TheNarsissist Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Noen her som har testet Jackd3? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Ja, bor i England så har hatt det en stund. Jeg begynner å KLØ veldig i ansiktet og på ørene. Muligens en slags allerisk reaksjon, jeg vet ikke. Er ikke allergisk mot noe annen mat eller tilsetningsstoffer jeg vet om. Kløen varer ca 10-15 minutter før den blir borte. Men, det fungerer veldig bra. Har ikke trent på det enda, men jeg pleier å ha det i vannet mitt når jeg har veldig tidlige skift. Tar en 20 minutter før det fyrer seg opp skikkelig i kroppen, og da har jeg masse energi en god stund fremover (nok til å vaske over tredemøllene og syklene, lol). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Man merker det er litt mye rusk der, men næringsinnholdet spesifisert skal jo være tilnærmet rett i hvert fall. Man kan jo f.eks ikke ta næringsinnholdet fra kyllingbryst og bruke det, når det kun inneholder 40% kyllingbryst f.eks. Mest irriterende med kyllingkjøttdeigen er hvordan man enkelte ganger kjenner man tygger brusk. Men det tåler jeg, med 19g protein per 100g vare, til den prisen. Men skal bli deilig å komme seg hjem i ferien og ha litt mer penger, så kan man grille litt andre typer rent kjøtt.. Jeg har også lurt på hvor sunn kyllingkjøttdeigen er (spesielt ift. kyllingfilet). Jeg spiser nok i snitt kyllingkjøttdeig ca 4 ganger i uken. Er det dumt? Hvor finner du kyllingkjøttdeig på Rema til 27 kr for 600gr? Jeg betaler 22 for 300gr på Rema (Prior). Edit: Jeg mener selvsagt hvilket merke... Endret 29. mai 2011 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 På kiwi koster det 17 kroner (tror jeg) for 400 gram kyllingkjøttdeig. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Nå har jeg trent rygg, nedre rygg og skuldrer i snart 3 mnd. Jeg savner progresjon, og lurer derfor på om jeg gjør noe feil. Min rygg/skulder trening består av dette: Oppvarming: Roing i ca. 5-15 minutter. Nedtrekk (med 2 forskjellige tilbehør, bredt og smalt grep): 30 kg x 20 40 kg x 15 50 kg x 10 3 x 60 kg x 10 Roing (med 2 forskjellige tilbehør, bredt og smalt grep): 40 kg x 10 50 kg x 10 3 x 60 kg x 10 Superman back raise: 3 x 10 x 3-5 sek Disse øvelsene tar jeg 2 til 3 ganger i uken. Ellers tar jeg markløft 1 gang i uken hvor jeg løfter oppimot 70 kg. Jeg er sikker på at jeg greier ca.100 kg+, men jeg avventer til teknikken sitter 100%. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Man merker det er litt mye rusk der, men næringsinnholdet spesifisert skal jo være tilnærmet rett i hvert fall. Man kan jo f.eks ikke ta næringsinnholdet fra kyllingbryst og bruke det, når det kun inneholder 40% kyllingbryst f.eks. Mest irriterende med kyllingkjøttdeigen er hvordan man enkelte ganger kjenner man tygger brusk. Men det tåler jeg, med 19g protein per 100g vare, til den prisen. Men skal bli deilig å komme seg hjem i ferien og ha litt mer penger, så kan man grille litt andre typer rent kjøtt.. Jeg har også lurt på hvor sunn kyllingkjøttdeigen er (spesielt ift. kyllingfilet). Jeg spiser nok i snitt kyllingkjøttdeig ca 4 ganger i uken. Er det dumt? Hvor finner du kyllingkjøttdeig på Rema til 27 kr for 600gr? Jeg betaler 22 for 300gr på Rema (Prior). Edit: Jeg mener selvsagt hvilket merke... Har det på Rema Hunndalen på Gjøvik i allefall, er av merket Solvingen. Tror det er Rema sitt eget merke. Har faktisk ikke sett at de har noe annet innen kyllingfileter og -kjøttdeig, så det er kanskje lokale varer. Forøvrig er Kiwi sin 400 gram Prior bare bittelitt dyrere per kilo enn 600g fra Solvingen. Jeg liker 600g fordi det gir meg to litt overdimensjonerte måltider. 300 gram kjøtt i stedet for 200 om jeg splitter pakken i to. Endret 29. mai 2011 av Fredrik Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Hva er bindevevsprotein? Proteiner som binder fast bindevevet i dyr? Prøvde å google dette, men kom ikke fram til noe. Noen som vet? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Overdimensjomerte? 300 gram kyllingkjøttdeig er jo perfekt porsjon omtrent. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Overdimensjomerte? 300 gram kyllingkjøttdeig er jo perfekt porsjon omtrent. Du glemte at jeg skrev "litt overdimensjonerte". Jeg har ikke hatt for vane å spise 300 gram kjøtt pluss tilbehør før, så for meg har det representert en økning. Riktig nok en økning jeg selv har vært ute etter den siste tiden, men like fullt spiser jeg større porsjoner nå enn jeg har gjort tidligere. EDIT: Da snakker jeg om rå-vekten ut av pakken. Det blir jo langt under det når det er stekt. Der har man også mye av forskjellen mellom forskjellige typer kjøttdeig blant annet. Endret 29. mai 2011 av Fredrik Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Noen som er med å starte Norsk liga? http://www.youtube.com/watch?v=OPCYP6YTDAg&feature=player_embedded Endret 29. mai 2011 av bIsk0p 2 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Det så fantastisk meningsløst ut, jeg liker det! Jeg er med, om jeg kan stå i midten, uten å måtte sitte på toppen, og heller ikke ha ansvar for å holde han på toppen stabil. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Noen her som har testet Jackd3? Jeg bruker jack3d til trening. Slik som nevnt tidligere, så begynner det å klø/brenne i ansiktet å armer. Før brukte jeg det til hver treningsøkt,men nå prøver jeg å minimere bruken av det, og heller ha det når jeg har skikkelig tunge økter. Vil ikke føle meg avhengig av noe for å ta en vanlig treningsøkt. 2 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Ok, begynner alle å klø av det eller? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Typen sier han ikke klør eller merker noe sånt om han tar det, så det er vel forskjellig fra person til person. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Etter kjapp Googling virker det som en relativt vanlig bivirkning av beta-alanine. Skal ikke være farlig (da hadde det vel heller ikke vært lovlig). Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Får kjøpe en boks neste gang jeg er over grensa. Lenke til kommentar
War Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Trur faktisk man vil få bedre resultater av å tilpasse treningen/kosten isteden. Med mindre det er 100% da og man ikke kan endre på ett gram. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Får kjøpe en boks neste gang jeg er over grensa. Kan jo bestille online? Ta et kjapt google søk så finner du. Kjøpte selv fra en nettside som heter cheap uk supplements. 2 for 1 tilbud. Vær uansett sikker på å ikke bestille fra USA. Da vil det bli stoppet i tollen. Btw, vil sette enormt pris på hvis noen har noe å tilføye til rygg-trening-innlegget mitt litt lenger oppe Endret 29. mai 2011 av Corey Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Hvilke smaker har dere testet ut egentlig? Rimelig spesielle valg på det om ikke jeg husker feil Hvordan føler du teknikken din er på ryggøvelsene, Corey? Og hvordan er progresjonen din på andre øvelser? Endret 29. mai 2011 av Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå