Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Kjenner det syyykt godt i ryggen etter mine første tunge markløft i går. (Har øvd teknikk i 1 mnd)

Det er helt normalt? Er ikke direkte vondt, men føles godt brukt. Likt som det føltes med armene, når jeg kjørte de hardt de første gangene.

Er normalt. Lykke til sier jeg bare, blir en hard dag på deg i dag :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, skal se FFK slå Godset etterpå, blir nok ikke så veldig digg, mtp ryggen. :new_woot:

Good, good.

Når det kommer til mark og stølhet så er det omtrent værste stedet å bli støl på. Hadde en uke treningspause nå og kjørte på med markløft igjen igår. Føles ut som om noen har slått inn korsryggen min med jernstang...

Lenke til kommentar

Norsk fotball... Nedtur.

Uansett. Prøvde å koke havregrøt sammen med banan. Alltid bare skåret opp banan og lagt over mot slutten, men gud så mye bedre det smaker! trenger nesten ikke sukker over heller. Score!

Lenke til kommentar

Pokker, enda en ræva økt. prøvde i går, men det gikk ikke så jeg prøvde idag, samme dritten. Skjønner ingen ting. Forige uke klarte jeg 70Kg 5X5 igår og idag klarte jeg så vidt 50:( Kan det være fordi jeg har begynt å jogge de dagene jeg ikke trener? Skjønner ingen ting. Jeg sov til og med mye i natt. La meg kl 1 og sto opp kl 10.

Lenke til kommentar

Knebøy? Kan jo hende du er sliten, men energimessig bør du jo ha klart å bygge opp energien igjen så lenge du ikke jogger samme dag. Er jo bare å teste det, la være å jogge på styrketreningsfri dager en gang, og se. Er jo heller ikke uvanlig at man ikke alltid klarer alt, så det er bare å autoregulere.

Lenke til kommentar

Usikker på hvilken effekt det har på styrketreningen og restitusjonen din. Sånn uten noe vitenskapelig å slå i bordet med ville jeg rett og slett droppa jogging en dag og fått fulle 48 timers restitusjon fra styrketreningen, også sett om det kan ha noe med det å gjøre.

Lenke til kommentar

Romaskin er sikkert god oppvarming for armar, skuldre og rygg samt at du får opp pulsen, men du bør få litt bevegelse i musklane du skal bruke under treninga. Tredemølle, sykling, roing osv. er greit å kjøre 5-10 minutt før styrketrening, men du bør kjøre ein oppvarming på musklane og.

Her er ein tilsvarande for overkropp: http://myrevolution.no/s/dynamisk-oppvarming-for-overkropp/

Oppvarmingen til Børge har jeg brukt noen uker, og jeg liker det!

Eg og synest den er veldig grei. Du kjenner dei forskjellige musklane ved å kjøre gjennom den runden.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...