Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var det noko svar han kom med då?

Klokka er halv 1, kanskje ikkje rart han ikkje gidd å bruke resten av kvelden på å forklare seg ;)

Vel, om man påstår noe, så begrunner man tankene sine for seg selv, og dermed er det kort vei til tastaturet. Skal ikke så mye til, men å påstå at noe er best med proteinpulver er en interessant påstand. Virker bare som om folk tror pulver i seg selv gjør de sterke. Jeg kunne kontret med "Trening er best med melk" og f.eks.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fotballspillere i champions league er pysete små drittunger...

DETTE er MENN!!!!!!!

Seriøst! Skulle likt å sett Rooney, Gamst Pedersen eller Beckham reise seg som han fyren på 0:30 etter å ha landet på ryggen fra 2 meter...

http://www.youtube.com/watch?v=d-PFRrJQtew

Sant så sant. Fotball har utviklet seg til noe helt annet en hva det var for 30 år siden. For å vinne kamper i dag, må man ha sympati ifra dommeren (dvs. filme eller annet unfair triks) Synd dette skjer med en av verdens mest populære sporter, og at det er alt for få spillere som blir trukket i lønn for slikt tullball de driver med. De tjener jo så jævlig lite uansett..

Lenke til kommentar

å herregud! Så forbanna bøst! det der skal jeg føre opp på "hva må en gutt gjøre for å bli en mann" lista mi. Rett over klatre et stort fjell og rett under livnære seg på mat man finner i skogen et år.

Endret av Sno
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Orker ikke nå. Erfaring..

Troverdig. Meget troverdig.

Jeg legger diskusjonen fra min side død nå, men jeg synes ikke dette var et særlig troverdig eller godt svar.

Hva er det som ikke er troverdig med at Terminat0r ikke orker å forklare alt han mener til en diskutant som pirker på hver eneste lille ting som kan pirkes på?

Lenke til kommentar

Herregud da. Han kan mene hva han vil om proteinpulver. Selv synes jeg og trening er "best" med proteinpulver, for da kan jeg ta en shake etter trening isteden for å busse hjem/dusje -> lage mat og så først på spist 1 time+ etter trening. Det er ikke som om han har skrevet det er noe magisk med proteinpulver...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Proteinpulver er billige proteiner og kalorier, eg ser ikkje problemet. Spesielt nyttig for vegetarianere, det er lite proteiner i grøntfor.

Du kan sjølvsagt trene utan å innta nok proteiner og kalorier, men det er ikkje like gunstig.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

---Spesielt nyttig for vegetarianere, det er lite proteiner i grøntfor.---

Mnjaaaa... Jeg er IKKE vegetarianer, men er bombesikker på at linser, bønner o.s.v. har et høyt proteininnhold...

Som seniorforskeren på jobb sa: "U can do fine by training while being on a vegeterian diet, theres plenty of proteins in legumes, beans, and lentels. You only have to combine them to get all the essential aminoacids.

Remember that humans utilize plantfoods almost 100 percent.

Meat is not utilized by far as good as plantfood. But then again, you cant only eat plants. You need some fucking variety man..."

Det er sånn noenlunde ordrett hva han sa i lunsjen på torsdag...

Lenke til kommentar

Selvfølgelig, det er lettere, og det er mer praktisk for mange.

Problemet mitt er at når han kommer med en så bastant påstand, at trening ER BEDRE med proteinpulver, da vil jeg vite hvorfor han mener dette. Vær enige eller uenige, men et svar som "orker ikke nå", forteller meg at vedkommende egentlig ikke har et særlig bra svar.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig, det er lettere, og det er mer praktisk for mange.

Problemet mitt er at når han kommer med en så bastant påstand, at trening ER BEDRE med proteinpulver,

Du svarer jo selv i første setning. Og for _han_ kan det være bedre. Du får det til å virke som at han mener man får bedre effekt ut av treningen med proteinpulver eller noe. Det kalles stråmannargumentasjon, og er ikke noe han faktisk har sagt. Get over it.

Så nei, skjønner ikke poenget ditt.

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar

Kjenner det syyykt godt i ryggen etter mine første tunge markløft i går. (Har øvd teknikk i 1 mnd)

Det er helt normalt? Er ikke direkte vondt, men føles godt brukt. Likt som det føltes med armene, når jeg kjørte de hardt de første gangene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...