Zlatan92 Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Kjenner det syyykt godt i ryggen etter mine første tunge markløft i går. (Har øvd teknikk i 1 mnd) Det er helt normalt? Er ikke direkte vondt, men føles godt brukt. Likt som det føltes med armene, når jeg kjørte de hardt de første gangene. Er normalt. Lykke til sier jeg bare, blir en hard dag på deg i dag Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Likt som det føltes med armene, når jeg kjørte de hardt de første gangene. Så lenge dette stemmer høres det jo bra ut. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hehe, skal se FFK slå Godset etterpå, blir nok ikke så veldig digg, mtp ryggen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg sa jeg skulle ta det med ro i helga men nå klør det etter å gå meg en tur på ca. ei mil... Lenke til kommentar
discostu Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hehe, skal se FFK slå Godset etterpå, blir nok ikke så veldig digg, mtp ryggen. Good, good. Når det kommer til mark og stølhet så er det omtrent værste stedet å bli støl på. Hadde en uke treningspause nå og kjørte på med markløft igjen igår. Føles ut som om noen har slått inn korsryggen min med jernstang... Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Norsk fotball... Nedtur. Uansett. Prøvde å koke havregrøt sammen med banan. Alltid bare skåret opp banan og lagt over mot slutten, men gud så mye bedre det smaker! trenger nesten ikke sukker over heller. Score! Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Pokker, enda en ræva økt. prøvde i går, men det gikk ikke så jeg prøvde idag, samme dritten. Skjønner ingen ting. Forige uke klarte jeg 70Kg 5X5 igår og idag klarte jeg så vidt 50:( Kan det være fordi jeg har begynt å jogge de dagene jeg ikke trener? Skjønner ingen ting. Jeg sov til og med mye i natt. La meg kl 1 og sto opp kl 10. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Knebøy? Kan jo hende du er sliten, men energimessig bør du jo ha klart å bygge opp energien igjen så lenge du ikke jogger samme dag. Er jo bare å teste det, la være å jogge på styrketreningsfri dager en gang, og se. Er jo heller ikke uvanlig at man ikke alltid klarer alt, så det er bare å autoregulere. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Takk for svar. Ja har kanskje litt lite energi for tiden. Ville det vært bedre om jeg jogget på kvelden samme dag som jeg har styrketrening isteden for kvelden før? Da får jeg jo en hel dag med pause. Endret 28. mai 2011 av TheNarsissist Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hvor mange dager i uken trener du? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Trener 3 ganger i uken. Et program som heter Stronglift. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Usikker på hvilken effekt det har på styrketreningen og restitusjonen din. Sånn uten noe vitenskapelig å slå i bordet med ville jeg rett og slett droppa jogging en dag og fått fulle 48 timers restitusjon fra styrketreningen, også sett om det kan ha noe med det å gjøre. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Får nesten bare prøve det- Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Husk også skikkelig oppvarming før økten, og rolig jogg/tøying etter økten! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Dynamisk oppvarming for bein. http://www.youtube.com/watch?v=r6ZaTmNCmVA&feature=player_embedded Endret 28. mai 2011 av Zeph Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 Oppvarmingen til Børge har jeg brukt noen uker, og jeg liker det! Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Skal ta en titt på det. Har egentlig bare pleid å ro 500m på romaskin som oppvarming, men det er kanskje ikke nok? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Romaskin er sikkert god oppvarming for armar, skuldre og rygg samt at du får opp pulsen, men du bør få litt bevegelse i musklane du skal bruke under treninga. Tredemølle, sykling, roing osv. er greit å kjøre 5-10 minutt før styrketrening, men du bør kjøre ein oppvarming på musklane og. Her er ein tilsvarande for overkropp: http://myrevolution.no/s/dynamisk-oppvarming-for-overkropp/ Oppvarmingen til Børge har jeg brukt noen uker, og jeg liker det! Eg og synest den er veldig grei. Du kjenner dei forskjellige musklane ved å kjøre gjennom den runden. Endret 28. mai 2011 av Zeph Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hvordan varmer dere opp til markløft? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 Hvordan varmer dere opp til markløft? Jogging, dynamisk for bein og overkropp, pluss markløft med lette vekter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå