrytingen. Her er litt saksing fra H&F-C Vi vet jo at næringsinntak før og etter trening er viktig, og ingen har vel innprentet dette oftere enn meg, men tenk over følgende: 30g protein fra en ren myse/whey-shake er av de hurtigste og mest lettfordøyde proteintypene. Allikevel tar det omtrent 3 timer før den er spaltet til aminosyrer og tatt opp i kroppen. Når det dreier seg om sammensatte måltider med både karbohydrater, fett og fiber kan vi lett fordoble det til 5-6 timer, og med større måltider og proteinmengder vil kroppen enda fordøye og ta opp næring 10 timer eller mer etterpå! Som du forstår er det altså ingen krise for at musklene faller av om du spiste en time eller to før du dro på trening, og så ikke får spist før du kommer hjem en time etter trening. P og K etter trening / TN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå